coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

NTT Sorority هدفون‌های بی‌سیم nwm ONE را با قابلیت حذف نویز فعال عرضه کرد

شرکت NTT Sorority هدفون‌های بی‌سیم nwm ONE را در ژاپن معرفی کرد. این هدفون‌های جدید با طراحی باز، به کاربران امکان شنیدن محیط اطراف را می‌دهند و در عین حال تجربه صدای فراگیر را ارائه می‌کنند. nwm ONE دارای سیستم درایور دوتایی بوده و می‌توانید نویز فعال را حذف کند. این هدفون از فناوری Sony 360 Reality Audio پشتیبانی می‌کند که صدای فراگیر و همه‌جانبه‌ای را فراهم می‌کند؛ این در حالی‌ست که فناوری Personalized Sound Zone برای حذف نویز فعال به کار می‌رود.

nwm ONE با استفاده از یک درایور 35 میلی‌متری و یک توییتر 12 میلی‌متری، قابلیت حذف نویز بهتری را ارائه می‌دهد. محدوده فرکانسی این هدفون از 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.

خرید بلیط هواپیما

بیشتر بخوانید:


معرفی قابلیت‌های هدفون‌های بی‌سیم nwm ONE

هدفون‌های بی‌سیم nwm ONE از فناوری صدای Magic Focus Voice شرکت NTT استفاده می‌کنند. این فناوری با استفاده از میکروفون‌های MEMS دوتایی و جداسازی طیفی صدا، وضوح صدا را در محیط‌های پر سروصدا تضمین می‌کند.

 هدفون‌های بی‌سیم nwm ONE با قابلیت حذف نویز فعال
هدفون‌های بی‌سیم nwm ONE با قابلیت حذف نویز فعال

این هدفون‌ها قابلیت اتصال از طریق بلوتوث 5.3 یا کابل USB-C را دارند و می‌توانند با هشت دستگاه صوتی جفت شوند و دو اتصال فعال همزمان داشته باشند. nwm ONE از کدک‌های صوتی استاندارد CVSD و mSBC در طول تماس‌ها و همچنین از انواع کدک‌های صوتی معمول و جدید برای گوش دادن به موسیقی پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از بلوتوث Auracast به این معناست که چندین کاربر می‌توانند در مکان‌های عمومی مانند باشگاه‌ها یا فرودگاه‌ها به موسیقی و اعلامیه‌ها گوش دهند.

 هدفون‌های بی‌سیم nwm ONE با قابلیت حذف نویز فعال

هدفون nwm ONE  تنها 185 گرم وزن دارد و باتری لیتیومی آن تا 20 ساعت پخش مداوم را با یک بار شارژ کامل 1.5 ساعته فراهم می‌کند. پنج دقیقه شارژ، تا یک ساعت استفاده را ممکن می‌سازد.

هدفون‌های NTT Sorority nwm ONE در رنگ‌های خاکستری روشن و خاکستری تیره با قیمت 39/600 ین (250 دلار) در ژاپن عرضه می‌شوند. هنوز اطلاعاتی درباره عرضه این هدفون‌ها در بازارهای دیگر منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر