coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا اج 50 اولترا (Motorola Edge 50 Ultra) به زودی در بازار هند عرضه می‌شود

شرکت موتورولا به زودی گوشی موتورولا اج 50 اولترا خود را وارد بازار هند خواهد کرد. این گوشی با پشتی چوبی که دارد توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

اگر به یاد داشته باشید، شرکت موتورولا در ماه آوریل، از گوشی هوشمند موتو Edge 50 Pro خود در بازار هند رونمایی کرد. اکنون، این برند در حال آماده شدن برای عرضه گوشی موتورولا Edge 50 Ultra در هند است.

آن‌طور که از تیزرهای تبلیغاتی پیداست، این گوشی دارای روکش پشتی چوبی خواهد بود. موتورولا در گذشته از پنل‌های چوبی چندین بار استفاده کرده و با استقبال خوبی هم مواجه شده، از این رو، بار دیگر در سری Edge 50 از آنها بهره گرفته است. این پنل‌ها از چوب واقعی ساخته شده‌اند و رایحه چوبی لطیف آنها، حس آرامش را در عین زیبایی به مخاطب القا می‌کند. انتظار می‌رود که مشخصات نسخه هندی موتورولا اج 50 اولترا مشابه نسخه جهانی باشد. بنابراین در مرور مشخصات این دستگاه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتورولا اج 50 اولترا

موتورولا Edge 50 اولترا که در اروپا عرضه شده دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی POLED با وضوح 2712 در 1220 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 2500 نیت است. این نمایشگر از فناوری HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و توسط پوشش گوریلا گلس ویکتوس (Corning Gorilla Glass Victus) محافظت می‌شود. علاوه بر این، داخل آن یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

موتورولا اج 50 اولترا

موتو Edge 50 Ultra به تراشه قدرتمند و جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز شده و با رابط کاربری Hello UI مبتنی بر اندروید 14 کار می‌کند.

تنظیمات دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر می‌شود. وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی است.

علاوه بر این، موتورولا از گوشی هوشمند Edge 2024 خود در اوایل ماه جاری در ایالات متحده رونمایی کرده است. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند تراشه دایمنسیتی 7030 مدیاتک، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز Omnivision OV50A) و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 68 واتی برخوردار است. هنوز برنامه موتورولا برای عرضه این گوشی در هند اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا اج 50 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر