;
coinex

آموزش بازی زولا ؛ هرآنچه باید درباره بازی زولا بدانید

در گفتار آموزش بازی زولا به هرآنچه که برای نصب و اجرا و انجام بازیزولا باید بدانید میپردازیم. در این گفتار با تکراتو همراه باشید.

از مدتی قبل که بازی زولا عرضه شد، تا به امروز این بازی جذاب به یکی از محبوب ترین عناوین در میان بازی های اینترنتی تبدیل شده است. این بازی در سبک شوتر اول شخص بوده و به طور مشخصی از بازی های محبوبتر سابق خود،‌یعنی کانتر، بتلفیلد و ندای وظیفه الهام گرفته است.

در این گفتار قصد داریم تا علاوه بر آموزش بازی زولا، شما را با تمام زیر و بم های این بازی آشنا کرده، اطلاعاتی مربوط به سلاح ها، شخصی سازی اسلحه و حتی نکات سخت افزاری لازم برای اجرای بازی را با شما در میان بگذاریم. با ما باشید.

آموزش بازی زولا

بازی زولا از کجا آمده است؟

اواخر سال 1395 بود که بازی زولا، با همکاری دو استودیوی بازی سازی سورنا گیمز و مد بایت گیمز و همچنین همراهی شرکت شاتل لند، به بازار ایران عرضه شد. با توجه به محبوبیت بازی هایی در این سبک در میان کاربران و گیمرهای ایرانی، بازی زولا نیز به تبع از آنها و در سبک شوتر اول شخص به بازار آمد و در مدت زمانی کوتاه توانست سر و صدای زیادی به پا کند.

آموزش بازی زولا

زولا یک بازی انلاین در سبک شوتر با امکاناتی کم نظیر است. دانلود و نصب این بازی رایگان است، اما آیتم هایی برای خرید درون برنامه ای در آن پیش بینی شده اند. خوشبختانه و برخلاف سایر بازی های آنلاین که کاربران با آی پی ایران، در خرید برخی از آیتم ها با مشکل مواجه اند، در این بازی تمام آیتم ها با کارت های عضو شبکه شتاب، قابل دسترسی است.

معرفی بازی زولا؛ سخت افزاری که نیاز دارید

  • آموزش بازی زولا

اساسا بازی زولا طوری طراحی و ساخته شده است که نیازی به سیستم قدرتمند و حرفه ای و اینترنت پرسرعت آنچنانی ندارد. در حقیقت زولا با عطف نظر به زمینه ها و شرایط موجود طراحی شده است.

آموزش بازی مافیا ؛ تاریخچه، قوانین و هرآنچه باید درباره بازی مافیا بدانید

زولا بر روی یک سیستم معمولی با ویندوز 7 و بالاتر قابل استفاده است. برای اجرای بازی کارت های گرافیک سری 7000 و پردازنده های دو هسته ای معمولی به اندازه کافی جوابگوی نیاز هستند. به همین دلیل به نظر میرسد نیازی نیست دغدغه چندانی برای نصب بازی بر روی سیستم خود داشته باشید.

حجم این بازی 1.7 گیگ است، اما جالب است بدانید دانلود آن برای مشترکین مخابرات و شاتل کاملا رایگان است و هیچ حجمی کم نمیکند.

آموزش بازی زولا؛ برای اجرای زولا چه اینترنتی نیاز دارم؟

  • آموزش بازی زولا

از مزایای خوب دیگر زولا، نسبت به رقبای خارجی، این است که نیاز به اینترنت چندان قوی ندارید و اجرای آن با اینترنت های عادی adsl و 128 نیز ممکن است. همانطور که پیش تر گفتیم دانلود آن برای مشترکین مخابرات و شاتل رایگان است. گرچه اساسا هم حجم چندانی ندارد.

گرافیک بازی زولا نیز در حد قابل قبولی می باشد. البته به سبب خاصیت آنلاین بودن بازی و همچنین کم حجم شدن و اجرای روان آن روی انواع سیستم ها، نمی توان از آن یک گرافیک فوق العاده را انتظار داشت. اما گرافیک بازی در حد قابل قبولی بوده و از این لحاظ می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی زولا؛ ثبت نام و فضای بازی زولا

  • آموزش بازی زولا

برای دانلود و نصب بازی زولا،‌ ابتدائا باید از طریق این بازی به آدرس Zula.ir رفته، ثبت نام کنید و یک کد کاربری دریافت کنید. این ثبت نام کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای در بر ندارد. با نصب بازی و برقراری اتصال اینترنت وارد محیط بازی شوید.

ثبت نام بازی زولا

بر اساس خط داستانی ترسیم شده در زولا، شما با دو انتخاب مواجه هستید، عضوی از گروه ضربت بودن و یا همراهی با تبهکاران. برای شروع بازی کافی است کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کرده،‌ به یکی از تیم های موجود بپیوندید. البته که میتوانید به همراه دوستان خود، تیم خود را تشکیل بدهید.

برای شروع بازی باید یکی از سرورهای موجود را انتخاب کنید. معمولا در این مرحله با انتخاب سرور عمومی به مرحله بعد هدایت میشوید. در اینجا شما با اتاق هایی روبرو هستید که توسط دیگر افراد آنلاین در بازی ساخته شده است. در سمت راست صفحه نیز یک پنل کاربری مربوط به شما و اطلاعات شما در بازی وجود دارد.

آموزش بازی زولا؛ ورود به اتاق های بازی

  • آموزش بازی زولا

برای ورود به عرصه رقابت باید یکی از اتاق های موجود را انتخاب کنید. اتاق ها بر اساس سه وضعیت، تقسیم میشوند. توجه کنید که شما باید اتاق ایی را انتخاب کنید که وضعیت در حال انتظار دارند، آنها که بازی شروع شده یا تمام شده را نمیتوانید انتخاب کنید. در ضمن ممکن است به برخی اتاق ها با علامت قفل برخورد کنید، این اتاق ها خصوصی هستند و ورود به آنها تنها برای افرادی که از پسورد آنها آگاهی دارند میسر است.

آموزش بازی زولا

با انتخاب یکی از اتاق ها با وضعیت در حال انتظار شما به طور پیشفرض به یکی از دو طرف بازی میپیوندید. در پنل سمت چپ و راست میتوانید به طور خودکار تیم و یا کاراکتر خود را تغییر دهید. در پنل سمت رااست اطلاعاتی در ارتباط با سلاح ها و نقشه بازی وجود دارد.

هچنین از طریق کادر پایین صفحه، میتوانید با سایر بازیکنان حاضر در بازی مکالمه داشته باشید.

انتخاب و خرید سلاح در بازی زولا

  • آموزش بازی زولا

برای انتخاب سلاح، در فروشگاه، پنل سمت راست را انتخاب کنید. در اینجا چهار مجموعه را مشاهده میکنید و برای هرکدام میتوانید سلاح خاصی انتخاب کنید.

بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی ؛ ما زندگی‌مان را بازی می‌کنیم!

ابتدا مجموعه مورد نظر را انتخاب کنید و از پنل بالای صفحه سلاح مورد نظر را انتخاب یا خریداری کنید، به محض اینکار سلاح مورد نظر به مجموعه افزوده شده و شما با آن میتوانید به بازی بپردازید.

ارتقای سلاح در بازی زولا

  • آموزش بازی زولا

برای ارتقا سلاحها از منوی بالای صفحه، گزینه ارتقا را انتخاب نمایید تا به صفحه ارتقا سلاح وارد شوید. پس از ورود به صفحه، از منوی پایین صفحه با کلیک روی فلش های کوچک کنار نام سلاح، می توانید سلاح مورد نظرتان را برای انجام عمل ارتقا انتخاب کرده و سپس با کلیک روی گزینه بروز رسانی می توانید عملیات ارتقا سلاح را انجام دهید.

با بهترین نرم‌افزارهای کامپیوتر در سال 2020 آشنا شوید:

نکته ای که در این رابطه باید در نظر باشید، مسئله ای است تحت عنوان شانس ارتقای سلاح. شانس ارتقای سلاح که با مقدار عددی مشخص میشود، احتمال یا عدم امکان ارتقای سلاح را مشخص میکند. هرچه این عدد بالاتر باشد امکان ارتقای سلاح با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.

در شانس های ارتقا با کمتر از 60 درصد، ممکن است سلاح ارتقا نیابد و منابع موجود شما از بین برود. برا اطمینان ار ارتقای سلاح خود میتوانید از بالای همان صفحه، شانس های ارتقای بیشتری خریداری کرده و امکان ارتقا را بالاتر ببرید. ارتقای سلاح در مجموع میتواند باعث دقت تیراندازی و قدرت آتش بیشتر شما باشد.

خرید سلاح ها در بازی زولا

  • آموزش بازی زولا

برای خرید سلاح ها در صفحه کاربری خود در بازی وارد قسمت فروشگاه شوید. در اینجا لیست سلاح ها قابل خریداری وجود دارند. البته برخی سلاحها را ممکن است با یک آیکن قفل مشاهده کنید. این یعنی سطح شما به آن میزان لازم برای خرید این سلاح نرسیده است و حتی اگر سکه ها و سایر امتیازات لازم را نیز داشته باشید، تا زمانی که سطح تان بالاتر نرود نمیتوانید این سلاح ها را خریداری کنید.

در پنل بالای صفحه سلاح ها، دسته بندی خاصی قرار گرفته است که شما می توانید با استفاده از آن به منوی سلاح های دلخواه خود جابجا شوید. برای خرید سلاح جدید که در سطح لول شما می باشد، روی آیکون سلاح مورد نظر کلیک کرده و سپس روی گزینه خرید که در پایین صفحه پدیدار می شود کلیک کنید.

در پنجره کوچکی که برایتان به نمایش در خواهد آمد، می توانید نوع خرید خود را با توجه به نیاز خود، برای یک روز، یک هفته یا یک ماه انتخاب کنید. هر گزینه مبلغ متفاوتی را دارا می باشد که با توجه به بودجه امتیاز یا سکه در بازی، می توانید یک مورد را انتخاب کرده و سپس گزینه خرید را کلیک کنید.

حتی مکانیزمی برای ارسال هدیه پیشبینی شده است. در این شرایط شما با خرید سلاح و استفاده از گزینه ارسال هدیه میتوانید آنرا برای یکی از  دوستان خود بفرستید.

سفارشی کردن سلاح ها در بازی زولا

  • آموزش بازی زولا

برای اینکار شما یا باید سلاح هایی هنوز معتبر داشته باشید و یا سلاح جدید خریداری کنید. با این پیشفرض در صفحه اصلی بازی، در منوی بالای صفحه گزینه سفارشی کردن را انتخاب کنید. در اینجا ابتدائا باید، آیتم های سفارشی کردن را خریداری کنید.

برای اینکار میتوانید از پنل سمت راست صفحه و کارتهای موجود استفاده کنید و یا از طریق کارت بانکی اقدام به خرید آیتم ها کنید. هر کدام از پک های سفارشی کردن،حاوی تعدادی آیتم است که هر آیتم مربوط به سلاح خاصی است و میتواند روی یکی از سلاح های شما قرار بگیرد. با بازکردن پک خریداری شده خود متوجه این موضوع میشوید.

با خرید پک، آیتم های قابل اضافه به سلاح های مختلف را خواهید دید. با انتخاب هر آیتم برای هر سلاح، این آیتم به سلاح مربوطه اضافه میشود.

بیشتر بخوانید:

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر