coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوگل هوش مصنوعی جمینی را به رگ‌های اندروید تزریق می‌کند

گوگل در نظر دارد اندروید را با بهره‌گیری از هوش مصنوعی جمینی نانو ، برای کاربران جامع‌تر و غنی‌تر کند. این اقدام از سوی شرکت به‌صورت رسمی اعلام شده است: “استفاده از جمنای در اندروید، بهبود قابلیت‌های مرتبط با نمایش محتواها و برنامه‌های کاربردی در دستگاه شما را فراهم می‌آورد.”جمینی در اندروید، به‌جای اینکه تمام صفحه را پوشش دهد، حتی در حالت نمایش نتایج در پنل صفحه هم ظاهر خواهد شد. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم از متن‌ها و تصاویر تولیدشده توسط جمنای در مکالمات و تعاملات خود استفاده کنند، بدون اینکه به برنامه‌ی جداگانه‌ای برای این کار نیاز داشته باشند.


بیشتر بخوانید: 


هوش مصنوعی جمینی در یوتیوب فعال است

یکی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی جمینی برای اندروید، فعال‌سازی جمنای در یوتیوب است که دکمه “از این ویدئو بپرسید” را نمایش می‌دهد و این امکان را به کاربران می‌دهد تا سؤالات خود را درباره ویدئوها مطرح کرده و پاسخ‌های موردنظر خود را دریافت کنند. این ویژگی برای میلیون‌ها ویدئو قابل استفاده است.

کاربران Gemini Advanced همچنین می‌توانند ویژگی مشابهی را برای فایل‌های PDF دریافت کنند، که این به‌روزرسانی در ماه‌های آینده برای صدها میلیون دستگاه اندرویدی منتشر خواهد شد.

گوگل اعلام کرده است که قابلیت Circle to Search اکنون در بیش از 100 میلیون دستگاه در دسترس است و قصد دارد تا انتهای سال این تعداد را دو برابر کند. این شرکت قصد دارد قابلیت کمک‌کننده‌ی تکالیف را که از LearnLM، خانواده‌ی جدید مدل‌های آموزشی، استفاده می‌کند، به Circle to Search اضافه کند. با این ویژگی کاربر می‌تواند مانند Google Lens دور مسئله‌ای در زمینه‌ی ریاضی یا فیزیک مربوطه را کشیده و دستورالعمل‌های گام‌به‌گام را دریافت کند.

به‌روزرسانی اصلی بعدی برای مدل پایه‌ی جمنای نانو در گوشی‌ها، حالت چند‌وجهی یا به‌طور دقیق‌تر “مناظر و صداها و زبان گفتاری” است که قرار است “اواخر امسال” در گوشی‌های پیکسل معرفی شود.

ویژگی TalkBack که برای افراد کم‌بینا و نابینا طراحی شده است، از جمنای نانو برای ایجاد توضیحات غنی برای تصاویر بدون برچسب استفاده خواهد کرد. این ویژگی بدون نیاز به اتصال اینترنت، در دستگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

گوگل هوش مصنوعی جمنای را به رگ‌های اندروید تزریق می‌کند

اندروید همچنین از جمنای نانو برای شناسایی تماس‌هایی که ممکن است به کلاه‌برداری منتهی شوند، استفاده خواهد کرد. این ویژگی نیز بر روی دستگاه‌ها قابل اجراست.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر