coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه جدید اوپو A3 پرو در مرجع صدور گواهی TENAA ظاهر شد

شرکت اوپو، چندی پیش، از گوشی میان رده اوپو A3 Pro خود در کشور چین رونمایی کرد. حال، نسخه جدید اوپو A3 پرو در مرجع صدور گواهی TENAA ظاهر شده است.

یک گوشی هوشمند جدید از برند Oppo به تازگی در یک پلتفرم صدور گواهی چینی مشاهده شده است. حدس زده می‌شود که این گوشی یک نسخه جدید از اوپو A3 Pro است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این نسخه برخلاف مدلی که قبلا عرضه شده، از صفحه ‌نمایش تخت برخوردار خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نسخه جدید اوپو A3 پرو

مدل جدید اوپو A3 Pro با شماره مدل PKA110 در مرجع صدور گواهی TENAA قرار گرفته است. با نگاهی به جزئیات درج شده در گواهی، متوجه می‌شویم که در بالای صفحه ‌نمایش تخت این گوشی یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی وجود خواهد داشت. در عین حال، به نظر می‌رسد که پنل پشتی کاملا مشابه مدل معمولی A3 Pro با یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل بزرگ و دو حلقه برای سنسورهای دوربین خواهد بود. این گواهی، جزئیاتی را درباره مشخصات باتری نیز فاش کرده است.

طبق اطلاعات ذکر شده در TENAA، این گوشی میان رده از یک باتری 4870 میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد. البته شرکت سازنده، ظرفیت این باتری را در هنگام عرضه برابر 5000 میلی آمپر ساعت اعلام خواهد کرد. متاسفانه جزئیات بیشتری درباره مشخصات این گوشی ذکر نشده اما گفته می‌شود که بیشتر مشخصات با مدل فعلی A3 Pro یکسان خواهد بود.

محض یادآوری، مدلی که هم اکنون در بازار موجود است، دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس است. این گوشی به تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک مجهز شده که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. منبع تغذیه آن یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می‌کند. در جلوی آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشت نیز یک دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی وجود دارد.

در حال حاضر، تمام اطلاعات موجود به همین مقدار خلاصه می‌شوند، اما در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره نسخه جدید این گوشی توسط افشاگران و مراجع صدور گواهی فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه جدید اوپو A3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر