coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات موتورولا Razr 50 Ultra لو رفت

موتورولا قصد دارد به زودی از گوشی‌های تاشوی رده بالای خود رونمایی کند. این دستگاه در بازارهای جهانی به نام موتورولا Razr 50 Ultra و در ایالات متحده Razr+ 2024 نام‌گذاری شده است.هفته گذشته اتحادیه اروپا قیمت گوشی تاشوی جدید موتورولا را لو داد. اکنون یک منبع قابل اعتماد مشخصات کامل گوشی را در اختیار کاربران قرار داده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده موتورولا Razr 50 Ultra ، از صفحه نمایش تاشو داخلی 6.9 اینچی 1080×2640 pOLED و صفحه نمایش بیرونی  3.6 اینچ بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

موتورولا Razr 50 Ultra مجهز به زوم اپتیکال 2 برابری است

چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز در قلب دستگاه جای داده شده و 12 گیگابایت رم و حداقل 256 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می‌کند. البته یک گزینه 512 گیگابایتی نیز دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

برای موتورولا Razr 50 Ultra دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تله فوتو زوم اپتیکال 2 برابری 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه تاکنون موفق شده گواهی IPX8  را کسب کند بنابراین از این بابت خیالتان راحت باشد؛ این دستگاه در برابر آب مقاوم است. داخل این گوشی تاشو یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و یک اسکنر اثر انگشت نیز قرار گرفته است.

از نظر سیستم عامل هم این دستگاه اندروید 14 را اجرا خواهد کرد. آنطور که مشخص است رنگبندی این محصول در بازارهای مختلف فرق می‌کند اما به طور کلی چهار رنگ آبی نیمه شب، سبز بهاری، صورتی تند و یک رنگ مخصوص هلویی برای گوشی بالارده موتورولا انتخاب شده است.

انتظار می‌رود مدل جدید موتورولا یکی از بهترین گوشی های 2024 باشد که در ماه ژوئن و با قیمت 999 دلار در اختیار کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد. درواقع آنها با همان قیمت نسخه قبلی 4 گیگابایت رم بیشتر دریافت می‌کنند. بر اساس شایعه‌های موجود، در کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا نیز همین قیمت را حفظ خواهد کرد.

البته در بازار هند ممکن است گوشی جدید موتورولا 89,999 روپیه قیمت داشته باشد؛ چرا که سال گذشته فروش نسل قبلی یعنی Razr 40 Ultra نیز با این قیمت شروع شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره موتورولا Razr 50 Ultra چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر