coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

می بند 9 شیائومی با صفحه نمایش آمولد رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

می بند 9 شیائومی با طراحی زیبا و چشم‌نواز، مشخصات درجه یک و رده بالا و قیمت مناسب رسما معرفی شد. این مچ بند شیائومی در حال حاضر تنها در بازار چین در دسترس است.

همان‌طور که می‌دانید، روز گذشته، شیائومی برای معرفی گوشی‌های هوشمند سری ردمی 70 رویدادی را در چین برگزار کرد. در این رویداد، علاوه بر گوشی‌های جدید شیائومی از اسمارت بند 9 شیائومی نیز رونمایی شد.

این بند هوشمند دارای طراحی آشنا اما مشخصات ارتقا یافته و درجه یک است. وقتی از طراحی آشنا صحبت می‌کنیم، منظورمان همان قاب فلزی است که در نسل‌های قبلی این گجت پوشیدنی نیز به کار رفته بود. این دستگاه در طیف گسترده‌ای از بندهای رنگارنگ و همچنین یک نسخه ویژه سرامیکی به بازار عرضه شده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت مچ بند جدید شیائومی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات می بند 9 شیائومی

شیائومی بند 9 دارای یک صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED است که روشنایی آن به طور قابل توجهی افزایش یافته (1200 نیت) و از بیش از 200 واچ فیس مختلف برای شخصی سازی پشتیبانی می‌کند.

می بند 9 شیائومی
Xiaomi Smart Band 9

این مدل در مقایسه با محصول سال گذشته در بسیاری از بخش‌ها به خصوص سنجش و پایش سلامت پیشرفت داشته است؛ برای مثال، 16 درصد دقت در اندازه‌گیری ضربان قلب، اکسیژن خون و همچنین ردیاب استرس بهبود یافته است. ردیاب خواب نیز بهبود یافته و چرخه‌های خواب بهینه را برای استراحت بهتر به کاربران پیشنهاد می‌کند.

بیش از 150 حالت تمرینی و ورزشی، از جمله دوره‌های دویدن هدایت شده، برای کاربران در نظر گرفته شده و یک‌سری ویژگی‌های هوشمند اولیه مانند کنترل موسیقی، پاسخ به پیام‌های دریافتی و وضعیت آب و هوا در اختیار کاربران قرار داده شده است. شایان ذکر است که شیائومی Band 9 از بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کند و از این طریق به گوشی متصل می‌شود.

از دیگر مشخصات برجسته Xiaomi Smart Band 9 می‌توان به پشتیبانی از NFC برای پرداخت‌های بدون تماس و باتری 233 میلی آمپر ساعتی (عمر باتری تنها با یک بار شارژ تا 21 روز) اشاره کرد. جالب است بدانید که کاربران می‌توانند با این ساعت هوشمند شیائومی بدون هیچ نگرانی در آب شنا کنند؛ چرا که این مچ بند تا عمق 50 متری نسبت به آب مقاوم است.

قیمت می بند 9 شیائومی

شیائومی Smart Band 9 در سه نسخه در بازار موجود شده است: نسخه استاندارد بدون NFC با قیمت 249 یوان (تقریبا معادل 34 دلار)، نسخه NFC با قیمت 299 یوان (تقریبا معادل 41 دلار) و نسخه ویژه سرامیکی با قیمت 349 یوان (تقریبا معادل 48 دلار).

مچ بند هوشمند شیائومی در حال حاضر در چین در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، رزگلد و آبی به فروش می‌رسد. البته شیائومی چندین بند دیگر با سبک‌های مختلف را برای دستگاه موجود کرده است. متاسفانه جزئیات مربوط به عرضه در بازارهای جهانی هنوز نامشخص است.

علاوه بر این، شیائومی از ساعت هوشمند واچ اس 4 اسپورت خود رونمایی کرده است. یک ساعت هوشمند حرفه‌ای که در رویداد سخنرانی سالانه Lei Jun در سال 2024 معرفی شد. ویژگی‌های کلیدی این دستگاه شامل تست‌های آستانه لاکتات حرفه‌ای برای نظارت و بهبود استقامت هوازی، الگوریتم ورزشی توسط Suunto و ناوبری مسیر می‌شود.

این ساعت دارای یک صفحه نمایشی دایره‌ای شکل است و در رنگ‌های مشکی و نارنجی با تاج چرخان به فروش می‌رسد. قیمت این اسمارت واچ با بدنه تیتانیومی 2000 یوان (معادل 275 دلار / 250 یورو) است و کاربران چهار گزینه برای انتخاب بند دارند. شایان ذکر است که سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون در این ساعت، دقت 97.2 درصدی دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گجت هوشمند می بند 9 شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر