coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

موتو G85 5G در پایگاه داده و اطلاعات گیک‌بنچ با یک تراشه ناشناخته اسنپدراگون ظاهر شد

گوشی جدید موتورولا با نام موتو G85 5G در پایگاه داده و اطلاعات گیک‌بنچ قرار گرفت. این گوشی به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد.

امروز شرکت موتورولا از گوشی موتو Edge 50 Fusion خود در بازار هند رونمایی کرد. انتظار می‌رود که این برند متعلق به لنوو، به زودی از گوشی هوشمند دیگری از سری G خود با نام Moto G85 5G در بازار رونمایی کند. این گوشی، هفته گذشته در یک وب‌سایت خرده فروش اروپایی مشاهده شده و اکنون نیز بر روی پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از مشخصات سخت افزاری جانشین گوشی Moto G84 5G سال گذشته، آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتو G85 5G

مادربرد موتو G85 فایوجی در لیست گیک‌بنج با کد malmo نشان داده شده است. همچنین بر اساس اطلاعات موجود در سایت، قلب تپنده این گوشی یک تراشه هشت هسته‌ای با شش هسته 2.02 گیگاهرتزی و دو هسته 2.30 گیگاهرتزی خواهد بود. پردازنده گرافیکی Adreno 619 نیز در کنار این تراشه وجود خواهد داشت.

در فهرست مشخصات، اشاره دقیقی به نام تراشه نشده و حتی به نظر می‌رسد که هنوز معرفی هم نشده، اما متخصصان حدس می‌زنند که این تراشه اسنپدراگون 4 نسل 3 کوالکام باشد. چرا که سرعت پردازنده گرافیکی در اسنپدراگون 695 و 480 با سرعت‌های اعلام شده متفاوت است.

موتو G85 5G

نسخه‌ای از این گوشی که آزمایش‌های بنچمارک گیک‌بنچ روی آن انجام گرفته دارای 8 گیگابایت رم بوده و امتیازهای 939 و 2092 را به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 وارد بازار خواهد شد. متاسفانه لیست قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی Geekbench، جزئیات بیشتری را در رابطه با مشخصات دستگاه فاش نمی‌کند.

با این حال، طبق فهرست ظاهر شده در وب‌سایت‌های خرده‌فروش، قیمت موتو G85 5G تقریبا حدود 300 یورو (مشابه نسل قبلی) خواهد بود و از آن یک نسخه 12/ 256 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت.

محض یادآوری، نسل قبلی این گوشی یعنی Moto G84 5G دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 30 واتی و تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا موتو G85 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر