coinex
راهنمای خرید تکراتو

خودرو ژاپنی هوندا CR-V هم به جمع خودروهای وارداتی پیوست

یک شرکت جدید در بازار خودروهای ایران به نام آذریورد سال تصمیم به معرفی دو مدل جدید از خودروهای هوندا گرفته؛ خودرو ژاپنی هوندا CR-V و هوندا ZR-V تازه‌ترین کراس‌اورهایی هستند که به منظور ارتقاء گسترش بازار خودروهای وارداتی به کشور وارد خواهند شد.  CR-V و ZR-V، در واقع جزء خودرو‌های اقتصادی قرار می‌گیرند که به زودی وارد کشور خواهند شد. انتظار می‌رود خودرو ژاپنی هوندا CR-V و هوندا ZR-V به مانند دیگر محصولات تولیدی این کشور با استقبال خوبی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای هیوندای 2024

مشخصات خودرو ژاپنی هوندا CR-V

هوندا CR-V با موتور دو لیتری تنفس طبیعی و قدرت حداکثری 148 اسب بخار و گشتاور 189 نیوتن‌متر مجهز خواهد بود. این خودرو از گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می‌کند و با داشتن سیستم تمام چرخ محرک AWD،  احتمالا قابلیت بیراهه نوردی را نیز داراست.

هوندا CR-V به جمع خودروهای وارداتی پیوست

مشخصات هوندا ZR-V

از سوی دیگر، ZR-V با موتور هیبریدی دو لیتری به بازار عرضه خواهد شد که از نظر راندمان کمی با مدل CR-V متفاوت است. این خودرو با قدرت حداکثری 143 اسب بخار و گشتاور 186 نیوتن‌متر، همچنین با استفاده از گیربکس CVT عمل می‌کند. ابعاد کوچکتر و وزن کمتر آن، این خودرو را به یک گزینه چابک‌تر برای مسافرت‌های شهری تبدیل کرده است.

مشخصات هوندا ZR-V

با فاصله محوری 2.7 متر و حجم صندوق 579 لیتر، CR-V گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی ارائه می‌دهد. در مقابل، ZR-V با فاصله محوری 2.6 متر و صندوق بار حجم 380 لیتر، به عنوان یک گزینه کوچک‌تر و مطلوب برای شهری‌ها شناخته می‌شود.

با شتاب صفر تا صد به ترتیب 9.5 و 8 ثانیه برای CR-V و ZR-V، این خودروها نشان دهنده‌ی عملکرد مناسب آن‌ها در محیط‌های مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: 

با توجه به مشخصات این دو محصول ژاپنی، به نظر شما پس از ورود به کشور، جزء خودروهای اقتصادی باقی خواهند ماند؟ نظر شما چیست؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر