coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

Galaxy Ring سامسونگ احتمالا به یک چراغ چشمک‌زن LED مجهز خواهد بود

سامسونگ قرار است در رویداد Galaxy Unpacked که در تاریخ 10 ژوئیه برگزار می‌شود، Galaxy Ring سامسونگ مورد انتظار خود همراه با Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 رونمایی کند. آخرین خبرها حاکی از آن است که حلقه گلکسی دارای ویژگی‌ای خواهد بود که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از اپلیکیشن Samsung Find یک LED روی حلقه را روشن کنید تا بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.اپلیکیشن Samsung Find در حال حاضر به شما کمک می‌کند تا انواع دستگاه‌های گلکسی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌ها، هدفون‌ها و موارد دیگر را پیدا کنید. این اپلیکیشن اخیراً به نسخه جدیدی به‌روزرسانی شده است که در آن Assemble Debug رشته‌های کدی پیدا کرده که نشان‌دهنده توسعه ویژگی “حالت گمشده” (lost mode) برای حلقه گلکسی است.


بیشتر بخوانید:


کاربرد چراغ LED برای Galaxy Ring سامسونگ

این ویژگی همچنین به شما اجازه می‌دهد که حساب سامسونگ خود را قفل کنید تا از دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی شما از طریق حلقه جلوگیری شود. اپلیکیشن Samsung Find همچنین در صورتی که تلفن شما نتواند با حلقه ارتباط برقرار کند تا ویژگی روشن کردن LED را فعال کند، به شما اطلاع خواهد داد. علاوه بر این، این ویژگی می‌تواند به کاربران اجازه دهد که حساب سامسونگ خود را قفل کنند تا کسی نتواند به اطلاعات شخصی آن‌ها از طریق حلقه دسترسی پیدا کند.

حلقه گلکسی که احتمالا پس از عرضه به یکی از بهترین گجت های 2024 تبدیل خواهد شد، برای استفاده مداوم طراحی شده، اما حالت گمشده در صورت گم شدن حلقه می‌تواند ویژگی مفیدی باشد. البته ناگفته نماند این ویژگی هنوز در حال توسعه است و سامسونگ ممکن است آن را با محصول نهایی عرضه نکند.

Galaxy Ring سامسونگ احتمالا به یک چراغ چشمک‌زن LED مجهز خواهد بود

در مقایسه با محصول موجود در بازار، حلقه اورا (Oura ring) ویژگی مشابهی برای کمک به کاربران در پیدا کردن دستگاه ندارد. این حلقه تنها زمانی که کسی سعی می‌کند آن را با دستگاه جدیدی جفت کند، وارد حالت محدود (Restricted Mode) می‌شود. در این حالت، کاربر می‌تواند تمامی اطلاعات را از طریق اپلیکیشن اورا روی دستگاه متصل پاک کند.

این ویژگی‌های جدید می‌توانند Galaxy Ring را به انتخابی جذاب برای کاربران تبدیل کنند که به دنبال دستگاهی با قابلیت‌های پیشرفته‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر