coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ردمی پد پرو فایوجی (Redmi Pad Pro 5G) با دریافت گواهی TENAA یک قدم دیگر به عرضه نزدیک می‌شود

ردمی پس از معرفی نسخه وای‌فای تبلت جدید خود حالا در حال کار بر روی ردمی پد پرو فایوجی است. این دستگاه گواهی TENAA را دریافت کرده و عرضه آن نزدیک است.

مدیر عامل شیائومی، لی جون، تایید کرده که نسخه فایوجی Redmi Pad Pro در دست ساخت است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این مدل از شبکه اتصالی 5G پشتیبانی می‌کند و به نسخه معمولی ردمی Pad Pro با اتصال Wi-Fi ملحق می‌شود. اکنون، این تبلت در یک مرجع صدور گواهی بزرگ چینی ظاهر شده و این مسئله به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی پد پرو فایوجی

تبلت Redmi Pad Pro 5G در پایگاه داده و اطلاعات TENAA با شماره مدل 24074RPD2C ظاهر شده است. از سخنان اخیر Lei Jun می‌دانیم که این تبلت برای اتصال به شبکه فایوجی به سیم‌کارت فیزیکی نیاز دارد و از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی نمی‌کند. از دیگر مشخصات اتصالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، GPS ،AGPS ،BeiDou ،GLONASS و WLAN اشاره کرد.

ردمی پد پرو فایوجی
گواهی TENAA

اطلاعات ذکر شده در گواهی TENAA از وجود یک بسته باتری 4900 میلی آمپر ساعتی خبر می‌دهند. با توجه به اینکه Redmi Pad Pro معمولی از یک سلول 10000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند، می توان انتظار یک بسته باتری مشابه را برای نسخه 5G داشت. علاوه بر این، نسخه 5G احتمالا از مشخصات مشابه نسخه اصلی برخودار خواهد بود. محض یادآوری، نسخه وای‌فای ردمی Pad پرو دارای یک پنل 12.1 اینچی LCD با وضوح 2.5K ( 2560 در 1600 پیکسل)، نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتزی است.

ردمی پد پرو فایوجی

این تبلت به پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام مجهز شده و از 6 یا 8 گیگابایت رم به همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این دستگاه بر پایه پوسته سفارشی HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار کرده و برای تصویربرداری، از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلو و عقب استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این تبلت می‌توان به شارژ سریع سیمی 33 واتی، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، سنسور مادون قرمز، بلوتوث 5.2 و بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت جدید ردمی یعنی ردمی پد پرو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر