coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ در سه ماهه سوم سال 2024 معرفی می‌شوند

DCS از طریق شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعات جالبی را درباره گوشی‌های شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ با کاربران به اشتراک گذاشته است. این دو گوشی به زودی و در سال جاری معرفی خواهند شد.

شرکت شیائومی مدتی است که در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود است. این شرکت قصد دارد که جانشین شیائومی Mix Fold 3 از سال 2023 را با نام شیائومی Mix Fold 4 در سال جاری معرفی کند. در این میان، شایعاتی درباره اولین گوشی تاشو عمودی از شیائومی با نام شیائومی Mix Flip نیز شنیده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی و مشخصات شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Sation، امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، جزئیات مختلفی را درباره گوشی‌های تاشو بعدی شیائومی با کاربران به اشتراک گذاشت. طبق گفته‌های این افشاگر، شیائومی به احتمال زیاد از گوشی‌های شیائومی میکس Fold 4 و شیائومی میکس فلیپ در سه ماهه سوم سال 2024 رونمایی خواهد کرد.

شیائومی میکس فولد 4

گفته می‌شود که هر دو گوشی تاشو از مشخصات دوربین مشابهی برخوردار خواهند بود. یعنی هر دو یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.55 ​​اینچی و لرزش‌گیر اپتیکال خواهند داشت. این دوربین با یک دوربین تله فوتو با لنز Omnivision OV60A، سنسور ½.8 اینچی و زوم 2 برابر همراه خواهد بود. به این ترکیب در Mix Fold 4 یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر نیز اضافه خواهد شد.

Digital Chat Sation در ادامه می‌گوید که مواردی مانند ظرفیت باتری و سرعت شارژ هنوز مشخص نشده اما قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و محافظت در برابر آب را تایید کرده است.

همان‌طور که می‌دانید، تاکنون هیچ یک از تاشوهای شیائومی، محافظتی در برابر آب یا پاشش آب نداشته‌اند، بنابراین اگر این ادعا درست باشد یک پیشرفت و ارتقای بزرگ نسبت به نسل‌های قبلی به شمار می‌آید. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی بدنه و نمای بسیار باریکی خواهند داشت و احتمالا پس از معرفی به باریک‌ترین تاشوهای بازار تبدیل خواهند شد.

شایعات دیگری نیز درباره گوشی‌های Xiaomi Mix Fold 4 و Xiaomi Mix Flip وجود دارد که می‌گوید هر دو آن‌ها به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز شده و از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی و مشخصات گوشی‌های شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر