coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه سری اوپو رنو 12 اعلام شد

اوپو امروز خبر رونمایی از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود را اعلام کرد. اوپو رنو 12 مبتنی بر هوش مصنوعی Oppo تاریخ 23 می راس ساعت چهار به وقت محلی چین عرضه خواهد شد.گرچه حتی ساعت رونمایی از این محصولات مشخص شده اما اوپو هنوز از تعداد این مجموعه اطلاعاتی منتشر نکرده. بنابراین هنوز مشخص نیست که ما شاهد عرضه چند گوشی هوشمند خواهیم بود اما مطمئنا یک مدل وانیلی و یک مدل پرو در این مجموعه حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:


معرفی اوپو رنو 12

شایعه‌های منتشر شده نشان می‌دهد که برای اوپو رنو 12 تراشه دایمنسیتی 8250 در نظر گرفته شده اما مدل پرو به دایمنسیتی 9200+ Star Speed Edition مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات اوپو رنو 12 می‌توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی 1.5K، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 80 واتی اشاره کرد. همچنین مشخص شد که این گوشی دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، تله فوتو و سلفی خواهد بود.

به هرحال با توجه به اینکه تا عرضه این دستگاه فقط یک هفته دیگر باقی مانده، احتمالا شاهد معرفی برخی از ویژگی‌های سری Reno12 خواهیم بود.

تاریخ عرضه سری اوپو رنو 12 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری اوپو رنو 12 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر