coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ردمی K70 اولترا گواهی 3C چین را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

گوشی پرچمدار ردمی K70 اولترا با شماره مدل 2407FRK8EC در پلتفرم صدور گواهی 3C چین ظاهر شده است. این گوشی به زودی در بازار چین عرضه خواهد شد.

زمان عرضه گوشی Redmi K70 Ultra از آنچه که فکر می‌کنید هم نزدیک‌تر است. این گوشی رده بالا چند وقتی است که پایه ثابت پست‌های افشاگران در شبکه‌های اجتماعی مختلف شده و اکنون با ظاهر شدن در مرجع صدور گواهی 3C چین، رسما تایید شده است. برای آگاهی از تمام اطلاعات موجود درباره این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی K70 اولترا

همان‌طور که می‌دانید، ردمی K70 Ultra در حقیقت جانشین ردمی K60 Ultra از سال گذشته است. اکنون، این دستگاه با شماره مدل 2407FRK8EC در پایگاه داده و اطلاعات 3C ظاهر شده است. این یعنی زمان زیادی تا عرضه رسمی آن باقی نمانده است. علاوه بر این، در این گواهی، وجود شارژرهای MDY-14-ED و MDY-16-EB و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی تایید شده است.

ردمی K70 اولترا
گواهی 3C ردمی K70 اولترا

در گزارش‌های پیشین، شایعه شده بود که Redmi K70 Ultra دارای یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی (10 درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی) خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه از یک صفحه نمایش اولد با وضوح 1.5K و یک تراشه نمایشگر دو هسته‌ای اختصاصی برخوردار خواهد بود. افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station نیز معتقد است که ردمی K70 اولترا به تراشه درجه یک و پرچمدار شرکت مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز خواهد شد.

ردمی K70 اولترا

ممکن است طراحی نیز نسبت به نسل‌های قبلی پیشرفت و ارتقا داشته باشد؛ چرا که گفته می‌شود که این گوشی با فریم‌های فلزی و پشتی شیشه‌ای (با رنگ و جنس بهبود یافته) وارد بازار خواهد شد. گزارش‌های قبلی همچنین ادعا کرده بودند که این گوشی از 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 بهره خواهد برد.

در پنل پشتی هم به احتمال زیاد یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و با یک لنز فوق عریض و یک دوربین ماکرو جفت خواهد شد. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که در دست داریم، اما در روزهای آینده و با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزئیات بیشتری درباره مشخصات این گوشی فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی K70 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر