coinex
otetmarket
propification.com

ایسوس زنفون 12 اولترا (ASUS Zenfone 12 Ultra) در دست ساخت است

ایسوس زنفون 12 اولترا در کنار سری راگ فون 9 در سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. این دو گوشی مشخصات مشابهی با یکدیگر خواهند داشت.

ایسوس کار بر روی گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود یعنی Zenfone 12 Ultra را آغاز کرده است. این گوشی توسط کارشناسان وب‌سایت Gizmochina در پایگاه داده و اطلاعات IMEI شناسایی شده و در واقع می‌توان گفت که یک کپی از سری ROG Phone 9 با مشخصات مشابه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی ایسوس زنفون 12 اولترا در راه است

برند ایسوس با گوشی‌های جدید خود بازار پرچمداران را رقابتی‌تر کرده است. این شرکت چند ماه پیش از گوشی هوشمند Zenfone 11 Ultra رونمایی کرد و اکنون در حال توسعه Zenfone 12 Ultra است. بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده IMEI، این گوشی هوشمند دارای شماره مدل ASUSAI2501H خواهد بود.

ایسوس زنفون 12 اولترا

لازم به ذکر است که زنفون 12 Ultra و سری راگ فون 9 دارای ویژگی‌ها و مشخصات یکسانی خواهند بود. یعنی همان چیزی که در گوشی زنفون 11 اولترا و راگ فون 8 دیدیم. گفته می‌شود که گوشی راگ فون 9 ایسوس نیز دارای شماره مدل ASUSAI2501D خواهد بود.

ظاهرا قرار است که دو گوشی زنفون 12 اولترا و راگ فون 9 ایسوس به پردازنده پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شوند. همچنین هر دو گوشی با حداقل 12 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهند شد. شایان ذکر است که سری ROG Phone 9 از دکمه روشنایی و ماشه برای بازی برخوردار خواهد بود.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره زمان معرفی این دو گوشی هوشمند در دست نیست. با این حال، از آنجایی که مدل‌های قبلی یعنی Zenfone 11 Ultra و ROG Phone 8 در سال جاری معرفی شده‌اند، این احتمال وجود دارد که این دو گوشی هوشمند در سال 2025 وارد بازار شوند. بدون شک در آینده اطلاعات بیشتری هم درباره مشخصات و هم درباره تاریخ عرضه رسمی این دو گوشی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ایسوس زنفون 12 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر