;
coinex

طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ نمایشگری کاملا بدون حاشیه را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ در ویدیویی که در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، خودنمایی کرد. یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه در پنل جلویی آن جلب توجه می‌کند.

فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ بدون شک یکی از بهترین گوشی های 2018 این گوشی‌ساز کره‌ای خواهد بود. در حالی که ما منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این دستگاه هستیم، Concept Creator با انتشار ویدیویی در کانال یوتیوب خود، طراحی گلکسی نوت 9 را به نمایش گذاشت.

البته توجه داشته باشید که این ویدیو به عنوان یک منبع موثق برای آن چیزی که قرار است سامسونگ به کاربرانش ارائه دهد، در نظر گرفته نشود؛ اما می‌تواند برداشت کلی ما از پرچمدار آینده این شرکت را نشان دهد.

بر اساس ویدیوی منتشر شده، گلکسی نوت 9 از شیشه و فلز ساخته شده و در هر دو طرف با انحنایی زیبا طراحی شده است. در پنل پشتی آن یک دوربین دوگانه با چینش عمودی سنسورها دیده می‌شود.

در پایین دستگاه یک پورت یو اس بی نوع C به همراه بلندگوی گوشی و جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار گرفته و قلم اس پن آن نیز در همین مکان تعبیه شده است. در طراحی گلکسی نوت 9 یک نکته بسیار جلب توجه می‌کند؛ هیچ اثری از سنسور اثر انگشت در پنل پشت و یا در پنل جلو و پایین نمایشگر آن دیده نمی‌شود؛ بنابراین بر اساس کانسپت ار ائه شده، سامسونگ گلکسی نوت 9 به یک حسگر تعبیه شده در زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود.

پنل پشتی این دستگاه واقع بینانه‌تر از پنل جلویی آن طراحی شده است؛ چرا که در پنل جلویی هیچ اثری از حاشیه اطراف صفحه نمایش دیده نمی‌شود و حتی به نظر می‌رسد که دوربین سلفی و دیگر سنسورهای جلو نیز در زیر صفحه نمایش آن جای گرفته‌اند، که البته کمی دور از ذهن است.

به همراه این ویدیو، مشخصاتی از نوت 9 دیده نمی‌شود، فقط این منبع به وجود پردازنده اسنپدراگون اشاره کرده است. در هر صورت انتظار می‌رود که این فبلت پرچمدار در سه ماهه سوم از سال جاری میلادی وارد بازارهای جهانی شود و مطمئنا تا آن زمان شایعات بسیاری از جزئیات و مشخصات آن در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

آیا به نظر شما طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ می‌تواند این گونه باشد؟ ویدیوی زیر را ببینید و نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر