coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جذب سرمایه 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI

با جذب سرمایه 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI ، این استارتاپ هوش مصنوعی زمینه فعالیت‌های خود را ارتقا می‌دهد تا بتواند نقشه‌های ایلان ماسک را عملیاتی کند.

استارتاپ هوش مصنوعی ایلان ماسک موسوم به «x.AI» که هنوز به تولد 1 سالگی‌اش هم نرسیده، با رهبری این ثروتمند پرحاشیه توانسته پیشرفت‌های قابل توجهی در همین مدت کم داشته باشد. این شرکت هوش مصنوعی تا حالا چندین مرحله جذب سرمایه کرده و به نظر می‌رسد که قصد دارد با بزرگانی همچون «OpenAI» رقابت کند.

هم‌اکنون با جذب سرمایه 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI به نظر می‌رسد که نه تنها x.AI قصد بیرون رفتن از رقابت را ندارد، بلکه حالا می‌خواهد نامی شناخته شده در تکنولوژی هوش مصنوعی باشد. پس به زودی باید منتظر محصولات این استارتاپ باشیم.

بیشتر بخوانید: بمباران برج میلاد در توییت ایلان ماسک ؛ هدف مالک ایکس چیست؟

جذب سرمایه 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI

استارتاپ هوش مصنوعی x.AI خبر از جذب سرمایه 6 میلیارد دلاری داد. این جذب سرمایه منجربه می‌شود که نقشه راه این استارتاپ تکامل یافته و بدین ترتیب شاهد تولید و عرضه اولین محصولات x.AI به بازار باشیم. همچنین این مبلغ هنگفت، کمک می‌کند که زیرساخت‌های شرکت مستحکم‌تر شده تا بتواند در نقشه راه آینده و توسعه فناوری‌های آتی موفق باشد.

این استارتاپ از منبع‌های بزرگی مانند هلدینگ شاهزاده ولید بن طلال، و بسیاری دیگر از شرکت‌ها و افراد مشهور سرمایه جذب کرده است. بی اغراق نقش ایلان ماسک در این جذب سرمایه قابل انکار نیست؛ زیرا این کارآفرین آمریکایی به شدت در دنیای تکنولوژی و ثروت محبوب است و با ایجاد روابط دوستانه می‌تواند کارهایی را انجام دهد که از دست هرکسی برنمی‌آید.

جذب سرمایه 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI

نه نقل از اکسیوس؛ ایلان ماس در باب جذب سرمایه جدید x.AI گفته است:

«همه 6 میلیارد دلار پول جدیدی است که به شرکت رسیده، نه سهامی که قبل از این در اختیار ایکس بوده است.»

یکی از محصولات شرکت هوش مصنوعی x.AI ، مدل هوش مصنوعی «Gork-1» بود که نوامبر سال 2023 معرفی شد. پیش‌تر نیز اعلام شده بود که این مدل هوش مصنوعی به زودی چندوجهی شده و با مدل‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای همچون «GPT-4o» رقابت خواهد کرد. GPT-4o نسخه جدید و پیشرفته چت‌بات هوش مصنوعی OpenAI است که چند روز پیش توسط این شرکت معرفی شد.

گزارش‌های جدید بیان می‌کنند که ایلان ماسک قصد دارد به کمک شرکت اوراسل (ORACLE) یک ابرکامپیوتر با هزینه 6 میلیارد دلار بسازد. این شرکت پیش‌تر گفته بود که در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران است تا اعتبار خود را به 24 میلیارد دلار برساند.

به هر حال نقشه راه مثبتی در انتظار شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک است و باید در آینده منتظر محصولاتی جذاب و جدید از این شرکت باشیم. همچنین احتمال دارد که x.Ai به رقیبی جدی برای OpenAI تبدیل شود و این تازه اول راه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص آینده شرکت هوش مصنوعی x.AI با این مالک جسور و پرآوازه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر