;
coinex

چند لحظه ای را بدون تکنولوژی سر کنید؛ تک فان – قسمت سوم

چند لحظه ای را بدون تکنولوژی سر کنید؛ تک فان – قسمت سوم

چهارشنبه دیگری از راه رسید و دوباره با تک فان مهمان کامپیوترهای گرم شما شدیم. تک فان را چهارشنبه ها راس ساعت 21 از تکرا دنبال کنید و با تک فان همراه باشید.

.

تک فان این هفته رو با یک مامان بزرگ شیرین و مهربون شروع می کنیم. مامان بزرگ مهربون قصه ما، سوالای خودش رو در نهایت ادب و احترام برای گوگل بیان می کنه مثلا میگه: “گوگل عزیز، لطفا ترجمه این لغت را به من عنایت بفرما، باتشکر و قدردانی بسیار از زحمات بی بدیلِ شما”، چون فکر می کنه یه نفر اون سمت نشسته پشت کامپیوتر و به سوالات جواب میده و اگر مودب باشه زودتر جواب سوالاشو می ده.

پس دوستان حواستون باشه از این به بعد اگه خواستین چیزی رو سرچ کنین خیلی مودبانه بیانش کنین تا یه وقت گوگل ناراحت نشه خدایی نکرده… خدا همه ی مادربزرگای دوست داشتنی رو حفظ کنه۰

تک فان این هفته رو با یک مامان بزرگ شیرین و مهربون شروع می کنیم. مامان بزرگ مهربون قصه ما، سوالای خودش رو در نهایت ادب و احترام برای گوگل بیان می کنه مثلا میگه: "گوگل عزیز، لطفا ترجمه این لغت را به من عنایت بفرما، باتشکر و قدردانی بسیار از زحمات بی بدیلِ شما"، چون فکر می کنه یه نفر اون سمت نشسته پشت کامپیوتر و به سوالات جواب میده. پس دوستان حواستون باشه از این به بعد اگه خواستین چیزی رو سرچ کنین خیلی مودبانه بیانش کنین. به عنوان مثال به جای جستجوی "هوای تهران" از عبارت زیر استفاده کنین: "گوگل عزیز سلام، خوبی برادر؟ امیدوارم خانواده و اهل و عیال همگی خوب باشن. غرض از مزاحمت این بود که اگه امکانش هست و زحمتی نیست، لطف کن بگو امروز هوای پایتخت چطوره. درضمن همون طوری که اطلاع داری، من ایران زندگی می کنم پس منظور از پایتخت، تهرانه، همچنین می تونی از accuweather.com و یا سایت رسمی آقای اصغری، گزارشگر وضع آب و هوا استفاده کنی. خیلی ممنونم ازت. شرمنده ها وقت و بی وقت مزاحم میشم، می دونم شبه و خسته ای، سعی میکنم از این به بعد روزها مزاحمتون بشم. خیلی لطف می کنی. به خونواده سلام گرم منو برسون. خسته نباشی. خدانگهدار."

.

یه زمانی بود هرکی از خونواده قهر می کرد می رفت خواننده می شد، این روزها و با پیشرفت علم، هرکی از خونواده قهر می کنه، به جای خوانندگی میره توییتر رو هک می کنه. گفته میشه انقدر این بدبخت رو هک کردن که سهامش با آجرسازیِ ژوهانسبورگ برابری می کنه و به همین دلیل غول های تکنولوژی قصد خریدش رو دارن که از جمله این غول ها میشه به نام هایی همچون مایکروسافت، اپل، الکتریکیِ برادران کاظمی به جز جعفر، فیسبوک و … اشاره کرد.

یه زمانی بود هرکی از خونواده قهر می کرد می رفت خواننده می شد، این روزها و با پیشرفت علم، هرکی از خونواده قهر می کنه، به جای خوانندگی میره توییتر رو هک می کنه. گفته میشه انقدر این بدبخت رو هک کردن که سهامش با آجرسازیِ ژوهانسبورگ برابری می کنه و به همین دلیل غول های تکنولوژی قصد خریدش رو دارن که از جمله این غول ها میشه به نام هایی همچون مایکروسافت، اپل، الکتریکیِ برادران کاظمی به جز جعفر، فیسبوک و ... اشاره کرد.

.

استاد گیتس هم این روزها بسیار خبرساز شدن. از اصلاح ژنتیکی پشه ها برای جلوگیری از انتقال مالاریا گرفته تا اهدای 100 هزار مرغ به کشورهای فقیر. بیلِ عزیز، من اصلا با اصلاح ژنتیکی پشه ها کار ندارم، اصلا نمی خوام راجع به این بحث کنم که روزانه باید چند تا پشه رو بگیریم و عملیات اصلاح ژنتیکی رو روی این دوستان پیاده کنیم تا مالاریا ریشه کن بشه، ولی آخه اهدای مرغ؟!! انصافا تا حالا کی به کی مرغ هدیه داده عزیزِ من؟ آقا این همه گزینه واسه هدیه دادن هست خب، دفعه بعدی کتاب بده.

(حالا خودمونیم، کیلو چند میدی؟ اینجا یذره مرغ گرونه، اگه ارزون میدی مشتری شیم. الان ما هر فصل یه دونه رونِ مرغ میخریم، شما با ما راه بیا، ما دو تا رون می خریم از شما)

استاد گیتس هم این روزها بسیار خبرساز شدن. از اصلاح ژنتیکی پشه ها برای جلوگیری از انتقال مالاریا گرفته تا اهدای 100 هزار مرغ به کشورهای فقیر. بیلِ عزیز، من اصلا با اصلاح ژنتیکی پشه ها کار ندارم، اصلا نمی خوام راجع به این بحث کنم که روزانه باید چند تا پشه رو بگیریم و عملیات اصلاح ژنتیکی رو روی این دوستان پیاده کنیم تا مالاریا ریشه کن بشه، ولی آخه اهدای مرغ؟!! انصافا تا حالا کی به کی مرغ هدیه داده عزیزِ من؟ آقا این همه گزینه واسه هدیه دادن هست خب، دفعه بعدی کتاب بده. (حالا خودمونیم، کیلو چند میدی؟ اینجا یذره مرغ گرونه، اگه ارزون میدی مشتری شیم. الان ما هر فصل یه دونه رونِ مرغ میخریم، شما با ما راه بیا، ما دو تا رون می خریم از شما)

.

در راستای همون خبرایی که عرض کردم خدمتتون درباره قهر کردن با خونواده و هک و این داستان ها، گویا عمو زوک هم ترسیده و خبردار شدیم که ایشون روی وبکم لپ تاپش، چسب می زنه. آقا نخند خب، ترس هم داره، اکانت توییتر این بنده خدا هم هک شده و از اون موقع دیگه چشمش ترسیده. به تازگی هم گفته میشه که هر وقت مدیر اجرایی توییتر، جک دورسی رو می بینه، جیغ می کشه و فرار می کنه.

در راستای همون خبرایی که عرض کردم خدمتتون درباره قهر کردن با خونواده و هک و این داستان ها، گویا عمو زوک هم ترسیده و خبردار شدیم که ایشون روی وبکم لپ تاپش، چسب می زنه. آقا نخند خب، ترس هم داره، اکانت توییتر این بنده خدا هم هک شده و از اون موقع دیگه چشمش ترسیده. به تازگی هم گفته میشه که هر وقت مدیر اجرایی توییتر، جک دورسی رو می بینه، جیغ می کشه و فرار می کنه.

.

با رسیدن ماه رمضان، گویا این روزها برای مرد خوش خوراک ایران، حمید سپیدنام سخت میگذره و به همین دلیل هم کودک درونشون بیتابی می کنه و چند روزیه که بیش از پیش فعال شده. همون طوری که اطلاع دارین، خب روزه هم که برای کودکان واجب نیست دیگه، پس تِیستر جان راحت باش ولی فقط یه خواهش ازت دارم، سوار ماشین هایی که برای بچه ها طراحی کردن نشو برادر، همینجوری گفتم هااااا.

با رسیدن ماه رمضان، گویا این روزها برای مرد خوش خوراک ایران، حمید سپیدنام سخت میگذره و به همین دلیل هم کودک درونشون بیتابی می کنه و چند روزیه که بیش از پیش فعال شده. همو طوری که اطلاع دارین، خب روزه هم که برای کودکان واجب نیست دیگه، پس تِیستر جان راحت باش ولی فقط یه خواهش ازت دارم، سوار ماشین هایی که برای بچه ها طراحی کردن نشو برادر، همینجوری گفتم هااااا.

.

این دوستمون رو هم که در تصویر پایین شاهدش هستین، حسین موسوی، استراتژیست ای نتورک و از دوستان عزیزمون هست اما همون طوری که می دونین، برای تک فان این نسبت های خویشاوندی! اصلا مهم نیست، تک فان است دیگر!

حسین جان من فکر نمی کردم انقد سن بالا باشی عزیز، خودمونیم ولی جای پدربزرگ مایی ها. لازم به ذکره که این عکس سال 1218 شمسی گرفته شده، زمانی که ایشون 17 ساله بودن. با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید که تنها 15 سال به تبدیل شدن ایشون به نفت زمان باقیست!

این دوستمون رو هم که در تصویر پایین شاهدش هستین، حسین موسوی، استراتژیست ای نتورک و از دوستان عزیزمون هست اما همون طوری که می دونین، برای تک فان این نسبت های خویشاوندی! اصلا مهم نیست، تک فان است دیگر! حسین جان من فکر نمی کردم انقد سن بالا باشی عزیز، خودمونیم ولی جای پدربزرگ مایی ها. لازم به ذکره که این عکس سال 1218 شمسی گرفته شده، زمانی که ایشون 17 ساله بودن. با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید که تنها 15 سال به تبدیل شدن ایشون به نفت زمان باقیست!

.

عکس آخر هم به فیش حقوقی آقای تیم کوک اختصاص داده شده. آقای کوک هم در راستای کمپین چالش فیش حقوقی که در شبکه های اجتماعی به راه افتاده، همین دیشب فیش حقوقی خودشون رو در اختیار تیم تک فان قرار دادن.

(کوک جان نگفتم به کسی که سال قبل نزدیکه 10.5 میلیون دلار حقوق گرفتی ولی تا کی من این رو مخفی نگه دارم آخه، هاااا؟!! حواست هم باشه دیگه، دارن فیش های حقوقی رو بررسی می کنن هاااا، از ما گفتن بود خلاصه)

عکس آخر هم به فیش حقوقی آقای تیم کوک اختصاص داده شده. آقای کوک هم در راستای کمپین چالش فیش حقوقی که در شبکه های اجتماعی به راه افتاده، همین دیشب فیش حقوقی خودشون رو در اختیار تیم تک فان قرار دادن. (کوک جان نگفتم به کسی که سال قبل نزدیکه 10.5 میلیون دلار حقوق گرفتی ولی تا کی من این رو مخفی نگه دارم آخه، هاااا؟!! حواست هم باشه دیگه، دارن فیش های حقوقی رو بررسی می کنن هاااا، از ما گفتن بود خلاصه)

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |