;
coinex

بازرسی تعزیراتی از شرکت های واردکننده تلفن همراه ؛ گرانفروشی در بازار موبایل

اولین بازرسی تعزیراتی از شرکت های واردکننده تلفن همراه در کشور انجام شد. پس از بازرسی مشخص شد که ۱۵ هزار گوشی آیفون ۲ میلیون گرانتر فروخته شده اند.

به گزارش تکراتو، بعد از اینکه قیمت ها در بازار موبایل افزایش یافت و کاربران در این مورد شکایت کردند، وزیر ارتباطات دستور پیگیری داد و اعلام کرد که از بین 40 شرکت واردکننده تلفن همراه، 30 شرکت ارز دولتی دریافت کرده اند. وزارت ارتباطات همچنین فهرست این شرکت ها را نیز منتشر کرد.


بیشتر بخوانید: فهرست واردکنندگان گوشی با ارز دولتی توسط وزارت ارتباطات اعلام شد


در ادامه وزیر ارتباطات از انجام اولین بازرسی تعزیراتی از شرکت های واردکننده تلفن همراه خبر داد و اعلام کرد که پس از انجام بازرسی مشخص شده است که یک شرکت واردکننده تلفن همراه ۱۵ هزار گوشی آیفون را دومیلیون گرانتر به مشتریان خود فروخته است.

وی ادامه داد که این شرکت ۲۶میلیون یورو ارز دولتی گرفته است و مدیران آن سارا نیلی و احمد پاسدار هستند.


بیشتر بخوانید: استعلام ارز تخصیص یافته به گوشی‌های تلفن همراه


بازرسی تعزیراتی از شرکت های واردکننده تلفن همراه

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود در مورد اولین بازرسی تعزیراتی از شرکت های واردکننده تلفن همراه خبر داد. وی در توییتی نوشته است که:

اولین بازرسی تعزیراتی از شرکت های واردکننده تلفن همراه انجام شد. بنا بر گزارش دریافتی، شرکت مزبور حدود ۲۰۰۰۰ گوشی آیفون وارد کرده که ۱۵۰۰۰ تای آن را یکجا و با دو میلیون تومان گرانتر از معمول به یک شرکت واگذار کرده و ۵۰۰۰ گوشی را در انبار موجود داشته است.

 

بازرسی تعزیراتی از شرکت های واردکننده تلفن همراه

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر