coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی زد فلیپ 6 (Galaxy Z Flip 6) از وای‌فای 7 پشتیبانی نمی‌کند

گلکسی زد فلیپ 6 امروز گواهی FCC را دریافت کرده و آن‌طور که پیداست، از وایفای 7 پشتیبانی نخواهد کرد. در حال حاضر، تنها گوشی سامسونگ که به این فناوری مجهز شده، گلکسی اس 24 اولترا است.

از همان ابتدای راه‌اندازی سری گلکسی زد فلیپ، این گوشی‌ها از یک‌سری ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در سایر دستگاه‌های پرچمدار گلکسی وجود دارد، محروم مانده‌اند. گلکسی زد فلیپ 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست و ظاهرا از یک ویژگی کاربردی یعنی وای‌فای 7 برخوردار نخواهد بود.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی زد فلیپ 6

گواهی FCC صادر شده برای گوشی تاشو Galaxy Z Flip 6 نشان می‌دهد که این دستگاه از Wi-Fi 7 پشتیبانی نخواهد کرد. در حال حاضر، Galaxy S24 Ultra اولین و تنها گوشی سامسونگ است که از Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند. ما انتظار داشتیم که پرچمداران جدید این شرکت یعنی گلکسی Z Fold 6 و گلکسی Z Flip 6 امسال به آن ملحق شوند، اما ظاهرا اینگونه نیست.

گلکسی زد فلیپ 6

سامسونگ به احتمال زیاد وایفای 7 را در گلکسی زد Flip 6 در سطح نرم‌افزاری غیرفعال کرده است؛ درست مانند گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس. همان‌طور که می‌دانید نسخه اسنپدراگون این دو مدل از سری گلکسی اس 24، از سخت‌افزار لازم برای اتصال وایفای 7 برخوردار هستند، اما به دلیل اینکه در نسخه‌های اگزینوس آن، که در بیشتر کشورها موجود هستند، تنها اتصال وای‌فای 6E امکان‌پذیر است، سامسونگ تصمیم گرفته که وای‌فای 7 را به صورت دستی در تمام واحدهای S24 و S24+ محدود کند.

البته، این امکان هم وجود دارد که مشکل از سخت افزار گلکسی زد فلیپ 6 باشد. این مسئله چندان هم عجیب نیست، زیرا همان‌طور که ذکر شد، گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ اغلب فاقد برخی ویژگی‌ها و مشخصات موجود در سایر دستگاه‌های پرچمدار گلکسی هستند.

درباره گلکسی زد فولد 6 هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما از آنجایی که ایجاد چنین محدودیت‌های برای سامسونگ گران تمام می‌شود، احتمالا از وایفای 7 در این گوشی بهره‌مند خواهیم شد. البته، در حال حاضر، به دلیل عدم موافقت مقام‌های نظارتی در کشورهای مختلف، بیشتر افراد نمی‌توانند از Wi-Fi 7 استفاده کنند، اما در هر صورت آینده‌نگری شرکت‌های فناوری برای کاربران رضایت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 و حذف پشتیبانی از وایفای 7 در آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر