coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اپلیکیشن CatsMe با هوش مصنوعی درد گربه‌ها را می‌فهمد و به افراد مسن کمک می‌کند

اپلیکیشن CatsMe که برای تشخیص درد در گربه‌ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، جایگاه ویژه‌ای در بین ژاپنی‌ها پیدا کرده؛ این اپلیکیشن به ویژه در کشوری مانند ژاپن که با جمعیت سالخورده و نرخ تولد پایین مواجه است، بسیار مفید واقع شده است.در سال 2023، ژاپن حدود 16 میلیون گربه و سگ خانگی داشت که از تعداد کودکان زیر 15 سال بیشتر بود. این تعداد زیاد حیوانات خانگی نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند؛ بهمین دلیل استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی به خصوص برای افراد مسن که ممکن است توانایی و فرصت کافی برای مراجعه مکرر به دامپزشک را نداشته باشند، ضروری خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


اپلیکیشن CatsMe چیست و چگونه به افراد مسن کمک می‌کند؟

داستان “مایومی کیتاکاتا”، زن 57 ساله‌ای که با گربه 14 ساله‌اش به نام “چی” زندگی می‌کند، نمونه‌ای از این موضوع است. کیتاکاتا برای بهبود کیفیت زندگی چی و کاهش نیاز به بازدیدهای استرس‌زا از دامپزشک، از اپلیکیشن “CatsMe!” استفاده می‌کند. این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی قادر است درد گربه‌ها را تشخیص دهد و به صاحبان آنها اطلاع دهد.

پروفسور کازویا ادامورا از دانشگاه نیهون بیان می‌کند که در حالی که دامپزشکان می‌توانند درد حیوانات را تشخیص دهند، این کار برای صاحبان حیوانات خانگی دشوارتر است. بر اساس تحقیقات، بیش از 70 درصد گربه‌های مسن دچار آرتروز یا درد هستند، اما تنها ۲ درصد از آنها به بیمارستان مراجعه می‌کنند. این اپلیکیشن به صاحبان کمک می‌کند تا وضعیت سلامت گربه‌های خود را بهتر درک کنند.

اپلیکیشن ” CatsMe ” توسط استارتاپ “Carelogy” و محققان دانشگاه نیهون توسعه یافته و با آموزش بر روی 6000 تصویر از گربه‌ها دقتی بیش از 95 درصد دارد. این اپلیکیشن که از زمان راه‌اندازی آن در سال گذشته توسط بیش از 230 هزار کاربر استفاده شده، اکنون به یک سرویس پایه پولی تبدیل شده و ویژگی‌های بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

این ویژگی‌ها شامل “مدیریت چندین گربه”، “ارزیابی همزمان عکس‌های متعدد توسط هوش مصنوعی” و “آلبوم‌های گربه‌ها” می‌شود. ویژگی کلیدی جدید این به‌روزرسانی “عملکرد بینش هوش مصنوعی” است که نتایج ارزیابی هوش مصنوعی و سوابق دو هفته گذشته را تحلیل می‌کند و مشاوره شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن با ارائه یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته‌ای، به صاحبان گربه‌ها اجازه می‌دهد تا این سرویس را تجربه کنند و از فواید آن بهره‌مند شوند. به این ترتیب، “CatsMe!” می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی گربه‌ها و کاهش فشارهای مراقبتی بر افراد مسن کمک کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر