coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات و قیمت پوکو ایکس 3 پرو فاش شد

زیربرند موفق شیائومی در سال 2021 نیز با شماری از برترین گوشی ها تغذیه خواهد شد. حالا مشخصات پوکو ایکس 3 پرو فاش شده است. با ما باشید.

با فاصله گرفتن از زمان عرضه پوکو ام 3، حالا باید انتظار شماری رونمایی های دیگر در این خانواده از حصولات شیائومی را که همواره جزو بهترین گوشی های شیائومی 2021 هستند داشته باشیم.

کمپانی چینی در مدت اخیر بسیار پرکار بودن و ضمن عرضه شیائومی می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021، از شیائومی ردمی کی 40 نیز به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده 2021 رونمایی کرده و حالا اخبار نسخه های پرو و اولترا می 11 همه را به خود درگیر کرده است. اما نباید در این میان از اخبار خانواده پوکو غافل شویم.

مشخصات و قیمت پوکو ایکس 3 پرو فاش شد

به زودی پوکو ایکس 3 رونمایی می شود، اما حالا و به لطف یک فروگاه رسمی محصولات شیائومی، اطلاعات مهمی از این محصول در دسترس ماست. در یکی از فروشگاه های رسمی شیائومی، این محصول پیش از رونمایی رسمی در فهرست خرید قرار گرفته و مشخصات فنی و قیمت آن نیز ذکر شده است.

بر این اساس پوکو ایکس 3 پرو از نمایشگر 6.67 اینچی با رزوولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره مند است که در بخش بالایی آن حفره ای برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد.

در بخش سخت افزار، شیائومی در این محصول از اسنپدراگون 860 که با فناوری 7 نانومتری توسعه یافته است استفاده می کند. این پردازنده از 8 هسته پردازشی Kryo 485 با فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتز بهره مند است.

به نظر می رسد این محصول در دو ترکیب رم و حافظه داخلی 6/128 و 8/256 گیگابایتی در دسترس باشد. به علاوه قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی نیز تا حداکثر 1 ترابایت وجود دارد.

مشخصات و قیمت پوکو ایکس 3 پرو فاش شد

در پنل پشتی این محصول با ماژول 4 گانه دوربین اصلی مواجهیم که از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل یافته است. علاوه بر این دوربین سلفی این محصول یک سنسور 20 مگاپیکسلی است.

از سایر مشخصات این محصول شیائومی می‌توان به اسپیکر دوگانه، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلوتوث 5.0، NFC، سنسور اثر انگشت روی فریم و باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی با پورت USB-C اشاره کرد. این دستگاه که وزنی برابر 215 گرم دارد، ضخامتش به ۹.۴ میلی‌متر می‌رسد.

در نهایت باید گفت نسخه مجهز ب 8 گیگابایت رم با قیمت 348 دلار و نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم با قیمت 300 دلار عرضه شده است. کاربران می‌توانند این دستگاه که از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 بهره می‌برد را در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد مسی سفارش دهند.

حال باید دید این محصول در رقابت با همرده های خود در فهرست بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و قیمت بهترین گوشی های موتورولا چگونه عمل خواهد کرد. فارغ از اینها بدون شک به عنوان یکی از بهترین گوشی های چینی 2021 باید رقیب سرسختی برای بهترین گوشی های ال جی، بهترین گوشی های وان پلاس و بهترین گوشی های سری M سامسونگ باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پوکو ایکس 3 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر