coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تیک‌تاک امکان آپلود ویدئوهای 60 دقیقه‌ای را آزمایش می‌کند

به نظر می‌رسد تیک‌تاک قصد دارد یکی از ویژگی‌هایی یوتیوب را تقلید کند؛ به همین جهت آپلود ویدئوهای 60 دقیقه‌ای را آزمایش می‌کند. طبق اطلاع وب‌سایت TechCrunch این ویژگی فعلا در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته اما بزودی عرضه عمومی آن آغاز خواهد شد.این پلتفرم که یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 به شمار می‌رود در ماه ژانویه به برخی از تولیدکنندگان محتوا اجازه آپلود ویدئوی 30 دقیقه‌ای را داد اما کاربران می‌توانند محتوای 10 دقیقه‌ای در صفحه‌شان بارگذاری کنند. بعلاوه اینکه تولیدکنندگان محتوایی که اشتراک می‌فروشند می‌توانند ویدئوهای 20 دقیقه‌ای بارگذاری کنند.


بیشتر بخوانید:


آپلود ویدئوهای 60 دقیقه‌ای در تیک تاک

ورود تیک‌تاک به عرصه محتواهای ویدئویی کوتاه عمودی، یک دوران جدید را آغاز کرد، اما امروزه این پلتفرم به سمت محتواهای بلندتر و شبیه به یوتیوب حرکت می‌کند. اوایل امسال، برخی از تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک اعلان‌هایی مبنی بر اینکه محتوای آنها در صورتی که به جای عمودی، به صورت افقی به اشتراک گذاشته شود، “افزایش” خواهد یافت دریافت کردند. برنامه درآمدزایی این پلتفرم نیز اکنون از تولیدکنندگان محتوا می‌خواهد که ویدئوهای بیش از یک دقیقه را به اشتراک بگذارند تا واجد شرایط شوند.

تیک‌تاک امکان آپلود ویدئوهای 60 دقیقه‌ای را آزمایش می‌کند

محبوبیت انفجاری تیک‌تاک باعث شد که شرکت‌های بی‌شماری از جمله متا، یوتیوب و حتی لینکدین به افزودن بخش ویدئوهای کوتاه به پلتفرم‌های خود روی بیاورند. اما در حالی که دیگران سعی می‌کنند جذابیت صفحه For You تیک‌تاک را بازسازی کنند، تیک‌تاک در حال تمرکز بر روی محتوای بلندتر و پخش زنده است؛ فرمت‌هایی که بیشتر با یوتیوب یا توییچ مرتبط هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: theverge

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر