coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [اردیبهشت 1403]

با بودجه 1 میلیونی می‌توانید یک اسمارت واچ خوب بخرید. اگر نمی‌دانید کدام مدل برای شما مناسب‌تر است، راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان به شما کمک می‌کند.

اسمارت‌واچ‌ها از زمان ظهورشان تا کنون، توانستند نقش ویژه‌ای در فعالیت‌های روزمره ما ایجاد کنند. طی سال‌های اخیر برندهای مختلفی دست به تولید ساعت‌های هوشمند با قیمت‌ مختلفی زدند. برندهایی همچون اپل و سامسونگ در طی این چند سال، ساعت‌های هوشمند جذاب اما گران قیمتی را وارد بازار کرده‌اند؛ بااین‌حال برندهایی مثل شیائومی، هوآوی و غیره سعی داشتند با عرضه بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون و حتی ارزان‌تر، سهم عمده‌ای از فروش اسمارت‌واچ‌ بازار را از آن خود کنند.

در این راهنمای خرید تکراتو با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بهترین ساعت ها هوشمند اقتصادی بازار بپردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بررسی بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون

خوشبختانه بازار ساعت هوشمند یک میلیون تومانی بسیار پررونق است و محصولات متنوعی در این رنج قیمتی در این بازار موجود است؛ از بهترین ساعت هوشمند یک میلیونی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساعت هوشمند hk9 pro plus

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان
بررسی بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون
  • صفحه نمایش:‌ 2.02 اینچ AMOLED، رزولوشن 520 در 485 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 7.0 به بالا و 10.0 iOS به بالا
  • باتری: ۲۴۰ میلی آمپر ساعت
  • اتصالات: اتصال بلوتوث و Wi-Fi
  • ویژگی‌ها: پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی، گام شمار، شمارش ضربان قلب، پایش وضعیت خواب، کنترل شاتر دوربین موبایل و کنترل موزیک‌های موبایل

اگر از طرفداران اپل‌واچ هستید و به دنبال بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان شبیه اپل واچ می‌گردید، ساعت هوشمند HK9 Pro Plus می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

این ساعت هوشمند ۱ میلیونی دارای صفحه‌نمایش مستطیلی دقیقا مشابه اپل‌واچ و مجهز به دکمه‌های مجیک باتن و پاور است. کمپانی سازنده در ساخت این ساعت هوشمند، از متریال آلومینیوم استفاده کرده که علاوه بر زیبایی، HK9 Pro Plus را به یک ساعت سبک و بسیار مقاوم تبدیل کرده است. ناگفته نماند که این ساعت در رنگ‌های پرطرفدار مشکی، نقره‌ای، صورتی و طلایی موجود است.

صفحه‌نمایش 2.02 اینچی AMOLED این ساعت هوشمند یک میلیون تومانی اطلاعات را با بالاترین کیفیت به‌نسبت قیمت، برای کاربران نمایش می‌دهد و در این زمینه چیزی از ساعت‌های هوشمند میان‌رده بازار کم ندارد.

از امکانات جذاب این مدل ساعت هوشمند می‌توان به سنسورهای پایش فشارخون، پایش ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی خواب، حالت‌های ورزشی متنوع، امکان مدیریت پخش موسیقی و اعلان تماس و پیامک اشاره کرد که نام این محصول را در لیست راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

بهترین گجت های 2024

ساعت هوشمند میبرو C2 global

ساعت هوشمند یک میلیونی

  • صفحه نمایش:‌ 1.69 اینچ TFT، رزولوشن 240 در 280 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل:  اندروید 5.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا
  • باتری: 270 میلی‌ آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.0
  • ویژگی‌ها: مقاوم در برابر آب تا عمق 20 متر، سنسور اکسیژن خون، سطح استرس، ضربان قلب به صورت 24 ساعته، دارای 20 حالت ورزشی

یکی دیگر از اسمارت واچ های اقتصادی بازار که توانسته با امکانات و کیفیت ساخت بالا، در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان قرار گیرد، ساعت هوشمند میبرو مدل C2 Global است.

این ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان با برخورداری از طراحی ساده و کلاسیک، نمایشگر رنگی TFT، قابلیت پایش سلامتی و تناسب اندام و عمر باتری طولانی، تمامی نیازهای کاربران را از یک ساعت هوشمند برآورده می‌کند.

C2 Global مجهز به نمایشگر 1.69 اینچی TFT با رزولوشن 240 در 280 پیکسل است و عملکرد خوبی در نمایش اطلاعات دارد، اما عملکرد صفحه‌نمایش این ساعت در زیر نور مستقیم خورشید کمی دچار افت می‌شود که با توجه به قیمت ساعت، نمی‌توان از آن توقع بالاتری داشت.

میبرو C2 Global از امکانات متعددی برای پایش سلامتی و تناسب‌اندام بهره می‌برد. از کاربردی‌ترین امکانات این ساعت هوشمند می‌توان به گام‌شمار، کالری شمار، مانیتورینگ ضربان قلب، اکسیژن سنج و پشتیبانی از 20 حالت‌ ورزشی گوناگون اشاره کرد.

برنامه‌های ورزشی بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان میبرو که از برندهای زیرمجموعه شیائومی است، شامل دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، تنیس، شنا و غیره می‌شود و تقریبا از آن می‌توان در تمامی فعالیت‌های ورزشی استفاده کرد.

علاوه بر این موارد، ساعت هوشمند C2 Global  از امکاناتی مانند نمایش اعلان‌های تماس و پیام، نمایش آب‌وهوا، کنترل موسیقی و یافتن گوشی هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

این محصول از یک باتری 270 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که می‌تواند در استفاده معمولی تا 7 روز دوام بیاورد؛ این موضوع از دیگر ویژگی‌هایی است که نام C2 Global را در لیست راهنمای خرید بهترین ساعت های هوشمند تا 1 میلیون تومان ثبت می‌کند.

در نهایت باید بگوییم که این ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان، دارای گواهی 2AtM است و می‌تواند به‌راحتی در برابر آب و رطوبت مقاومت کند؛ با این حال توصیه می‌کنیم که برای احتیاط ساعت را در معرض جریان آب گرم قرار ندهید.

ساعت هوشمند هایلو Solar

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون

  • صفحه نمایش:‌ 1.28 اینچ TFT، رزولوشن 300 در 320 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل:  Android ۴.۴ به بعد و iOS ۸.۰ به بعد
  • باتری: 340 میلی‌ آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: کرنومتر تایمر، کنترل موسیقی، یافتن تلفن، پیش بینی هوا

یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی که طی سال‌های اخیر به تولید ساعت‌های هوشمند اقتصادی پرداخته، برند هایلو است. ساعت هوشمند هایلو Solar، درواقع بهترین ساعت شیائومی تا 1 میلیون است که با طراحی کلاسیک، امکانات متنوع و کیفیت ساخت بالا، توانسته جزو پرفروش ترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت بازار به‌حساب بیاید.

این ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان مجهز به صفحه نمایش لمسی 1.28 اینچی تی اف تی با وضوح 300 در 320 پیکسل است و می‌تواند اطلاعات بصری را با کیفیت مطلوبی نمایش دهد.

ساعت هوشمند هایلو با برخورداری از گواهینامه استاندارد IP68 به‌آسانی می‌تواند در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت کند؛ با این‌حال توصیه می‌کنیم از این ساعت ارزان قیمت در زمان شناکردن‌های طولانی‌مدت، استفاده نکنید.

ساعت هایلو سولار از 12 حالت ورزشی مختلف همچون دویدن در محیط‌های مختلف، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، فوتبال و غیره پشتیبانی می‌کند و یک ساعت هوشمند تقریبا مجهز به‌حساب می‌آید. همچنین این اسمارت واچ می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و میزان گام‌های برداشته شده را بررسی و آن‌ها را مدیریت کند.

باتوجه‌به اینکه این ساعت فاقد GPS است، پایش کلیه فعالیت‌ها به کمک GPS گوشی موبایل کاربر انجام می‌شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در زمان فعالیت‌های ورزشی با این ساعت، حتما گوشی هوشمند خود را همراه داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های مهم اسمارت واچ هایلو سولار، باتری قدرتمند 340 میلی‌آمپر ساعتی آن است که می‌تواند تا 30 روز استفاده متوسط، دوام بیاورد. این ساعت به‌عنوان بهترین اسمارت واچ تا 1 میلیون تومان با سیستم‌عامل اندروید و آی او اس سازگار است و کاربران می‌توانند به کمک اپلیکیشن Haylou Fit، قابلیت‌های دستگاه را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 8 Active

ساعت هوشمند ۱ میلیونی

  • صفحه نمایش:‌ 1.47 اینچ TFT، رزولوشن 172 در 320 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 8 به بالا و iOS 12 به بالا
  • باتری: 210 میلی‌ آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: سنجش سلامت بانوان، سنجش کیفیت خواب و سنجش سطح استرس

Xiaomi Mi Band 8 Active یک ردیاب تناسب‌اندام و بهترین اسمارت بند تا 1 میلیون تومان است. این مچ بند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به‌دنبال محصولی برای ردیابی تمرین‌های ورزشی و پایش وضعیت سلامتی بدن خود هستند. می بند 8 اکتیو  می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سلامتی و ورزش را به کاربران ارائه دهد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های Mi Band 8 Active می‌توان به بدنه سبک و طراحی ظریف، صفحه‌نمایش قابل‌تنظیم، صفحه‌نمایش 1.47 اینچی با روشنایی 450 نیت، مقاومت بالا در برابر آب، پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Fitness، عمر باتری 14 روزه، شارژ مغناطیسی، دارای قابلیت‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام و 50 حالت ورزشی اشاره کرد.

شیائومی می بند 8 اکتیو در زمینه ردیابی فعالیت‌های ورزشی مجهز به سنسورهای بسیار دقیقی است. علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، این اسمارت واچ زیر 1 میلیون تومان شیائومی دارای امکانات بسیار کاربردی نظیر: قابلیت مدیریت موسیقی، هواشناسی، هشدارها و اعلان‌ها و امکان پیداکردن گوشی است.

ساعت هوشمند TCH Z10

ساعت شیائومی تا 1 میلیون

  • صفحه نمایش:‌ 2.01 اینچ TFT، رزولوشن 296 در 240 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل:  اندروید 5 به بالا، iOS 9 به بالا
  • باتری: 230 میلی‌ آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، کالری شمار و گام شمار، پایش وضعیت خواب

تی سی اچ Z10 یکی دیگر از گزینه‌های منطقی در لیست راهنمای خرید ساعت هوشمند در حد 1 میلیون تومان و یکی از ساعت‌های هوشمند های‌کپی اپل‌واچ 8 اولترا است که به نسبت قیمت مناسبی که دارد، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی 2.01 اینچی تی اف تی با وضوح 296 در 240 پیکسل است و می‌تواند محتوای تصویری را با کیفیت قابل قبولی به‌نمایش بگذارد.

تی سی اچ Z10 از حالت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، فوتبال و غیره پشتیبانی می‌کند و با وجود سنسورهای سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و گام‌شمار، می‌تواند اکثر نیازهای کاربران را در بر بگیرد.

یکی از ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند تی سی اچ Z10، باتری قدرتمند 230 میلی‌آمپر ساعتی آن است که طبق گفته‌های کمپانی سازنده می‌تواند تا 7 روز با یک‌بار شارژ دوام بیاورد. همچنین این ساعت دارای میکروفون و اسپیکر و قابلیت تماس و پاسخ به تماس‌ها با نمایش اسم مخاطبین به فارسی است و در این زمینه عملکرد فوق‌العاده‌ای هم دارد.

این اسمارت واچ در حد 1 میلیون تومان با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS سازگار است و کاربران می‌توانند کلیه فعالیت‌های ثبت شده در ساعت را از طریق اپلیکیشن Vwear مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

بهترین گجت ها برای نویسندگان

ساعت هوشمند ایمیلب W01

ساعت هوشمند یک میلیون تومانی

  • صفحه نمایش:‌ 1.69 اینچ TFT، رزولوشن 240 در 280 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل:  Android ۴.۴ به بالا ، iOS ۹ به بالا
  • باتری: 220 میلی‌ آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: کنترل سطح اکسیژن خون، کنترل موسیقی (Music Player)

آی می لب W01 یک ساعت هوشمند رنج 1 میلیون تومان است که با وجود قیمت مناسب، امکانات متعدد و بسیار کابردی را به کاربران ارائه می‌دهد. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی 1.69 اینچی TFT با وضوح 240 در 280 پیکسل است که به نسبت قیمت، کیفیت مناسبی دارد.

Imilab W01 مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند اقتصادی معرفی شده، از 70 حالت ورزشی مختلف مانند دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، فوتبال و غیره پشتیبانی می‌کند و با وجود سنسورهای دقیقی همچون سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و گام شمار، می‌تواند مانند یک ساعت هوشمند همه‌چیز تمام، در زندگی روزمره افراد کاربرد داشته باشد.

باتری از دیگر ویژگی‌هایی است که ایمیلب W01 را در لیست بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان قرار می‌دهد؛ چون بنابر ادعای کمپانی، باتری 220 میلی‌آمپری قادر است با یک بار شارژ کامل، تا 15 رو دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت ارزان‌قیمت می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، نمایش اعلان‌ها، امکان مدیریت پخش موسیقی و آلارم و کرنومتر اشاره کرد.

ساعت هوشمند هواوی Band 6

بهترین ساعت های هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • صفحه نمایش:‌ 1.47 اینچ AMOLED، رزولوشن 194 در 368 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 6 به بالا، iOS 9 به بالا
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: ۹۶ حالت تمرینی، حالت‌های مدیریت سلامت، چراغ قوه

ساعت هوشمند هواوی بند 6 یکی از محصولات ارزان قیمت هوآوی است که با قیمت مناسب، امکانات کاربردی و کیفیت ساخت به نسبت بالا، توانسته در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان جای بگیرد.

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند ارزان‌قیمت می‌توان به نمایشگر باکیفیت امولد، سنسورهای 24 ساعته ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب و 96 حالت ورزشی و عمر باتری 14 روزه آن اشاره کرد.

هواوی بند 6 مجهز به نمایشگر 1.47 اینچی امولد با رزولوشن ۳۶۸ در ۱۹۴ پیکسل است و در بین تمامی ساعت‌های معرفی شده در راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر یک میلیون تومان، از نظر نمایشگر برتری دارد.

هواوی بند 6 از گوشی‌های هوشمند اندروید ورژن 6.0 به بالا و iOS نسخه 9 به بالاتر پشتیبانی می‌کند. همچنین برای استفاده از امکانات این مچ بند هوشمند اقتصادی، باید اپلیکیشن Huawei Health را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از امکانات این اپلیکیشن در کنار مچ بند هوشمند استفاده کنید.

بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان هواوی، قابلیت‌های دیگری مثل امکان سنجش اشباع اکسیژن خون (SpO2)، سنجش ۲۴ ساعته ضربان قلب و سطح استرس و پایش خواب را نیز ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای دانش آموزان و دانشجویان

بهترین گجت های مناسب خودرو

ساعت هوشمند جی پلاس GSW-7305M

راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

  • صفحه نمایش:‌ 1.28 اینچ TFT، رزولوشن 240 در 240 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید7 به بالا و iOS 10 به بالا
  • باتری: 300 میلی آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: امکان کنترل دوربین، قابلیت پیداکردن گوشی، کرنومتر، چراغ قوه و غیره

یکی از بهترین ساعت های هوشمند ایرانی که توانسته در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان پا به پای ساعت‌های هوشمند هوآوی و شیائومی به رقابت بپردازد، ساعت هوشمند جی پلاس GSW-7305M است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند جی پلاس GSW-7305M می‌توان به طراحی جذاب و منحصربه‌فرد، قیمت مناسب، نمایشگر گرد 1.28 اینچی TFT، امکان بررسی 24 ساعته ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، 12 حالت ورزشی، مقاومت در برابر آب تا 50 متر و باتری قدرتمند اشاره کرد.

یکی از مزیت‌های این ساعت، نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، پشتیبانی از منوی زبان فارسی است و کاربران با این ویژگی می‌توانند اعلان‌های پیام‌رسان‌ها، پیامک‌ها، تماس‌های ورودی و غیره را با زبان فارسی مشاهده کنند.

در بخش باتری، ساعت هوشمند جی پلاس مدل GSW-7305M دارای یک باتری 300 میلی آمپری است که این باتری می‌تواند به راحتی تا 10 روز دوام بیاورد. از امکانات این ساعت هوشمند یک میلیونی می‌توان به وجود سنسورهای دقیق سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون و پشتیبانی از 12 حالت ورزشی از جمله دویدن، قدم‌زدن، بدمینتون، تنیس، بسکتبال، فوتبال و غیره اشاره کرد.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار تا 1 میلیون تومان پرداختیم. هر کدام از این مدل‌ها، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند و می‌توانند نیازها و سلیقه‌های مختلف را برآورده کنند.

شما می‌توانید با پرداخت تنها یک میلیون تومان از دنیای امکانات ساعت‌های هوشمند نظیر کنترل موسیقی، بررسی وضعیت سلامتی، پاسخ به تماس و پیام، ردیابی فعالیت‌های ورزشی و غیره بهره‌مند شوید.

پرسش‌های متداول

آیا ساعت هوشمند Mibro C2 ضد آب است؟

بله؛ این ساعت هوشمند با برخورداری از گواهی 2ATM مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت دارد.

آیا Haylou Solar ساعت خوبی است؟

بله؛ این ساعت هوشمند با برخورداری از ظاهری کلاسیک، قاب فلزی قوی و ساختار محکم یکی از بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت به‌حساب می‌آید.

آیا Xiaomi Smart Band 8 Active ضد آب است؟

بله؛ این ساعت هوشمند دارای ویژگی مقاومت در آب است؛ اما توصیه می‌کنیم در زمان شنا یا دوش‌گرفتن از آن استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راهنمای خرید ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان چیست؟ از نظر شما جای کدام اسمارت واچ در این فهرست حالی است؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)