coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین هدست واقعیت ترکیبی ویوو در سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد

اولین هدست واقعیت ترکیبی ویوو در راه است. این دستگاه در سال 2025 به بازار عرضه شده و تحول بزرگی را در بازار محصولات هوشمند پوشیدنی پدید خواهد آورد.

شرکت ویوو اخیرا میزبان یک رویداد تصویربرداری در چین بوده و در آن از چشم‌انداز خود برای آینده تصویربرداری با تلفن‌های همراه سخن گفته است. این شرکت همچنین در طول این رویداد، سرمایه‌گذاری جدید خود در قلمرو محصولات واقعیت ترکیبی (MR) را تایید کرده است. در واقع، ویوو رسما اعلام کرده که هدست پوشیدنی MR خود را در سال 2025 به بازار عرضه خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین هدست واقعیت ترکیبی ویوو

اگر به یاد داشته باشید، معاون اجرایی شرکت ویوو، هو بایشان (Hu Baishan)، در اوایل سال جاری در انجمن Boao آسیا، به علاقه این شرکت برای ورود به دنیای فناوری MR اشاره کرد. بایشان گفت که MR یک فناوری و پیشرفت بزرگ برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. و حالا تنها چند ماه پس از این رویداد، ویوو رسما از برنامه‌های خود در این زمینه صحبت کرده است.

هدست واقعیت ترکیبی ویوو
Vivo Mixed Reality Headset

فناوری Extended Reality (XR) برای ویوو جدید نیست چرا که این شرکت اولین عینک هوشمند AR خود را در سال 2019 به بازار عرضه کرد. اما این عینک یک دستگاه مستقل نبود و برای کار کردن به جفت شدن با گوشی‌های هوشمند 5G نیاز داشت.

حال، امیدواریم که دستگاه MR جدید این شرکت یک تجربه‌ همه‌جانبه‌ و مستقل‌، مشابه Vision Pro اپل را به کاربران ارائه دهد. البته هنوز چیزی در این باره از سوی شرکت ویوو تایید نشده است.

تعهد Vivo به نوآوری در عین داشتن جایگاه قوی در بازار بسیار تحسین برانگیز است. بر اساس گزارش Canalys، ویوو در حال حاضر با در دست داشتن 19 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند چین، رتبه اول را در بازار گوشی‌ چین دارد. سری رده بالای Vivo X این شرکت نیز شاهد رشد مداوم بوده و موقعیت خود در بخش دستگاه‌های پرچمدار و پریمیوم را تقویت کرده است.

گفته می‌شود که رقبایی مانند هواوی و اوپو نیز در حال توسعه محصولات مشابه با فناوری واقعیت ترکیبی هستند، اما هنوز هیچ خبر رسمی از سوی این برندها منتشر نشده است.

با این حال، ویوو، به لطف جشنواره تصویربرداری، یک پلت‌فرم خوب برای معرفی نوآوری‌های خود به دنیا داشته است. علاوه بر این، این شرکت تایید کرده که نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود، یعنی سری Vivo X200 را به سنسور تصویر Blueprint، الگوریتم Blueprint و تراشه Blueprint Imaging مجهز خواهد کرد.

ورود Vivo به دنیای واقعیت ترکیبی (MR) یک پیشرفت قابل توجه در بازار دستگاه‌های پوشیدنی خواهد بود. موفقیت این شرکت در بخش گوشی‌های هوشمند، بدون شک، روی رویکرد آنها در این دنیای جدید تأثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین هدست واقعیت ترکیبی ویوو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر