;
coinex

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در بنچمارک گیک‌بنچ محک خوردند

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در بنچمارک گیک‌بنچ محک خوردند
گوگل یک هفته قبل بود که از گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال خود رونمایی کرد. تقریبا تمامی چیزهایی که باید راجع به این گوشی‌ها بدانیم در چند وقت اخیر منتشر شد، اما بنچمارک گوگل پیکسل 2 هنوز نامشخص بود.

درست یکی دو روز بعد از معرفی گوگل پیکسل 2 و مدل بزگتر پیکسل 2 ایکس ال، بنچمارک DXOMark دوربین این دستگاه را به چالش کشید و اعلام کرد که دوربین پرچمداران جدید گوگل بیشترین امتیاز را در بخش دوربین از این پایگاه‌ داده دریافت کرده است و این دستگاه‌ها بهترین دوربین گوشی های هوشمند را در اختیار دارند.

تنها چیزی که درباره گوشی‌های نسل دوم گوگل پیکسل همچنان نامشخص باقی مانده بود، امتیازات به دست آمده توسط این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ بود. اکنون به نظر می‌رسد که این مساله نیز حل شده باشد.

بنچمارک گوگل پیکسل 2 در گیک بنچ
بنچمارک گوگل پیکسل 2 در گیک بنچ

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در پایگاه داده گیک بنچ ظاهر شدند. هر دو گوشی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 در این بنچمارک به چالش کشیده شدند و امتیازات ثبت شده تقریبا همان نمراتی است که دیگر گوشی‌های مجهز به این پردازنده دریافت کرده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:  بنچمارک آیفون ۸ امتیازات حیرت‌انگیزی را نشان می‌دهد؛ قدرتمندتر از هر گوشی اندرویدی!

 

گوگل پیکسل 2 در آزمون تک هسته‌ای به امتیاز 1918 دست یافت و در تست چند هسته‌ای به عدد 6282 رسید. جالب اینجاست که گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز توانست در آزمون تک هسته‌ای این بنچمارک همان امتیاز مشابه 1918 در مدل پیکسل 2 را به دست اورد، اما در آزمون چند هسته‌ای خوش شانس‌تر بود و امتیاز 6316 را برای خود ثبت کرد.

بنچمارک گوگل پیکسل 2 ایکس ال در گیک بنچ
بنچمارک گوگل پیکسل 2 ایکس ال در گیک بنچ

در مقایسه با نمرات دیگر گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 835 می‌توان گفت که تقریبا برتری محسوسی در بین هیچ کدام از این دستگاه‌ها وجود ندارد.

  • گلکسی اس 8 در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1929 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 6084
  • وان پلاس 5 در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1963 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 6687
  • سونی اکسپریا ایکس زد در آزمون تک هسته‌ای 1943 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 5822 را به دست آوردند.

با توجه به نتایج به دست آمده از بنچمارک گوگل پیکسل 2 و مقایسه آن با دیگر بزرگان این بازار، می‌توان گفت که نتایج گوشی‌های جدید غول موتورهای جستجو قابل قبول است. حتی اچ تی سی یو 11 که توسط همان سازنده طراح گوگل پیکسل ساخته شده، امتیازاتی در همین حدود دارد.

 

بیشتر بخوانید:  

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر