;
coinex

قطعی برق بدون برنامه در ایران همچنان ادامه دارد؛ کسی پاسخگو نیست!

با وجود انتشار خبر توقف قطعی برق در استان تهران، هنوز قطعی برق بدون برنامه ادامه دارد. آیا برای این قطعی های ناگهانی پایانی وجود دارد؟

دیروز استاندارد تهران اعلام کرد از این پس هیچ خاموشی در استان تهران وجود نخواهد داشت. اما دقیقا چند ساعت پس از اعلام این خبر، شاهد قطعی برق در نقاط مختلف استان تهران بودیم!


بیشتر بخوانید: قطعی برق در تهران متوقف شد


شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، با قطعی برق در تمام نقاط کشور همراه بود. با وجود اینکه تعدادی از استان های کشور، برنامه زمان بندی قطعی برق را منتشر کرده بودند، اما در بیشتر نقاط این کار بدون برنامه ریزی انجام می‌شود. این بی برنامگی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.


بیشتر بخوانید: برنامه خاموشی برق تهران ؛ زمانبندی قطعی برق پایتخت اعلام شد


بسیاری از مردم تهران نسبت به این موضوع که چرا هیچ برنامه ای برای قطعی برق اعلام نشده است، ابراز نارضایتی کردند، اما بالاخره برنامه خاموشی برق تهران منتشر شد. همزمان با انتشار این برنامه اعلام شد که ممکن است این خاموشی ها احتمالی باشد، زیرا در این همین مدت با صرفه جویی کاربران، شاهد کاهش مصرف برق بوده‌ایم.

نکته جالب اینکه دیروز استاندار تهران اعلام کرد که قطعی برق در استان تهران متوقف شده است، اما در ادامه، هم دیروز و هم امروز شاهد خاموشی‌های بعضا چند ساعته بودیم. در شرایطی که استاندار تهران از عدم قطعی برق در این استان خبر داده است، علت این قطعی های دوباره چه می‌تواند باشد؟

قطعی برق بدون برنامه در نقاط مختلف استان تهران

در کل، تمام نقاط تهران در این چند وقت با مشکل قطعی برق بدون برنامه رو به رو بوده‌ است. این مشکل برای تمام سازمان ها و ادارات هم وجود دارد. مردمی که برای انجام کار اداری یا امور مختلف به سازمان ها و ادارات می‌روند، در صورت قطع شدن برق باید مدت ها منتظر باشند تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

بانک‌ها، دفاتر پیشخوان و ده‌ها موسسه و ادارات مختلفی که روزانه باید جوابگوی مشتریان خود باشند، درگیر این موضوع بوده و سردرگمی مشتریان بیش از پیش شده است.


بیشتر بخوانید: همراهی مردم باعث کاهش مصرف برق در کشور شد


معمولا در بیشتر مناطق، قطعی برق تا 3 ساعت ادامه دارد. البته دلیل آن افزایش مصرف برق توسط مردم در فصل گرما اعلام شده، اما اعلام برنامه‌ای برای زمانبندی خاموشی‌ها می‌تواند تا حدی باعث مدیریت زمان شده و بعضی مشکلات را کاهش دهد.

پیگیری های تکراتو در مورد ادامه روند قطعی برق در تهران

بعد از اعلام خبر توقف قطعی برق توسط استاندار تهران و ادامه قطعی ها، تکراتو پیگیری‌هایی را انجام داده است. با وجود تلاش های بسیار و برقراری ارتباط با مسئولین مختلف استانداری، هیچکدام حاضر به پاسخگویی در این مورد نبودند.

در ادامه پس از برقراری ارتباط با روابط عمومی، مسئول روابط عمومی استانداری پاسخگو نبود و در این مورد کاملا اظهار بی اطلاعی کرد.

در پایان باید گفت، به نظر می‌رسد که برای توقف قطعی برق در استان تهران هیچ برنامه خاصی وجود ندارد. شاید انتشار یک گزارش جامع از وزارت نیرو نشان دهد که خاموشی‌های اخیر تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.  پیگیری های تکراتو ادامه دارد و در صورت به دست آوردن اخبار جدید حتما آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Techtato

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا کی جوابگوی خسارات وارده به سلامتی مردم هستش ( طبق نظر کارشناسان تغذیه تغیر دمای گوشت قرمز و سفید یخ زده باعث پاین اومدن کیفیتدر آنها میشود و هزاران ضرر جانی و مالی دیگه ) واقعا که آمربکا نمیتونه هیچ غلطی بکنه چون همه غلط هارو بی کفایتی و بی مسئولیت مسئولین محترم انجام میدن نیازی به دشمن خارجی نیست

    پاسخ