coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

معاونت حقوقی ریاست جمهوری :عجله دارم همچنان مجاز نیست

روز گذشته اخباری مبنی بر بازگشت گزینه عجله دارم به تاکسی های اینترنتی منتشر شد.در واقع دبیرخانه هیات مقررات زدایی بهبود محیط کسب و کار از موافقت معاونت ریاست جمهوری با این امر خبر داده بود اما اکنون معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد که عجله دارم همچنان مجاز نیست.

اسفند سال گذشته و در پی انتقاد برخی از کاربران، سازمان تعزیرات حکومتی گزینه عجله دارم را مصداق گران‌فروشی عنوان کرده و پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند اما روز گذشته دبیرخانه هیات مقررات زدایی بهبود محیط کسب و کار از موافقت معاونت ریاست جمهوری با این موضوع خبر داد.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید:گزینه عجله دارم به سکوی تاکسی‌های اینترنتی بازمی‌گردد

اکنون معاونت حقوقی ریاست جمهوری توضیحاتی را در این باره ارائه داده است. بر اساس اعلام وی استفاده از گزینه عجله دارم همچنان مجاز نیست.

او در این باره می‌گوید:«تصمیمی برای بازگشت گزینهٔ «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی گرفته نشده و اصلا این معاونت مرجع تشخیص گران‌فروشی نیست.»

معاونت حقوقی ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد:«خبری که به عنوان ابلاغیه معاونت حقوقی منتشر شده، صرفا پیشنهاد این معاونت به تعزیرات است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سخنان معاونت حقوقی ریاست جمهوری در خصوص بازگشت گزینه عجله دارم  چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر