coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گزینه عجله دارم به سکوی تاکسی‌های اینترنتی بازمی‌گردد

بر اساس اعلام دبیرخانه هیات مقررات زدایی بهبود محیط کسب و کار،معاونت ریاست جمهوری با بازگشت گزینه عجله دارم به سکوی تاکسی‌های اینترنتی موافقت کرده است.

اسفندماه سال گذشته،سازمان تعزیرات حکومتی گزینه عجله دارم را مصداق گران‌فروشی عنوان کرده و پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند اما اکنون دبیرخانه هیات مقررات زدایی بهبود محیط کسب و کار از موافقت معاونت ریاست جمهوری با بازگشت گزینه عجله دارم به سکوی تاکسی‌های اینترنتی خبر داده است.

بیشتر بخوانید:اسنپ و تپسی نقره داغ شدند؛ گزینه عجله دارم مصداق بارز گران فروشی است [بروزرسانی شد]

بر اساس گزارش های منتشر شده، با پیگیری های دبیرخانه هیات مقررات زدایی و پیرو پاسخ دریافتی از معاونت حقوقی ریاست جمهور، در پاسخ به استعلام این دبیرخانه در در جلسه ای که روز چهارشنبه با حضور نمایندگان معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت صنعت معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق اصناف ایران در دبیرخانه این هیأت برگزارشد، تصمیمات تازه ای در این باره اتخاذ شد.

نتیجه جلسه برگزار شده بدین شرح است:«

1. براساس نظریه معاونت محترم حقوقی ریاست جمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی می‌توانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.

2. سکوهای مربوطه مکلفند اطلاعات آنالیز قیمت‌گذاری خود را طی دوهفته به دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور ارائه کنند.

3. براساس بند 2 نظریه مورخ 22/2/1403 معاونت حقوقی ریاست جمهوری، دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور مکلف است پس از دریافت اطلاعات مربوطه، با برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان اتاق اصناف ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تعزیرات حکومتی، اطلاعات دریافتی از سکوهای مربوطه را دریافت و طی دو ماه آینده گزارش بررسی این اطلاعات و توصیه‌ها و الزامات احتمالی برای سکوها را اعلام کند.»

برهمین اساس، مشخص شد که گزینه عجله دارم مصداق گران فروشی نبوده و تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند از این گزینه مجددا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت گزینه عجله دارم به سکوی تاکسی‌های اینترنتی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر