;
coinex

افزایش کاربران آی گپ بعد از فیلترینگ تلگرام هیچ اختلالی به دنبال نداشت

بعد از صدور دستور فیلتر تلگرام کاربران زیادی به استفاده از پیام رسان های داخلی روی آوردند. افزایش کاربران آی گپ هم به دنبال این فیلترینگ اتفاق افتاد.

به گزارش تکراتو، افزایش کاربران آی گپ و همچنین سایر پیام رسان های ایرانی به دنبال فیلترینگ تلگرام اتفاق افتاد. بسیاری از کاربران با مسدود شدن تلگرام به استفاده از پیام رسان های بومی روی آوردند. بنابراین فیلترینگ تلگرام به نفع پیام رسان های داخلی بود.


بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان آی گپ ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی آی گپ بدانید


افزایش کاربران آی گپ بعد از فیلتر تلگرام

کاظمی اظهار کرد که بعد از فیلتر پیام رسان تلگرام افزایش کاربران آی گپ اتفاق افتاده است. وی از رشد بی سابقه کاربران این پیام رسان سخن گفت و تاکید کرد که تاکنون با وجود افزایش کاربران هیچ مشکلی برای این پیام رسان به وجود نیامده است.


بیشتر بخوانید: ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی ! سرور، اینترنت و …


وی به وجود مشکل این چند وقت زیرساخت اینترنت کشور اشاره کرد و گفت که این اختلال برای تمام کشور بوده و فقط برای پیام رسان ها نیست. وی گفت که آنها نیز در حال پیگیری هستند تا فیلترینگ ها نتواند مشکلی برای پیام رسان آنها ایجاد کند. محمدرسول کاظمی در پایان اعلام کرد که به دلیل افزایش کاربران آی گپ در حال اضافه کردن سرور هستند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: yjc

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر