coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویوو V30e با صفحه نمایش خمیده و باتری بزرگ‌تر عرضه می‌شود

ویوو اخیراً از معرفی یک گوشی هوشمند جدید سری V در هند خبر داده است. بر اساس اطلاعات رسمی که این برند منتشر کرده به زودی شاهد گوشی هوشمند ویوو V30e  با قابلیت‌های جذاب خواهیم بود.طبق اعلام رسمی این برند چینی، Vivo V30e در تاریخ 2 می 2024 در هند رونمایی خواهد شد. در واقع تنها دو هفته دیگر این دستگاه وارد باز می‌شود در ادامه قصد داریم قابلیت‌های آن را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: گوشی میان‌رده ویوو T3x به یک ابر باتری مجهز است

انتظار می‌رود این دستگاه به نمایشگر AMOLED خمیده 6.78 اینچی مجهز باشد. نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس این دستگاه، عملکرد فوق‌العاده‌ای در هنگام تماشای فیلم و انجام بازی ارائه می‌کند. قلب تپنده این دستگاه قرار است چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 باشد که در این صورت علاوه بر رقابت با گوشی‌های مانند ریلمی P1 Pro و Honor X9b رقابت ‌کند می‌تواند جزء بهترین گوشی‌های میان‌رده 2024 و به طور کلی بهترین گوشی‌های 2024 قرار بگیرد.

تیزرهایی که قبلاً منتشر شده‌اند این دستگاه را با طرح Gem Cut و در رنگ‌های قرمز مخملی و آبی ابریشم به نمایش گذاشتند. در قاب پشتی گوشی جدید ویوو Aura Light و دوربین اصلی Sony IMX882 قرار گرفته. جلوی آن نیز دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی وجود دارد که از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. این گوشی که تنها 7.69 میلی‌متر ضخامت دارد از باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که این خصیصه آن را جزء بهترین گوشی های ویوو 2024 قرار دهد.

انتظار می‌رود این پردازنده با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شود. Vivo V30e احتمالاً روی سیستم‌عامل اندروید 14 اجرا می‌شود و شارژ سریع سیمی ۴۴ واتی را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویوو V30e چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر