;
coinex

آرامش در بازار خودرو ؛ ثبات قیمت به خودروهای داخلی رسید

آرامش در بازار خودرو نتیجه ثبات قیمت‌هاست. بازار خودروهای داخلی بالاخره پس از نوسانات بسیار به ثبات رسید و اندکی مشکلات این بازار کاهش یافت.

به گزارش تکراتو، پس از نوسان قیمت دلار طی چند هفته اخیر بازار خودروهای داخلی توانست به هر شکلی وضعیت خود را ثابت نگه دارد. موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران تهران به توقف عرضه خودرو اشاره کرد و اعلام نمود که به‌دلیل افزایش قیمت خودرو چند هفته‌ای است که خودروسازان عرضه محصولاتشان را متوقف کرده‌اند.

وجود آرامش در بازار خودرو

شرایط بازار به‌گونه‌ای است که ثبات نرخ دلار، قیمت اکثر خودروهای داخلی را از نوسان بازداشته یا تغییرات جزئی 500 هزار تا یک‌میلیون‌تومانی را باعث شده است. روز گذشته در لیست خودروهای داخلی، پراید 111 با کاهش 100 هزارتومانی با قیمت 35 میلیون و 400 هزارتومان و خودرو دنا نیز با ثبات قیمت، 74 میلیون‌تومان همانند یکی، دو روز گذشته خرید و فروش  شد.

همچنین پراید 131 با کاهش قیمت 200 هزارتومانی 32 میلیون و 300 هزارتومان و خودرو 206 تیپ 2 نسبت به روز قبل با 500 هزارتومان افزایش‌قیمت، 59 میلیون‌تومان خرید و فروش شد.

پژوپارس با قیمت 66 میلیون‌تومان، تیبا صندوقدار با قیمت 38 میلیون‌تومان و پژو207 اتوماتیک نیز با قیمت 106 میلیون‌تومان جزو خودروهایی بودند که بدون کوچک‌ترین تغییر، توانستند قیمت خود را حفظ کنند. البته ناگفته نماند که در این میان خودروهایی هستند که دچار افزایش قیمت شده‌اند. قیمت خودرو هایما S5 با افزایش 2 میلیون‌تومانی روز گذشته به 164 میلیون‌تومان رسید.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: donyayekhodro

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر