coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

چشمتان سیاهی نرفته؛ این مدل مکالمه‌‌ای ChatGPT است

شرکت OpenAI اخیراً به‌روزرسانی‌های جدیدی برای مدل مکالمه‌‌ای ChatGPT خود اعلام کرده است. این تغییرات شامل معرفی یک اپلیکیشن و رابط کاربری جدید می‌شود که با یک نقطه سیاه بزرگ به عنوان شخصیت اصلی خودنمایی می‌کند.


شاید برای شما این سوال ایجاد شود GPT 4o چیست؟ یا چه کاربردهایی دارد؛ یا اصلا مدل مکالمه‌ای ChatGPT قادر به انجام چه کارهایی است؟ دیشب طی رویداد بهاری، OpenAI به تمام این سوالات پاسخ داده شده. کافیست با دنبال کردن اخبار این حوزه، به آنچه که می‌خواهید دست پیدا کنید.

در رویداد دیشب، میرا موراتی، مدیر فناوری (CTO) این شرکت، گفت: «ما می‌دانیم که این مدل‌ها روز به روز پیچیده‌تر می‌شوند، اما می‌خواهیم تجربه تعامل با آن‌ها برای کاربران طبیعی‌تر، آسان‌تر و بی‌نیاز از تمرکز بر رابط کاربری باشد.»


بیشتر بخوانید:


مدل مکالمه‌‌ای ChatGPT خیلی ساده با شما حرف‌ می‌زند

رابط کاربری جدید به شکل یک نقطه یا دایره طراحی شده است که کاربران می‌توانند آن را به هر شکلی که می‌خواهند تصور کنند. این نقطه در هنگام صحبت کردن ChatGPT به یک موج صوتی تبدیل می‌شود و هنگام صحبت کاربر نیز ناحیه ورودی، به یک موج صوتی تغییر می‌کند. این طراحی به تقویت ایده مکالمه و همکاری کمک کرده و ماشین‌آلات داخلی را مخفی می‌کند.

به بیانی ساده، کاربران به جای مواجه شدن با جزئیات فنی و پیچیدگی‌های تکنولوژیکی، با یک رابط کاربری ساده و شهودی روبرو می‌شوند که تجربه استفاده از ChatGPT را برای آن‌ها آسان‌تر و طبیعی‌تر می‌کند.

مدل مکالمه‌‌ای ChatGPT

مدل مکالمه‌‌ای ChatGPT ، هنگام استفاده از قابلیت‌های ویدیویی، این نقطه به یک چشم بزرگ تبدیل نمی‌شود، بلکه یک نمای زنده از آنچه «می‌بیند» را نمایش می‌دهد.

استفاده از طرح‌های دایره‌ای در هوش مصنوعی پیش از این نیز توسط شرکت‌های دیگر مانند Siri اپل و هوش مصنوعی Meta به کار گرفته شده. با این حال، این طراحی مینیمال توسط OpenAI به شکلی جدید و متفاوت ارائه شده است.

تصمیم به استفاده از یک نقطه سیاه احتمالاً تصمیمی هوشمندانه بوده. این نقطه هم خنثی و هم چندمنظوره است و اضافه کردن قابلیت‌ها و نمادهای جدید برای نمایش فعالیت آن ساده و قابل شناسایی خواهد بود.

کاربران به زودی می‌توانند این رابط کاربری جدید را در اپلیکیشن‌های دسکتاپ و موبایل مشاهده کنند، هرچند رابط کاربری وب هنوز از آن استفاده نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: techcrunch

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر