coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اعتبار خرید از افق کوروش برای رانندگان فعال تپسی

شرکت تپسی قصد دارد امکانات بیشتری را در اختیار سفیرانش قرار بدهد.معاون عملیات شرکت تپسی طی خبری اعلام کرد که طرح اعتبار خرید از افق کوروش برای رانندگان فعال تپسی همچنان برقرار است.

همانطور که می‌دانید استقبال بی سابقه رانندگان فعال تپسی از فاز اول طرح اعتبار خرید از افق کوروش که تیرماه امسال اجرایی شد،باعث تمدید آن شده است.گزارش ها می‌گویند که تنها در طول یک هفته، بیش از ۴۰ هزار سفیر با مراجعه به فروشگاه‌ها، از اعتبار هدیه خود استفاده کرده و به صورت رایگان از  افق کوروش خرید کردند.


بیشتر بخوانید:

طرح اعتبار خرید از افق کوروش برای رانندگان فعال تپسی ادامه دارد

البته این اولین باری نیست که تپسی دست به چنین اقداماتی می‌زند،اعطای سهام به سفیران فعال و فراهم کردن تسهیلات ویژه خودرو از طریق پلتفرم تپسی گاراژ،از جمله امکاناتی است که این پلتفرم اینترنتی برای رانندگانش فراهم کرده است.

احسان نصر، معاون عملیات شرکت تپسی در خصوص طرح اعتبار خرید از افق کوروش توضیح داد:«زیرساخت این طرح از طریق پلتفرم اوزون، که وظیفه تسهیل تعامل بین فضاهای آفلاین و آنلاین گروه گلرنگ را بر عهده دارد، فراهم شد. این طرح در فاز اول برای هشت شهر تهران، مشهد، کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، قم و اهواز اجرا شد.»

او همچنین عنوان کرد:«استقبال سفیران از این طرح بیش از انتظار بود تا جایی که  در فاز اول، نزدیک به ۴۰ هزار سفیر تپسی از اعتبار تخصیص یافته استفاده کردند. با توجه به بازخوردهای مثبتی که از این طرح داشتیم، فاز دوم طرح از 30 تیرماه آغاز می‌شود و میزان اعتبار دریافت‌شده توسط هر سفیر شنبه هر هفته به او اطلاع داده خواهد شد.»

شایان ذکر است که این طرح برای راننده‌های فعال در سه ماه اخیر در نظر گرفته شدهاست.درواقع معادل بخشی از درآمد هفتگی سفیران، اعتبار خرید از فروشگاه‌های افق کوروش به آنها اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اعتبار خرید از افق کوروش برای رانندگان فعال تپسی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر