coinex
otetmarket
propification.com

گلکسی رینگ سامسونگ با تمام گوشی‌های اندرویدی سازگار است

اگر فکر می‌کنید گلکسی رینگ سامسونگ فقط با گوشی‌های گلکسی کار می‌کند، سخت در اشتباه هستید! تمام قابلیت‌های این گجت با هر گوشی اندرویدی کار می‌کنند.

در زمان عرضه گلکسی رینگ، همه به این باور رسیدند که اولین حلقه هوشمند سلامتی سامسونگ تنها با گوشی‌های گلکسی کار خواهد کرد. با این حال، بعدا مشخص شد که بیشتر ویژگی‌های این گجت با هر گوشی اندرویدی در دسترس خواهد بود. اکنون، گفته می‌شود که تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های Galaxy Ring با گوشی‌های هوشمند اندرویدی غیر گلکسی فعال خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی رینگ سامسونگ

اگرچه سامسونگ در صفحه وب حلقه گلکسی (Galaxy Ring) گفته است که برخی از جنبه‌های سلامتی این دستگاه و Galaxy AI فقط با گوشی‌های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی گلکسی کار می‌کنند، اما حالا مشخص شده است که شما برای دسترسی به این ویژگی‌ها اصلا به گوشی سامسونگ نیاز ندارید. بر اساس گزارشی از Android Police، این ویژگی‌ها با گوشی موتورولا Razr Plus نیز به خوبی عمل کرده‌اند.

گلکسی رینگ سامسونگ
Galaxy Ring

در این گوشی از برند موتورولا، قابلیت Energy Score از همان روز اول شروع به کار کرده و قابلیت‌های سلامتی مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy نیز پس از چند روز آماده به کار بوده‌اند. بنابراین، اگر یک گوشی غیر سامسونگی دارید اما علاقه‌مند به استفاده از حلقه گلکسی هستید، می‌توانید بدون هیچ نگرانی، این حلقه هوشمند را تهیه کنید.

در نمای بیرونی حلقه هوشمند گلکسی از تیتانیوم استفاده شده و فضای داخلی آن نیز با حسگرهایی از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون و سنسور دمای پوست پر شده است. این گجت هوشمند می‌تواند فعالیت‌های روزانه شما (مانند گام‌ها)، مدت و کیفیت خواب، سطح اکسیژن خون و دمای پوست را اندازه‌گیری کرده تا یک سنجش کامل از تناسب اندام و وضعیت سلامت شما را ارائه دهد.

علاوه بر این، حلقه هوشمند سامسونگ دارای استاندارد IP68 است و از این رو مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب دارد. این دستگاه در اندازه‌های مختلف و سه رنگ (طلایی، نقره‌ای و مشکی) به بازار عرضه شده و باتری آن در سایزهای کوچک‌تر حداقل شش روز و در سایزهای بزرگتر بیش از شش روز دوام می‌آورد.

این دستگاه از یک کیف شارژ نیز برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد گلکسی رینگ خود را چندین بار پیش از اتصال مجدد به منبع برق، شارژ کنید. شایان ذکر است که شما برای کار کردن با این دستگاه به برنامه Samsung Health نیاز دارد. همچنین شایعات ادعا می‌کنند که سامسونگ به دنبال راه حلی برای سازگاری حلقه گلکسی با آیفون‌ها است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی رینگ سامسونگ و سازگاری آن با کلیه گوشی‌های اندرویدی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر