;
coinex

اسامی واردکنندگان متخلف موبایل به زودی منتشر می شود!

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام نمود که قرار است به زودی اسامی واردکنندگان متخلف موبایل منتشر شود.

به گزارش تکراتو، قرار است اسامی واردکنندگان متخلف موبایل در آینده نزدیک پس از نهایی شدن بررسی‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی اعلام شود.

پس از اینکه لیست دریافت‌کنندگان ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات تلفن همراه از سوی وزیر ارتباطات و فناوری و بانک مرکزی منتشر شد، دستگاه‌های نظارتی برای رصد و پایش عملکرد واردکنندگان تلفن همراه وارد بازار شدند.


بیشتر بخوانید:  با خیال راحت گوشی بخرید ؛ واردکنندگان گوشی‌های موبایل ارز دولتی دریافت کردند


انتشار اسامی واردکنندگان متخلف موبایل

مهدی محبی، رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی، درباره اسامی واردکنندگان متخلف موبایل اعلام کرد که آنها از ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی استفاده کردند، اما کالای خود را با نرخ ارز آزاد به مردم فروخته اند که باید با آنها برخورد شود.

وی ادامه داد که در جلسات متعددی که با رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسئولین داشته اند، مقرر شده که در این زمینه حساس‌تر و با جدیت بیشتری برخورد شود.

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تاکید کرد که وظیفه نظارت بر فروش و بازار تلفن همراه برعهده دستگاه‌های نظارتی و دیگر اتحادیه‌های بخش خصوصی است. به گفته وی باید به مشکلات فروشندگان و عرضه‌کنندگان تلفن همراه به عنوان یک کالای وارداتی توجه ویژه کرد.

آخرین مهلت تحویل مدارک توسط شرکت های واردکننده موبایل

جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز علاوه بر پرداختن به موضوع انتشار اسامی واردکنندگان متخلف موبایل ، اعلام کرد که امروز یعنی ۱۲ تیر آخرین مهلت تحویل مدارک شرکت‌های واردکننده موبایل به تعزیرات است تا مورد بررسی قرار گیرد. البته تخلف از سوی برخی از این شرکت‌ها محرض شده اما اگر تخلفاتی از جمله احتکار و عدم عرضه کالا توسط این شرکت‌ها برای تعزیرات حکومتی ثابت شود با آنها برخورد جدی خواهد شد.

 


بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر