;
coinex

گوگل خبر از کاهش محبوبیت بیت کوین و میزان سرچ‌های آن می‌دهد

کاهش میزان سرچ بیت کوین و قیمت آن در گوگل نشان از کاهش محبوبیت بیت کوین دارد. میزان علاقه مندی مردم به ارز بیت کوین کاهش یافته است.

به گزارش تکراتو، اطلاعاتی که گوگل ترندز ارائه کرده نشان از کاهش محبوبیت بیت کوین دارد. سرچ عبارت قیمت بیت کوین به کمترین میزان خود از سال ۲۰۱۵ تا به امروز رسیده است.


بیشتر بخوانید: تحلیل قیمت بیت کوین و سایر پول‌های دیجیتال مانند اتریوم و لایت کوین


کاهش محبوبیت بیت کوین در بین مردم

گزارش‌های ارائه شده از این سرویس نشان می‌دهد که از سال ۲۰۱۳ میلادی تا اوایل ۲۰۱۷ تناوب سرچ برای عبارت قیمت بیت کوین تقریبا ثابت بوده و در بازه‌هایی جهش داشته است. از ماه می سال ۲۰۱۷ و همزمان با صعود یکباره قیمت بیت کوین که حتی در بازه‌ای به رقم ۲۰ هزار دلار رسید، میزان محبوبیت این عبارت در سرچ‌های گوگل نیز افزایش یافت.

بیشترین جستجو برای عبارت قیمت بیت کوین بین دسامبر سال ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸ اتفاق افتاد؛ یعنی زمانی که بیت کوین به بالاترین قیمت خود رسید و در این حین نیز توجه سرمایه گذاران بزرگ دنیا را به خود جلب کرد.


بیشتر بخوانید: مقابله با ارزهای دیجیتالی توسط دولت چین؛ تعطیلی وب سایت‌های خبری


دو ماه بعد یعنی در فوریه سال ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶) جستجوی این عبارت همزمان با کاهش شدید قیمت بیت کوین (کمتر از نصف بیشترین بها) به کمترین میزان رسید و کاهش محبوبیت بیت کوین اتفاق افتاد.

در حال حاضر جستجوی عبارت قیمت بیت کوین تنها ۷ درصد از کل سرچ‌های انجام شده از طریق گوگل را شامل می‌شود که از جولای ۲۰۱۷ تاکنون کمترین میزان محسوب می‌شود.

به گفته کارشناسان کاهش محبوبیت بیت کوین ادامه خواهد داشت و ممکن است جستجوی این عبارت به رقم دو درصد کاهش یابد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر