;
coinex

ویروس کرونا در مجلس ؛ تست کرونا 23 نماینده مجلس مثبت شد!

ویروس کرونا در مجلس ایران شماری از نماینده‌های مجلس را گرفتار کرده است. این موضوعی که نایب رئیس مجلس آن را اعلام کرده را در ادامه بررسی می‌کنیم.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در میان خبرنگاران با اشاره به تعطیل شده صحن علنی مجلس به دلیل وجود ویروس کرونا در مجلس و ابتلای شماری از نماینده‌ها به این بیماری اذعان داشت:

تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند. برابر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و ستاد مبارزه با کرونا جلسات علنی مجلس فعلاً اجازه تشکیل ندارد.

شیوع نگران‌کننده ویروس کرونا در مجلس

 23 نماینده مجلس کرونا دارد؟

اطلاعات ببشتر در خصوص این اپیدمی  را در مطلب ویروس کرونا چیست؟ دنبال کنید. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ویروس کرونا در مجلس، افزود:

تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و از طرفی ناقل ویروس‌های مختلفی از نقاط مختلف کشور هستند که ممکن است ویروس جدیدی خلق شود، بنابراین به نمایندگان و منتخبان توصیه می‌کنیم که فعلاً ارتباط خود را با مردم قطع کنند تا آسیبی متوجه آنها نباشد.

تست آنلاین کرونا ؛ هلال احمر سامانه آنلاین تست کرونا راه‌اندازی کرد

آقای مصری در پایان اعلام کرد:

ملاقات‌های مردمی با نمایندگان موقتاً لغو است و ما از نمایندگان و منتخبان تقاضا می‌کنیم که در ایام نوروز با مردم ارتباطی نداشته باشند.

پیشتر نیز خبر ابتلا محمود صادقی به کرونا از سمت خود نماینده مجلس تهران تایید شد. ذولنوز دیگر نماینده مجلس نیز ابتلای خود به این ویروس را تایید کرده است. همچنین در گزارش‌ها داشتیم که  آزمایش‌های کرونا ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت و حناچی، شهردار تهران نیز مثبت بوده است.

شمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران این روزها به شدت درحال افزایش است. در طول ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸۰۰ مورد قطعی ابتلا به این بیماری از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه گزارش لحظه به لحظه تکراتو از آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ ابتلای نماینده‌های مجلس به ویروس کرونا را چگونه تحلیل می‌کنید؟ نظر خود را با تکراتو در میان بگذارید. همچنین مطالب بیشتر و آخرین اخبار در خصوص این اپیدمی را با هشتگ #ویروس کرونا در تکراتو دنبال کنید.

منبع:‌ khabaronline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر