coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

«گروه تپسی» رونمایی شد؛ سوپراپلیکیشن از فردا آغاز به کار می‌کند

طی چند وقت اخیر تپسی امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار داده است.اکنون مدیرعامل تپسی در یک نشست خبری از «گروه تپسی» رونمایی کرد.

مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی، امروز در یک نشست خبری از «گروه تپسی» رونمایی کرد.اودر این باره توضیح داد:«تمام کارهایی را که در این مدت انجام داده‌ایم، ذیل یک‌‌ چتر تجمیع می‌کنیم تا هم‌افزایی زیادی ایجاد کنیم. از ابتدا می‌دانستیم نیاز به یک کسب‌وکار یکپارچه داریم. امروز از هویت جدیدی پرده برداری می‌کنیم و آن گروه تپسی است. این گروه از امروز کارش را شروع می‌کند و هدفش راهبری، نظارت کنترل و تسهیل گری کل این کسب‌وکارها است.»


بیشتر بخوانید:

حسینی ادامه داد:«در مرحله نخست سرویس‌های سفارش غذا و سوپرمارکت برای بخشی از کاربران در دسترس خواهد بود.»

براساس اعلام مدیرعامل تپسی اکالا در نیمه دوم ۱۴۰۳ ری‌برند می‌شود.او در این باره توضیح داد:افود از دسترس خارج می‌شود و کاربران آن از طریق سوپراپلیکیشن تپسی به «تپسی‌فود» دسترسی خواهند داشت و این سرویس از فردا در مشهد در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین «دارتیل» به «تپسی‌شاپ» تغییر پیدا می‌کند.»

طبق اعلام حسینی تغییرات جدید از نیمه دوم مرداد ماه اجرایی می‌شوند.وی افزود:«چون این برند اندازه بزرگ‌تری دارد و لیدر بازار سوپرمارکت است، با ملاحظات بیشتری انتقال آن به تپسی دنبال می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص گروه تپسی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر