coinex
راهنمای خرید تکراتو

اولین تریلر فیلم Nightmare Alley ؛ جدیدترین اثر گیرمو دل تورو

اولین تریلر فیلم Nightmare Alley ؛ جدیدترین اثر گیرمو دل تورو با بازی بردلی کوپر و کیت بلانشت توسط سرچلایت پیکچرز منتشر شد. با ما همراه باشید.

سرانجام نخستین تیزر تریلر فیلم Nightmare Alley انتشار یافته است که جدیدترین فیلم گیرمو دل تورو، کارگردان برنده جایزه اسکار پس از ساخت فیلم Shape of Water است. دل تورو در این فیلم کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه را انجام داده است.

اولین تریلر فیلم Nightmare Alley

طی نخستین تریلر فیلم Nightmare Alley تقریبا همه‌ی ستارگان فیلم کوچه کابوس را می‌بینیم و ویلم دفو بر روی آن حرف می‌زند. تمرکز این تریلر بر شعار «انسان یا هیولا» است که گویا منظور شخصیت بردلی کوپر است.

حوادث فیلم Nightmare Alley در دهه‌ی ۴۰ میلادی رخ داده است‌ که اقتباسی از رمانی به همین اسم نوشته‌ی ویلیام لندزی گرشام است که قبل از این در سال ۱۹۴۷ نیز فیلمی دیگر براساس آن ساخته شده بود و این دومین فیلم اقتباسی از آن است. نخستین تریلر فیلم Nightmare Alley فضایی متفاوت، جذاب و پر هیجان دارد که می‌توانید آن را در یوتیوب سرچلایت پیکچرز ببینید.

اولین تریلر فیلم Nightmare Alley ؛ جدیدترین اثر گیرمو دل تورو

بازیگران این فیلم شامل بردلی کوپر، کیت بلانشت، ویلم دفو ،تونی کولت، ریچارد جنکینز، ران پرلمن، رونی مارا، دیوید استراترن و تیم بلیک نلسون هستند که در فیلم Nightmare Alley هم بوده‌اند.

گیرمو دل تورو کارگردانی و فیلمنامه نویس آن است که  کیم مورگان در نوشتن فیلمنامه با وی همکاری داشته است. وی قبلا برای فیلم The Shape of Water دو جایزه‌ی اسکار گرفته بود. در نهایت فیلم Nightmare Alley در ۱۷ دسامبر یا همان ۲۶ آذر قرار است در سینماها اکران گردد. حال باید صبر کرد و دید این فیلم تا چه اندازه این فیلم براساس انتظارها موفق پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر فیلم Nightmare Alley چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر