coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویدئو رسمی قابلیت‌های هوش اپل (Apple Intelligence) منتشر شد؛ تماشا کنید

اپل اخیرا در کنفرانس WWDC از قابلیت‌های هوش اپل خود رونمایی کرد. اگر شما یکی از کاربران آیفون پرو و پرومکس هستد یا تصمیم به خرید یکی از آنها یا هم‌خانواده‌های آینده‌شان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئو رسمی Apple Intelligence را که اپل در 5 دقیقه آن را به نمایش گذاشته تماشا کنید. حتما به کارتان می‌آید!با تماشای این ویدئو به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در iOS 18 می‌توانید با نحوه استفاده از دستگاه‌تان آشنا شده و بهترین بهره‌برداری را از آن کنید.


بیشتر بخوانید:


آشنایی با قابلیت‌های هوش اپل یا Apple Intelligence با ویدئو رسمی اپل

قابلیت‌های هوش اپل بر روی آیفون، آیپد و مک قابل استفاده خواهد بود. به عنوان مثال، هنگام نوشتن ایمیل، می‌توانید با یک ضربه، لحن نامه خود را به شکل حرفه‌ای‌تر، دوستانه‌تر یا مختصر تغییر دهید.

همچنین می‌توانید از هوش اپل بخواهید ایمیل شما را از نظر گرامر و موارد دیگر بازبینی کند. حتی می‌توانید خلاصه‌ای از نکات کلیدی نامه خود ایجاد کنید. ویژگی دیگری به نام اعلان‌های اولویت‌دار وجود دارد که با استفاده از هوش مصنوعی، مهم‌ترین اعلان‌های شخصی شما را در بالای لیست قرار می‌دهد.

جنموجی موتور جدیدی برای ایجاد ایموجی است که بر اساس خواسته شما ایموجی تولید می‌کند. شما حتی می‌توانید عبارتی مثل “سنجاب دی‌جی” را تایپ کنید و یک جنموجی مناسب دریافت کنید.

ویدیو نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از Image Playground می‌توانید با شروع از یک کلمه، تصویر سفارشی بسازید. در این مثال، کلمه “بام” استفاده شده و کلمات توصیفی دیگر نیز می‌توانند اضافه شوند.

 

سپس می‌توانید سبک تصویر را انتخاب کنید و بین انیمیشن، طرح یا تصویرسازی یکی را برگزینید. به دلیل این که هوش اپل می‌داند افراد موجود در گالری عکس شما چه کسانی هستند، می‌توانید تصویری از یک فرد برای مناسبت خاصی مانند تولد یا سالگرد ایجاد کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های هوش اپل، Image Wand است که طرح اولیه‌ای که کشیده‌اید را با استفاده از هوش مصنوعی به تصویر نهایی تبدیل می‌کند. همچنین اپل اعلام کرده است که Siri با استفاده از هوش اپل قدرت بیشتری پیدا کرده است.

نوار نوری در اطراف صفحه نمایش زمانی که دستیار دیجیتال فعال می‌شود، ظاهر می‌شود. با قابلیت زبان طبیعی، Siri حتی اگر کلمه‌ای را اشتباه بگویید، متوجه منظور شما می‌شود و مکالمات قبلی را به خاطر می‌سپارد تا نیازی به تکرار نام مکان یا شخص نباشد.

با استفاده از قابلیت Personal Context، Siri می‌تواند ایمیل‌ها، پیام‌ها، اپلیکیشن‌های تقویم، پیامک‌ها و عکس‌های شما را بررسی کند تا به سؤال شما پاسخ دهد. به عنوان مثال، اگر از Siri بپرسید “پرواز مامانم چه ساعتی می‌رسد؟”، Siri می‌داند که منظور شما مادر شماست و می‌تواند از طریق اپلیکیشن‌های دیگر اطلاعات پرواز را در ایمیلی که قبلاً ارسال شده، پیدا کند و آخرین اطلاعات پرواز را به شما اطلاع دهد. سپس اگر بپرسید “برنامه شام ما چیست؟”، Siri می‌داند که منظور شما برنامه‌هایی است که برای شما و مادرتان تنظیم کرده‌اید.

هوش اپل برای کمک به صاحبان دستگاه‌های اپل در انجام وظایف روزمره طراحی شده است. با توجه به این که این تنها آغاز است، به نظر می‌رسد که این غول فناوری شروع خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر