coinex
راهنمای خرید تکراتو

اضافه شدن بازی به اپلیکیشن لینکدین ؛ راهی برای جذب مخاطب

اپلیکیشن لینکدین ، به منظور تعامل بیشتر کاربران، با اضافه کردن بازی‌های جدید، گامی جسورانه برداشته است. این بازی‌ها، علاوه بر اینکه ابزاری برای سرگرمی فراهم می‌کنند، می‌توانند به عنوان یک معرف مهم برای جذب و نگه‌داری کاربران نیز باشند.یکی از بازی‌های جذابی که اپلیکیشن پرمخاطب لینکدین اضافه شده “Pinpoint” نام دارد که باید در آن طبق 5 کلمه‌ای که ارائه شده، دسته‌بندی آنها را حدب بزنید هرچه زمان می‌گذرد لول‌ها سخت‌تر شده و زمان کمتری برای تشخیص گروه‌بندی کلمات در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و کاربر باید در کمترین زمان دسته‌بندی کلمات را حدس بزند.


بیشتر بخوانید:


اضافه شدن بازی به اپلیکیشن لینکدین برای جذب مخاطب

بازی “Crossclimb” نیز با ارائه یک کلمه ابتدایی، کاربر را به چیدن کلماتی که با کلمه قبلی تفاوت یک حرفی دارند، تشویق می‌کند. این بازی، در پیدا کردن سرنخ‌هایی برای کلمه نهایی به کاربر کمک می‌کند.

بازی سوم “Queens”، است که بی شباهت به بازی سودوکو نیست. در این بازی، کاربر باید مهره‌ها را طوری بچیند که هیچ مهره‌ای کنار مهره وزیر قرار نگیرد و در هر سطر یا ستون تنها یک مهره وزیر باشد.

این اقدام از سوی لینکدین نشان می‌دهد که پلتفرم‌های اجتماعی به دنبال روش‌های جدید برای جذب کاربران و افزایش بازدهی هستند، و این افزودن بازی‌های سبک پازل می‌تواند یکی از راهکارهای موثر در این راستا باشد. این اقدام همچنین می‌تواند به لینکدین کمک کند تا از کاهش درآمد ناشی از تبلیغات جلوگیری کرده و جذب کاربران جدید را تسهیل کند.

اضافه شدن بازی به اپلیکیشن لینکدین

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر