;
coinex

بهترین گجت های مسافرتی ؛ معرفی کاربردی‌ترین گجت‌ها که در سفر به کار می‌آیند

این روزها برای افزایش آسودگی و آرامش در زمان سفر، گجت‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد. ما در این مطلب بهترین گجت های مسافرتی را معرفی می‌کنیم.

در عصر تکنولوژی، گجت‌های هوشمند وارد جهان مسافرت هم شده‌اند تا آرامش و لذت مسیر سفر و اقامت در مقصد را برای افراد بیشتر کنند. این گجت‌ها عمدتا برخی چالش‌های سفر را حل می‌کنند و برخی دیگر برای مرتب کردن وسایل سفر مناسب هستند. در ادامه با معرفی بهترین گجت ها مخصوص سفر با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گجت های مسافرتی

بهترین گجت های مسافرتی
بهترین گجت های مسافرتی

شاید تا پیش از این برای آغاز یک سفر، داشتن یک کوله پشتی شامل البسه و برخی لوازم بهداشتی ضروری کافی بود، اما این روزها در دنیای تکنولوژی، لیست مواردی که می‌توان در یک سفر به همراه خود برد به مراتب افزایش یافته است و مردم به همان اندازه که به مقصد سفر و لباس‌هایی که می‌پوشند اهمیت می‌دهند، به رفع دیگر چالش‌های سفر هم علاقه دارند. در ادامه بهترین گجت ها برای مسافرت را معرفی می‌کنیم.

فلاسک هوشمند JINGBANG

بهترین گجت ها مخصوص سفر

یکی از ارزان ترین گجت های مسافرتی که می‌توانید از آن استفاده کنید، فلاسک هوشمند JINGBANG است که گنجایش 1 لیتری دارد و جنس آن از نوع استیل است و دمای مایع درون ظرف را به کاربر نشان می‌دهد.

این محصول حدودا تا 6 ساعت دمای مایعات درون خود را حفظ می‌کند. وزن سبک و 400 گرمی این محصول آن را به یکی از سبک‌ترین گجت‌های مناسب سفر بدل کرده است و می‌توانید از آن به عنوان یکی از کاربردی ترین گجت های مسافرتی در سفرها به راحتی استفاده کنید.

شارژر همراه خورشیدی WIRELESS 50000

بهترین گجت ها برای مسافرت

شارژر همراه خورشیدی مدل WIRELESS با ظرفیت 50000 میلی‌آمپرساعتی یکی دیگر از جذاب ترین گجت های مسافرتی است که در سفر می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

کاربران می‌توانند این پاوربانک را به عنوان یکی از جذاب ترین گجت های مسافرتی با خود همراه کنند. این محصول 4 خروجی USB، سه خروجی USB-C، میکرو USB و لایتنینگ با یک خروجی وایرلس دارد.

جالب است بدانید انرژی این محصول با پنل‌های خورشیدی تعبیه شده روی آن تامین می‌شود. این شارژر همراه به عنوان یکی از گران ترین گجت های مسافرتی ضدآب و ضدضربه است و از چراغ LED نیز به عنوان چراغ قوه برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های ورزشی

بهترین گجت های گیمینگ

شارژر همراه خورشیدی یی شاین ES983S

ارزان ترین گجت های مسافرتی

یکی از بهترین گجت های مسافرتی 2024 شارژر همراه خورشیدی یی شاین مدل ES983S است که ظرفیت 30 هزار میلی‌آمپرساعتی دارد و از 6 خروجی شامل 4 خروجی USB برخوردار است. دو خروجی دیگر هم خروجی‌های میکرو USB و USB-C هستند.

این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت ها مخصوص سفر از دو چراغ LED نسبتا بزرگ برخوردار است که به عنوان چراغ قوه قابل استفاده است. شارژر یی‌شاین بدنه بسیار مقاوم و محکمی دارد و انرژی آن نیز از نور خورشید تامین می‌شود. این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای مسافرت امکان شارژ بی‌سیم دارد و می‌توان از آن در سفرها استفاده کرد.

مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک DWR-930M

گران ترین گجت های مسافرتی

دسترسی به اینترنت در سفرها یکی از مهمترین معضلاتی است که افراد با آن مواجه هستند و در نتیجه یکی از کاربردی ترین گجت های مسافرتی می‌تواند مودم‌های قابل حمل باشد.

یکی از بهترین گجت ها مخصوص سفر مودم دی لینک مدل DWR-930M است که برای اتصال به اینترنت به تنها یک سیمکارت نیاز دارد و از نسل چهارم اینترنت همراه نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. این محصول بسیار سبک و جمع‌وجور است و انرژی آن را یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. همچنین باید بدانید که این تا حداکثر 8 کاربر می‌توانند به طور همزمان از این مودم استفاده کنند.

شارژر فندکی باسئوس CCMLC20C

بهترین گجت های مسافرتی 2024

شارژرهای فندکی نیز از جمله بهترین گجت های مسافرتی 2024 هستند که در سفرهای جاده و کمپینگ بسیار کارآمد خواهند بود. یکی از بهترین گجت ها برای مسافرات شارژر فندکی باسئوس مدل CCMLC20C است که از دو خروجی USB و USB-C برخوردار است و همچنین نمایشگری برای نشان دادن ولتاژ و توان مورد استفاده دستگاه‌های شما هم دارد.

این محصول امکان تشخیص ولتاژ مورد نیاز دستگاه‌های هوشمند را به طور خودکار دارد و از تکنولوژی شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

بدرد نخور ترین گجت های بازار

شارژر فندکی لیتو H-4

کاربردی ترین گجت های مسافرتی

اگر به دنبال یکی از ارزان ترین گجت های مسافرتی هستید، شارژر فندکی لیتو H-4 یک گزینه ایده‌آل است که از یک پورت USB و یک پورت USB-C برخوردار است و حداکثر توان خروجی آن هم 20 وات است.

با استفاده از این محصول که یکی از بهترین گجت ها مخصوص سفر است می‌توانید به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. این شارژر فندکی باکیفیت از فناوری شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند و یک کابل میکرو USB هم درون جعبه محصول قرار دارد. اگر نگران آسیب احتمالی این محصول برای شارژر فندکی خود هستید باید بدانید که شارژر فندکی H4 به هیچ وجه به سیستم برق و باتری خودرو شما آسیب نمی‌زند.

چراغ قوه شارژی USB Charging

جذاب ترین گجت های مسافرتی

چراغ قوه بی‌تردید یکی از کاربردی ترین گجت های مسافرتی است که به آن نیاز پیدا می‌کنید. چراغ‌قوه‌ها انواع مختلفی دارند و چراغ قوه شارژری که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم یکی از بهترین گجت های مسافرتی 2024 است.

این محصول کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و انرژی آن از یک باتری قابل شارژ تامین می‌شود که در بخش پشتی آن تعبیه شده است. این چراغ قوه در برابر آب مقاوم است و جنس بدنه آن از آلومینیوم است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو LK – 35

بهترین گجت های مسافرتی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 35 یکی از بهترین گجت های مسافرتی 2024 است که ابعاد بسیار جمع‌وجوری دارد و از بلوتوث نسخه 5 برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کند.

این محصول به عنوان یکی از جذاب ترین گجت های مسافرتی کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و از یک باتری 1500 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است. روی بدنه این محصول یک پورت USB و کارت حافظه میکرو SD وجود دارد و با کابل AUX نیز می‌توانید به آن متصل شوید.

اسپیکر بلوتوثی GTS-1360

بهترین گجت های مسافرتی
بهترین گجت های مسافرتی

اسپیکر بلوتوثی GTS-1360 به عنوان یک محصول باکیفیت، یکی از ارزان ترین گجت های مسافرتی است که ابعاد بسیار جمع‌وجوری دارد و از بلوتوث نسخه 5 و کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند. این محصول حجم صدای بسیار خوبی دارد و منبع تامین انرژی آن هم یک باتری 1000 میلی‌آمپرساعتی است.

این باتری به گفته کمپانی سازنده تا 8 ساعت شارژدهی دارد. از دیگر مشخصات قابل توجه این مدل از بهترین گجت ها مخصوص سفر باید به قابلیت رقص نور آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

بهترین دستگاه تصفیه هوا

دوربین فیلم‌برداری ورزشی اکن H9R 4K

بهترین گجت های مسافرتی

اگر به فیلمبرداری و ثبت وقایع سفر علاقه دارید، می‌توانید از دوربین ورزشی اکن به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای مسافرت استفاده کنید.

این دوربین محصول بسیار باکیفیتی است که رزولوشن عکس 2 مگاپیکسلی دارد و قابلیت فیلمبرداری 4K را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان یکی از جذاب ترین گجت های مسافرتی این محصول تنها 64 گرم وزن دارد و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. این دوربین ضدآب است و از یک باتری 1050 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

دوربین فیلم‌برداری ورزشی HD 1080p

بهترین گجت های مسافرتی

دوربین فیلمبرداری ورزشی HD 1080p نیز از جمله کاربردی ترین گجت های مسافرتی است که قابلیت فیلمبرداری اچ دی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد و برای نصب در هر حالت و سطحی مناسب است.

انرژی این دوربین را که از بهترین گجت های مسافرتی 2024 محسوب می‌شود، یک باتری 900 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند و به گفته کمپانی سازنده این باتری تا 1.5 ساعت دوام دارد.

این مدل از مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌:ند و از دیگر مشخصات آن هم باید از قابلیت فیلمبرداری HD با کیفیت 1080p اشاره کرد.

یخچال سفری باسئوس Zero Space

بهترین گجت های مسافرتی

در سفر معمولا مواد غذایی مختلفی با خود حمل می‌کنیم، بعضی از مواد غذایی و خوراکی‌ها را می‌توان بدون هیچ مشکلی در کنار دیگر وسایل سفر قرار داد اما برخی مواد غذایی را حتما در شرایطی با دمای یخچال نگهداری کرد، در غیر اینصورت و ظرف مدت زمان کوتاهی فاسد می‌شوند. در این شرایط معمولا افراد قید این مواد غذایی فاسدشدنی را می‌زنند.

در این شرایط یخچال سفری باسئوس می‌تواند بسیار کارآمد و مناسب باشد. این یخچال به عنوان یکی از کاربردی ترین گجت های مسافرتی با ظرفیت 8 لیتری و وزن خود می‌تواند مواد غذایی فاسدشدنی لازم برای یک سفر را به خوبی در دمای مناسب نگه‌دارد. از طرفی از این یخچال که سروصدای بسیار کمی هم دارد می‌توان به عنوان گرم‌کن نیز استفاده کرد. این محصول را می‌توانید با استفاده از فندکی خودرو فعال کنید.

 یخچال سفری SWITCH 4L CAR.HOME Fridge

بهترین گجت های مسافرتی

یکی دیگر از جذاب ترین گجت های مسافرتی موجود در بازار یخچال سفری SWITCH 4L CAR.HOME Fridge است که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین گجت های مسافرتی یاد کرد.

این یخچال ابعاد بسیار کوچکی دارد و می‌توانید از آن در ماشین یا سفر استفاده کنید. این محصول سروصدای بسیار کمی دارد و مصرف انرژی آن بسیار کم است. این یخچال ظرفیت 4 لیتری دارد و یک نوار LED هم روی درب آن تعبیه شده که به ظاهر آن جذابیت دوچندانی می‌بخشد. دمای این یخچال هم تا حداقل 20 درجه زیر دمای محیط می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

ویدئو پروژکتور قابل حمل بینتیک P20

بهترین گجت های مسافرتی

ویدیو پروژکتور نیز می‌تواند یکی از بهترین گجت ها برای مسافرت باشد. اگر دوست دارید در سفر و در دل طبیعت به تماشای فیلم و سریال بپردازید، یک ویدیو پروژکتور قابل حمل می‌تواند بسیار کارآمد باشید.

یکی از بهترین گجت ها مخصوص سفر ویدیو پروژکتور قابل حمل بینتیک P20 است که قادر به پخش ویدیوهای سه‌بعدی و 4K است و از یک باتری 7800 میلی‌آمپرساعتی به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند. این ویدیو پروژکتور به عنوان یکی از جذاب ترین گجت های مسافرتی دو اسپیکر 5 واتی برای پخش صدا در بالاترین کیفیت ممکن هم دارد. این محصول به عنوان یکی از گران ترین گجت های مسافرتی از بلوتوث نسخه 5 و وای فای دو بانده 2.4G هم پشتیبانی می‌کند.

ویدیو پروژکتور قابل حمل CP350A

بهترین گجت های مسافرتی

ویدیو پروژکتور قابل حمل CP350A نیز یکی از گران ترین گجت های مسافرتی است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت خوبی پخش کند و در مجموع یکی از کاربردی ترین گجت های مسافرتی است.

عمر باتری این محصول تا 30 هزار ساعت پخش محتوا را پشتیبانی می‌کند و از دیگر قابلیت‌های خوب آن می‌توان به نسبت کنتراست 1:2000، بلوتوث نسخه 4، اندازه نمایشگر 150 اینچ، نسبت تصویر 4:3 و 16:9 و قابلیت تنظیم دستی فوکوس اشاره کرد.

کاور ضدآب موبایل کلیپسی

بهترین گجت های مسافرتی

در سفر و کمپینگ، گوشی‌های هوشمند از مهمترین ابزارها هستند. چه برای برقراری ارتباط، چه برای مکان‌یابی و چه برای ثبت تصویر و ویدیو. گوشی‌های هوشمند با همه کاربردی که دارند در عین حال از آسیب‌پذیرترین وسایل محسوب می‌شوند و اگر قصد سفر به سواحل را داشته باشید باید به فکر محافظت از آن‌ها در شرایط آب‌وهوایی مختلف باشید.

یکی از کاربردی ترین گجت های مسافرتی که در این مورد به کار می‌آید، کاور ضدآب موبایل مدل کلیپسی است که برای گوشی‌های هوشمند با ابعاد حداکثر 7 اینچ طراحی شده و در نتیجه عموم گوشی‌ها را پوشش می‌دهد. این کاور نه‌تنها ضدآب است بلکه در برابر ضربات مختلف نیز مقاوم است. این مورد از بهترین گجت های مسافرتی یک بند هم دارد که می‌توانید گوشی را دور گردن خود نگهدارید.

لامپ ال ای دی 20 وات لیتو مدل شارژی

بهترین گجت های مسافرتی

اگر در سفر، اقامت در دل طبیعت و در چادهای مسافرتی را به اقامت در هتل ترجیح بدهید، باید به فکر لوازم مختلفی باشید. جز وسایل سرمایشی و گرمایشی، نور و لامپ نیز ابزاری کلیدی است که در اقامت‌های شبانه در چادر یکی از کاربردی ترین گجت های مسافرتی است.

لامپ ال‌ای‌دی 20 وات لیتو از 24 عدد LED کم‌مصرف برخوردار است که با یک بار شارژ تا 8 ساعت شارژدهی به ارمغان می‌آورند. این محصول بسیار سبک است و سه حالت پرنور، کم‌نور و چشمک‌زن دارد و با استفاده از پاوربانک یا حتی فندکی خودرو شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 4

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

پمپ باد فندکی CZ198

بهترین گجت های مسافرتی

یک ابزار کارآمد در سفر که می‌‌تواند از بهترین گجت های مسافرتی باشد، پمپ باد فندکی است که می‌توانید از آن برای باد کردن تایر خودرو، برپا کردن چادر و یا باد کردن تشک استفاده کنید.

این محصول طول و عرض 10 سانتی‌متری و وزن بسیار کمی دارد و به سادگی قابل حمل است. انرژی لازم برای روشن کردن این دستگاه نیز توسط فندکی خودرو تامین می‌شود.

اسپرسوساز لندوکس +CF-1701BC

بهترین گجت های مسافرتی

اگر از آن دسته افرادی هستید که یک روز بدون قهوه را نمی‌توانید تصور کنید، در این بخش یکی بهترین گجت ها مخصوص سفر را برای شما معرفی می‌کنیم که یک اسپرسوساز بسیار جذاب و ایده‌آل است.

مینی اسپرسوساز سفری لندوکس مدل CF-1701BC+  محصول بسیار باکیفیتی است که می‌توانید آن را با استفاده از یک پاوربانک شارژ کنید تا حدود 100 شات قهوه به شما بدهد. این محصول با یک بار شارژ تا 15 بار قابل استفاده است و می‌توانید آن را فندکی خودرو نیز شارژ کنید. البته باید بدانید که این محصول از جمله گران ترین گجت های مسافرتی است.

تشک بادی ماشین

بهترین گجت های مسافرتی

تشک بادی ماشین نیز از جمله بهترین گجت ها برای مسافرت است که برای یک خواب راحت در ماشین بسیار کارآمد است. این تشک‌های بادی در انواع و ابعاد مختلفی تهیه می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها روی صندلی عقب خودرو استفاده کنید. با استفاده از پمپ باد فندکی که در بخش‌های قبلی معرفی کردیم می‌توانید این تشک بادی را باد کنید.

 تشک بادی سفری یک نفره اینتکس

بهترین گجت های مسافرتی

تشک بادی سفری یک نفره اینتکس یکی از بهترین گجت های مسافرتی است که به صورت طبی طراحی شده و برای افراد دچار کمردرد هم مناسب است. این محصول به عنوان یکی از ارزان ترین گجت های مسافرتی هیچ حساسیتی برای پوست کاربر ایجاد نمی‌کند و همچنین ضدتعریق است.

بخاری سفری مدل دو حالته

بهترین گجت های مسافرتی

اگر در فصل سرما به سفر رفتید و در فضای خارج از هتل و اقامتگاه بودید، در ماشین یا چادر و حتی محیط باز نیاز به یک وسیله گرمایشی نیاز دارید. بخاری‌های سفری در این شرایط بسیار کارآمد هستند و می‌توانید از آن‌ها برای گرم‌کردن محیط چادر یا غذا استفاده کنید.

یکی از بهترین مدل‌های این محصولات، مدلی است که در تصویر می‌بینید و البته از گران ترین گجت های مسافرتی است. این محصول هم یک اجاق خوراک‌پزی است و هم یک بخاری و گرمایش بسیار خوبی دارد.

با مبدلی که درون جعبه این محصول قرار داد می‌توانید آن را به گاز شهری هم وصل کنید اما منبع اصلی انرژی این دستگاه یک کپسول استوانه‌ای 220 گرمی است که با شعله کم تا حداقل 3 ساعت کارایی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای برنامه نویسی 2024

بخاری سفری handy heatpad

بهترین گجت های مسافرتی

یکی دیگر از بهترین گجت های مسافرتی بخاری سفری handy heatpad است که انرژی مورد نیاز آن را یک پاوربانک تامین می‌کند و شما نمی‌توانید از آن در لباس یا کیسه خواب خود استفاده کنید.

این محصول تا 70 درجه گرما تولید می‌کند و به خوبی در انتقال حرارت عمل می‌کند. در مجموع باید بدانید که این مورد از گران ترین گجت های مسافرتی با یک پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپرساعتی می‌تواند تا 7 ساعت به طور مداوم گرما تولید کند. این میزان با استفاده از پاوربانک‌های بزرگتر بیشتر هم می‌شود.

کتری فندکی دونلوپ

بهترین گجت های مسافرتی

کتری فندکی دونلوپ نیز از جمله بهترین گجت ها مخصوص سفر است که می‌توانید از آن در سفرها برای تامین آب گرم مورد نیاز برای دم گردن چای و یا تهیه قهوه استفاده کنید.

این محصول یک لیتر آب را جای می‌دهد و با برق 24 ولت فندکی خودرو نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول مجهز به سیستم قطع خودکار است و از سیستم عایق برای جلوگیری از هدر رفتن دما نیز استفاده می‌کند.

ترازوی چمدانی Tarriss

بهترین گجت های مسافرتی

ترازوی چمدانی Tarriss یکی از بهترین گجت های مسافرتی است که می‌توانید از آن برای سفرهای خود استفاده کنید. عموم مسافران می‌کوشند در سفرهای خود محدودیت بار را رعایت کنند و با کمترین وسایل ممکن سفر کنند.

از طرف دیگر عمده شرکت‌های هواپیمایی نیز محدودیت‌هایی درباره میزان بار قابل حمل درنظر می‌گیرند. در این شرایط ترازوی چمدانی Tarriss با قابلیت محاسبه وزن بار چمدان یک گزینه سبک، مقرون‌به‌صرفه و مناسب محسوب می‌شود.

گجت ردیاب دسته‌کلید و کیف‌پول Tile Trackers

بهترین گجت های مسافرتی

شاید بارها در زمان گم کردن دسته کلید و کیف پول این ایده به ذهنتان رسیده که کاش ردیاب داشتند. اگر در سفر باشید، گم کردن وسایلی مثل دسته کلید بسیار ترسناک است و در چنین شرایطی، گجت ردیاب تایل ترکر می‌تواند ابزار بسیار خوبی باشد.

می‌توانید این ابزار کوچک را به وسایل حساسی مثل دسته کلید متصل کنید و اگر گم‌شان کردید، آن‌ها را از طریق برنامه موبایلی تایل ترکر ردیابی کند. البته این دستگه برد محدودی دارد و فقط با بلوتوث کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های با سیم 2024

بهترین هندزفری های گردنی 2024

دوربین اکشن OCLU

بهترین گجت های مسافرتی

دوربین اکشن OCLU با طراحی شیک و آیرودینامیک خود یک ابزار بسیار کاربردی است که در سفر می‌تواند برای طیف وسیعی از نیازها مناسب باشد. این محصول قابلیت فیلمبرداری 4K دارد و از آن می‌توانید در هر شرایطی برای ثبت فیلم و عکس‌های باکیفیت استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از GPS، لرزشگیر ضبط ویدیو و قابلیت حذف محتوی ناخواسته اشاره کرد.

عینک آفتابی دوربین‌دار SPECTACLES 2

بهترین گجت های مسافرتی

عینک آفتابی دوربین دار SPECTACLES 2 یکی از بهترین گجت های مسافرتی است که جذابیت و زیبایی زیادی دارد و از چشم کاربر در برابر نور خورشید حفاظت می‌کند. اما عملکرد اصلی این گجت در واقع ضبط تصاویر روزانه و همگام‌سازی آن‌ها با Snapchat Memories است.

کاربران با این گجت سرگرم‌کننده می‌توانند فیلم‌هایی 10 ثانیه‌ای ضبط کنند یا به ضبط ویدیو زیرآب بپردازند. در قیاس با نسل قبلی این محصول، محصول جدید یک عینک ظریف‌تر و باریک‌تر است که سرعت دانلود بیشتری دارد و در رنگ‌بندی‌های جذابی به بازار عرضه شده است.

قاب زردرنگ این محصول دقیقا مثل یک شارژر عمل می‌کند و با وجود مقاومت در برابر آب، نسبت به ورژن قبلی خود به مراتب سبکتر است.

پاوربانک خورشیدی قابل‌حمل ADDTOP

بهترین گجت های مسافرتی

پاوربانک از جمله مهمترین گجت‌های مسافرتی هستند که در دشوارترین شرایط به کمک مسافران می‌آیند. پاوربانک‌های خورشیدی، یک سطح بالاتر از پاوربانک‌های معمولی قرار می‌گیرند و مدل ADDTOP این محصولات با سه پنل خورشیدی قابل شارژ و دو پورت USB، با 30 ساعت قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید شارژ می‌شود و می‌تواند یک گجت مانند گوشی را تا حداقل 10 بار و دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

با استفاده از این گجت در طول سفر خیالتان از بابت شارژ گوشی و دیگر گجت‌های هوشمند آسوده خواهد بود. پوشش پلاستیکی مرغو و چرم مصنوعی این پاوربانک نیز از آن محصولی مقاوم در برابر قطرات آب و گردوغبار ساخته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست بلوتوثی 2024

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

برج رادیویی کوچک GoTenna

بهترین گجت های مسافرتی

برج رادیویی GoTenna یکی از بهترین گجت های مسافرتی است که می‌تواند در سفر به مناطقی که در آنجا خبر از پوشش‌دهی آنتن تلفن همراه یا دیگر راه‌های ارتباطی نیست به شما کمک کند.

این شرایط بیشتر در کمپینگ‌های محلی و خارج از شهر، در دل طبیعت رخ می‌دهد و بهترین راهکار آن هم استفاده از برج‌های رادیویی کوچک مانند مدل GoTenna است. این مدل به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای مسافرت امکان ارسال پیام بین دو یا چند دستگاه را فراهم می‌کند و برد نسبتا خوبی دارد.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک‌های مسافرتی کدامند؟

شارژر همراه خورشیدی مدل WIRELESS، شارژر همراه خورشیدی یی شاین مدل ES983S و پاوربانک خورشیدی قابل حمل ADDTOP از بهترین پاوربانک‌های مسافرتی هستند.

بهترین یخچال‌های مسافرتی کدامند؟

یخچال سفری باسئوس مدل Zero Space و یخچال سفری SWITCH 4L CAR.HOME Fridge از بهترین یخچال‌های مسافرتی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت های مسافرتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر