;
coinex

بهترین بازی های PS4 در سال 2020 : اوقات فراغت خود را با کدام بازی سپری کنیم؟

پلی استیشن 4 محبوبیت زیادی دارد زیرا بازی های بسیار خوبی را در اختیار گیمرها می‌گذارد. در این مطلب بهترین بازی های PS4 در سال 2020 را به شما معرفی کرده‌ایم.

اگر به دنبال بهترین بازی های PS4 در سال 2020 هستید، مقاله درستی را باز کرده‌اید. پلی استیشن 4 یک کنسول بسیار قدرتمند است و تا زمانی که پی اس 5 وارد بازار شود، برترین دستاورد سونی در زمینه ساخت کنسول گیمینگ محسوب می‌شود. مهم نیست که از پی اس 4 استاندارد استفاده می‌کنید یا پی اس 4 پرو، نکته مهم این است که به بهترین بازی های این کنسول دسترسی داشته باشید تا بتوانید حداکثر کارایی این پلت فرم بازی را دریافت کنید.

خوشبختانه سونی عناوینی مانند Marvel’s Spider-Man، Horizon Zero Dawn و God of War را به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 ارائه کرده است و بازی های دیگری را هم می‌خواهد در اختیار کاربران این کنسولش بگذارد. علاوه بر این سازنده مشهور، شرکت‌های دیگری هم هستند که برای پی اس 4 بازی می‌سازند. پیش از این بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 را نیز معرفی کرده بودیم. همچنین شاید بد نباشد به بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020 نیز نگاهی بیاندازید.

برای این که به شما کمک کنیم کتابخانه پی اس 4 خود را با بازی های زیبا پر کنید، در این مطلب بهترین بازی های PS4 در سال 2020 را به شما معرفی کرده‌ایم. در این مقاله همچنین گفته‌ایم که کدام موارد رزولوشن پیشرفته و قابلیت‌هایی نظیر 4k و HDR پی اس 4 پرو را پشتیبانی می‌کنند و چه عناوینی به طور رایگان برای پی اس پلاس عرضه می‌شوند. با تکراتو همراه باشید.

بهترین بازی های PS4 در سال 2020

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020 کدامند؟

  • اپکس لجندز (Apex Legends)
  • اسسینز کرید ادیسه (Assassin’s Creed Odyssey)
  • بتلفیلد 1 (Battlefield 1)
  • بلادبورن (Bloodborne)
  • کال آف دیوتی: مدرن وارفیر 2019 (Call of Duty: Modern Warfare 2019)
  • کنترل (Control)
  • دث استرندینگ (Death Stranding)
  • فیفا 20 (FIFA 20)
  • فورتنایت بتل رویال (Fortnite Battle Royale)
  • گرند دفت اوتو وی (Grand Theft Auto V)
  • گاد آف وار (God of War)
  • هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn)
  • نیئا: اوتوماتا (NieR: Automata)
  • اوور واچ (Overwatch)
  • رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2)
  • رزیدنت اویل 2 ریمیک (Resident Evil 2 Remake)
  • سکیرو: شادوز دای توایس (Sekiro: Shadows Die Twice)
  • شادو آف کلوسوس (Shadow of the Colossus)
  • مارولز اسپایدر من (Marvel’s Spider-Man)
  • د لست آف آس ریمسترد (The Last Of Us Remastered)
  • د ویچر 3: وایلد هانت (The Witcher 3: Wild Hunt)
  • آن چارتد 4: اِ تیفز اند (Uncharted 4: A Thief’s End)
  • گوست آو توشیما (Ghost of Tsushima)
  • مورتال کامبت 11 (Mortal Kombat 11)

بازی اپکس لجندز Apex Legends

همواره از بهترین بازی های پلی استیشن 4

اپکس لجندز
بهترین بازی های PS4 در سال 2020

اپکس لجندز یکی از عناوینی است که می‌خواهد تاج پادشاهی بتل رویال را از آن خود کند. این بازی توسط شرکت رسپاون اینترتینمنت ساخته شده و یک بازی جنگی است که در آن کاربر باید با تیم‌های سه نفره با 57 پلیر دیگر مبارزه کند، اموال رقیبانش را صاحب شود و به آخرین شخصیت زنده بازی تبدیل گردد. در این گیم برخلاف بازی های فورتنایت و PUBG هشت کلاس شخصیتی وجود دارد که هر کلاس ماهیت یکی از شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد. درواقع می‌توان گفت که اپکس لجندز ترکیبی از فورتنایت و اورر واچ است.

اپکس لجندز یک بازی بتل رویال منحصربفرد برای گیمرهایی است که به بازی های ژانری علاقمند هستند، اما نمی‌توانند شدت رقابت PUBG یا ساختار فورتنایت را تحمل کنند. این بازی رایگان علاوه بر هشت کلاس شخصیتی مختلف، رویدادها و توانایی‌هایی را نیز با محدودیت‌های زمانی در اختیار کاربرش می‌گذارد.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیش 4 پرو: خیر.

بررسی کامل پلی استیشن 4 اسلیم : یک کنسول مناسب برای اجرای بازی‌های پیشرفته!

بازی اسسینز کرید ادیسه Assassin’s Creed Odyssey

بازی اساسین کرید: ادیسه از بهترین بازی های PS4 2020

اسسینز کرید ادیسه
لیست بازی های جدید ps4

اسسینز کرید ادیسه بزرگترین عضو از خانواده بازی های محبوب اسسینز کرید است و یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 محسوب می‌شود.

این بازی فضای جنگ پلوپونسیان را روایت می‌کند و شما در آن باید در قالب شخصیت الکسیوس یا کاساندرا پیش بروید و ضمن کشف حقیقت تاریخچه یکی از این دو شخصیت به عنوان یک مزدور دنیای متلاطم یونان باستان را هم پیش ببرید. ادیسه از نظر کیفیت گرافیکی یکی از زیباترین بازی های پلی استیشن 4 است و شما را به قلب یونان باستان می‌برد. این بازی بیش از 100 ساعت محتوا دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم زمانی آن را اجرا کنید که وقت کافی دارید.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله.

بیشتر بخوانید:

بازی بتلفیلد 1 (Battlefield 1)

میدان نبردی در بهترین بازی پلی استیشن 4

بتلفیلد 1
بهترین بازی های پی اس فور

اگر از طرفدارن بازی کال آف دیوتی نیستید، بتلفیلد گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود. این بازی اول شخص جنگی پلیر را به دوران جنگ جهانی اول می‌برد و با ارائه فضایی تاریخی خود را از سایر بازی های نظامی – جنگی موجود در بازار جدا می‌کند. بتلفید 1 همچنین با سلاح‌ها، خودروها و طراحی جدید مراحلش نفس شما را در سینه حبس می‌کند و آشفتگی و ماهیت خشن جنگ را به کاربرش نشان می‌دهد. این بازی همچنین با ارائه یک کمپین تک نفره سرگرم کننده و کنایه دار استاندارد جدیدی را برای بازی های اول شخصی تفنگی ایجاد کرده است.

بتلفیلد 1 شش قسمت دارد و در هر قسمت یک شخصیت و خط مقدم جدید را پیش روی شما می‌گذارد، به همین دلیل هرگز خسته کننده نمی‌شود. کمپین تک نفره بتلفیلد 1 در حالت چند نفره این بازی نیز به خوبی ادغام شده است تا کاربر تجربه گیمینگ بهتری را دریافت کند. گرافیک منحصربفرد، تاثیرگذار و سرگرم کننده یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که بتلفیلد 1 را به یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 تبدیل کرده است.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله.

بازی بلادبورن Bloodborne

ژانر نقش آفرینی و بهترین بازی های پلی استیشن 4

بلادبورن
لیست بازی های جدید ps4

همه بازی های ماوراء طبیعی موجود در بازار سرگرم کننده هستند، اما هیچ یک از آن‌ها ماهیت و زیبایی بلادبورن را ندارند. این بازی مانند یک بازی RPG گذاشته شده در حالت سخت است که در آن همه پیام‌های کمکی حذف شده‌اند و به همین دلیل گیمر باید صبر بیشتری در اجرای آن داشته باشد تا از ماهیتش لذت ببرد.

با این حال در بلادبورن پلی استیشن 4 شما از عهده همه مراحل بازی بر می‌آیید زیرا در این بازی می‌توانید الگوهای مبارزه دشمنان خود را حفظ کنید و در موقعیت مناسب با حملات بی عیب و نقص آن‌ها را شکست دهید.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: خیر.

بیشتر بخوانید:

بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفیر 2019 Call of Duty: Modern Warfare

ندای وظیفه همواره در صد فهرست بهترین بازی PS4 2020

کال آف دیوتی: مدرن وارفیر 2019
لیست بازی های جدید ps4

کال آف دیوتی: مدرن وارفیر 2019 یک نقطه شروع مجدد برای سری بازی های تیراندازی اول شخص ندای وظیفه است و با ماهیتی طبیعی به شما نشان می‌دهد که جنگ در قرن بیست و یکم واقعا چه ظاهر و طبیعتی دارد. اکتیویژن در سال 2007 هم عنوانی را با نام مدرن وارفیر ارائه کرد، ولی عنوان بازی جدیدش را تغییر نداده است تا نشان دهد که چه عاملی باعث موفقیت این محصول مانند محصول 13 سال پیشش می‌شود.

مدرن وارفیر 2019 در قالب یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 شما را با واقعیت‌های دلیرانه جنگ آشنا می‌کند و به واسطه عبارت “مدرن” موجود در نامش به گیمر نشان می‌دهد که امروزه در جنگ‌های خاورمیانه و روسیه از چه تجهیزاتی استفاده می‌شود. این بازی مشکلاتی در کمپینش دارد، اما بهترین عضو از خانواده بازی های ندای وظیفه است و به کمک حالت‌های چند نفره جالبش و هدف گیری دقیقش لذت بازی کردن را برای شما چند برابر می‌کند.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (فقط 4K).

بازی کنترل Control

یک ماجراجویی-اکشن در جمع بهترین بازی های پلی استیشن 4

کنترل
لیست بازی های جدید ps4

کنترل یک بازی اکشن – ماجراجویی متفاوت است و شما را در شخصیت جسی فادن، مدیر جدید یک سازمان مخفی دولتی به نام دفتر فدرال کنترل (FBC)، وارد دنیای کنترل فعالیت های ماورایی می‌کند. جسی در این بازی باید با اموری فراتر از توضیحات شغلیش مواجه شود و یکی از چالش‌هایش مقابله با یک نیروی ماورایی است که همه از آن با نام Hiss یاد می‌کنند. شرکت رمدی در ساخت این محصولش علی رغم به کارگیری چند ژانر سختی متفاوت توانسته داستانی جذاب را با شباهت‌هایی به داستان سریال‌های  True Detectiveو Twin Peaks خلق کند.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: خیر.

بازی دث استرندینگ Death Stranding

چه خبر از بهترین بازی پلی استیشن 4 شرکت کوجیما؟

دث استرندینگ
لیست بازی های جدید ps4

اولین محصول شرکت کوجیما پروداکشنز با معرفیش در سال 2016 افراد زیادی را گیج و سردرگم کرد و عرضه‌اش در بازار نیز بیشتر باعث شد که منتقدان گیج شوند. با این حال دث استرندینگ هم زیبا است و هم خاص، زیرا بدون این که کاربرش را گیج کند آن را در ماهیت شخصیتی به نام سم بریجز می‌گذارد که در خلال رخ دادن یک رویداد اسرار آمیز که افراد بی گناه زیادی را به کام مرگ برده است، وظیفه تحویل دادن محموله‌های خاصی را برعهده دارد. بازی دث استرندینگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا اگر که خاصترین بازی پلی استیشن 4 نباشد، بدون شک یکی از خاصترین عناوین این کنسول است.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (فقط 4K).

بیشتر بخوانید:

بازی فیفا 20 (FIFA 20)

بهترین بازی پلی استیشن 4 برای فوتبالی‌ها!

فیفا 20
لیست بازی های جدید ps4

فیفا برای بسیاری از طرفداران کنسول بازی یک رویداد سالانه قابل پیش بینی است. فیفا 20 بهترین بازی فوتبالی دنیا محسوب می‌شود و برای پلی استیشن 4 هم ارائه شده است. حتی شاید بتوان آن را محبوب ترین و بهترین بازی PS4 در سال 2020 نیز نامید. شرکت EA در ساخت این بازی جهت درستی را پیش گرفت و در نهایت با اعمال حالت‌های بازی و تغییرات آماری مورد نظر پلیرها در این گیم محصولی را ارائه کرد که از هر نظر قابل ستایش است.

به بیان ساده می‌توان گفت که فیفا 20 بهترین بازی ارائه شده توسط FIFA در چند سال اخیر و یکی از بهترین بازی های PS4 2020 است، زیرا سازنده‌اش در ساخت آن بازخوردهای کاربران را با رویکردی درست و منطقی اعمال کرده است.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله.

بازی فورتنایت بتل رویال Fortnite Battle Royale

نبرد سلطنتی و یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4

فورتنایت بتل رویال
بهترین بازی های پی اس فور

شدت محبوبیت بازی فورتنایت از زمان عرضه‌اش در سال 2017 به طور مداوم سیری افزایشی داشته و دلیلش هم واضح است. این بازی که یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 است، یک تجربه بازی چند نفره مهیج و لذت بخش آنلاین را ارائه می‌کند و به کمک مکانیک‌های ساختاریش خودش را نسبت به سایر بازی های مشابه بهتر جلوه می‌دهد.

فورتنایت نوعی رویداد فرهنگی محسوب می‌شود زیرا سرگرم کننده است، سرعت پیشرفت زیادی دارد و کاربران زیادی در حال اجرای آن هستند. از طرف دیگر این بازی برای همه افراد قابل درک است، زیرا تنها کاری که باید در آن انجام دهید زنده ماندن است. فورتنایت به دلیل دریافت بروزرسانی‌های مداوم همیشه ماهیتی تازه را ارائه می‌کند، به همین دلیل از دید بیشتر منتقدان یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 است.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (فقط در نرخ 60 فریم بر ثانیه).

بازی گرند دفت اوتو وی Grand Theft Auto V

بهترین بازی PS4 2020 در ژانر نقش آفرینی؟

گرند دفت اوتو وی
بهترین بازی های پی اس فور

گرند دفت اوتو وی علاوه بر این که یکی از بهترین بازی فضای آزاد پلی استیشن 4 است، تجربه بسیار لذت بخشی را نیز در رابطه با بازی های کنسولی تنیس، گلف و اتومبیل رانی و … ارائه می‌کند.

جی تی ای مقیاس و استاندارد خاص خود را دارد، با این حال شخصیت‌های تروور، فرانکلین و مایکل شهر موجود در گرند دفت اوتو وی را به زیبایی از دیدگاه خودشان به شما نشان می‌دهند. در این بازی تروور یک قاتل وحشی دیوانه است که همه ما در هنگام اجرای بازی‌های راک استار ماهیت آن را از خودمان نشان می‌دهیم، فرانکلین یک شخصیت کلاسیک آشنا با آداب و رفتارهای خیابانی است که توانایی خوبی در حل مشکلات دارد و در نهایت مایکل هم یک مجرم مشکل دار است با خانواده‌ای نامتعادل که شهامت زیادی در مقابله با موقعیت‌های خشن دارد.

بیشتر بخوانید:

اگر این کمپین مناسب سلیقه شما نیست، یک حالت مولتی پلیر آنلاین رایگاه هم وجود دارد که شما می‌توانید از آن به عنوان زمین بازی مجازی پرآشوب خود استفاده کنید. در مجموع می‌توان گفت که گرند دفت اوتو وی یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 و همچنین برترین عضو خانواده‌اش محسوب می‌شود.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: خیر.

گاد آف وار God of War

خدای جنگ همان همیشگیِ فهرست بهترین بازی های پلی استیشن 4

گاد آف وار
بهترین بازی های پی اس فور

یکی از بازی هایی که به میزان زیادی انتظار داشتیم در سال 2018 به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 ارائه شود، این محصول بود. در این بازی باید با شخصیت کراتوس موقعیت‌های مختلف را پشت سر بگذارید، از این شخصیت یک پدر بسازید، روی روایت داستان تمرکز کنید و در مبارزات مختلف دشمنان خود را شکست دهید. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 هستید، هرگز این عنوان را فراموش نکنید.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (رزولوشن 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه و کیفیت HDR).

هورایزن زیرو داون Horizon Zero Dawn

بهترین بازی PS4 2020 از شرکت گوریلا گیمز

هورایزن زیرو داون
بهترین بازی های پی اس فور

هورایزن زیرو داون همان بازی فضای آزاد اول شخص مورد نیاز سونی است. تا به حال آنچارتد و لست آف آس تجربه بسیار خوبی را در سبک بازی های خودشان در اختیار کاربران PS4 گذاشته‌اند، ولی هورایزن زیرو داون در یک دنیای فضای باز غنی و بسیار منحصربفرد را به روی شما باز می‌کند. در این بازی شما باید در قالب شخصیتی به نام الوی با دایناسورهای مکانیکی مبارزه کنید و با فروش قطعاتشان زندگی خود را پیش ببرید. سونی در نظر دارد که در آینده‌ای نزدیک نسخه دوم این بازی را هم وارد بازار کند.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (رزولوشن 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه و کیفیت HDR).

بررسی مشخصات فنی سونی PS4 Pro : یک پلی استیشن ایده‌آل برای تلویزیون 4K

بازی نیئا: اوتوماتا NieR: Automata

بهترین بازی پلی استیشن 4 شرکت اسکوئر انیکس

نیئا: اوتوماتا
بهترین بازی های پی اس فور

اگر به دنبال گیمی هستید که با همه بازی هایتان فرق داشته باشد، نیئا: اوتوماتا را به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی نسخه دوم نیئا است که در سال 2010 وارد بازار شد، ولی برای درک لذت اجرای این بازی نیازی نیست که نسخه اولش را بازی کنید.

نیئا: اوتوماتا فضای یک پادآرمان شهر را دارد و شما باید در آن با ماشین‌های ساخته شده توسط بیگانگان مبارزه کنید. در این بازی انسان ماه را به عنوان پناهگاه خود انتخاب کرده و درویدهایی را نیز برای مقابله با ماشین‌های بیگانگان فرستاده است. در نیئا: اوتوماتا شما در شخصیت یک دروید به نام 2B بازی می‌کنید که توسط دروید دیگری به نام S9 همراهی می‌شود. مبارزه‌های سرگرم کننده، دنیایی با اندازه بزرگ و حیرت انگیز و یک داستان لذت بخش از ویژگی‌های مثبت این بازی هستند.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (رزولوشن 1080 پیکسلی در نرخ 60 فریم بر ثانیه).

بازی اورواچ Overwatch

بهترین بازی پلی استیشن 4 کمپانی Blizzard

اوور واچ
بهترین بازی های پی اس فور

اوور واچ یکی از محبوبترین بازی های مولتی پلیر چند سال اخیر بوده است و انتظار داریم که نسخه دوم آن هم وارد بازار شود. در این بازی دو تیم شش نفره با شخصیت‌های کاملا متفاوت در یک دنیای علمی تخیلی کارتونی در مقابل هم قرار می‌گیرند. گرافیک عالی، نقشه‌های جامع و شخصیت‌های سرگرم کننده از عواملی هستند که این عنوان را به یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 تبدیل کرده‌اند. توصیه می‌کنیم که این بازی را امتحان کنید.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (رزولوشن 1080 پیکسلی در نرخ 60 فریم بر ثانیه و رابط کاربری 4K).

رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2)

بهترین بازی PS4 2020 برای علاقه مندان وسترن!

رد دد ریدمپشن 2
محبوبترین بازی های پلی استیشن 4

رد دد ریدمپشن 2 سال 2018 را با قدرت زیادی فرا گرفت و همان بازی وسترن فضای باز تفنگی را در اختیارمان گذاشت که همیشه منتظرش بودیم.

در این بازی کاربر نقش شخصیتی به نام آرتور مورگان، تفنگداری از دار و دسته بدنام ون در لیندا، را بازی می‌کند و باید با گذراندن رویدادهای سخت غرب در حال تغییر زندگی خود را سپری کند. رد دد ریدمپشن 2 خیلی راحت شما را سرگرم می‌کند، به نحوی که اصلا متوجه گذر زمان نمی‌شوید. این بازی یک نسخه آنلاین هم دارد که شما می‌توانید در آن با دوستانتان تیم بسازید و از چالش‌های مختلف عبور کنید.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (از نظر بهینه سازی کارایی کلی و گرافیکی و قابلیت HDR).

بیشتر بخوانید:

رزیدنت اویل 2 ریمیک Resident Evil 2 Remake

از بهترین بازی های پلی استیشن 4

رزیدنت اویل 2 ریمیک
محبوبترین بازی های پلی استیشن 4

رزیدنت اویل 2 ریمیک، یکی از بازی های کلاسیک محبوب و ترسناک کپ کام، توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این گیم هیجان انگیز با گرافیک عالی و همان پازل‌های پیچیده و زامبی‌های خوفناکش گذار زمان را برای شما غیرمحسوس می‌کند. رزیدنت اویل 2 ریمیک سال گذشته عنوان “بازی سال” را از طرف تعداد زیادی از منتقدان به خود اختصاص داد و علاوه بر این یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 هم محسوب می‌شود.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (رزولوشن 4k در نرخ 30 فریم بر ثانیه یا رزولوشن کمتر در نرخ 60 فریم بر ثانیه).

سکیرو: شادوز دای توایس Sekiro: Shadows Die Twice

ماجراجویی «فرام سافتور» و بهترین بازی PS4 2020 اش!

سکیرو: شادوز دای توایس
محبوبترین بازی های پلی استیشن 4

جدیدترین محصول شرکت فرام سافتور یک بازی تمام عیار است. درواقع اگر فکر می‌کنید که سری بازی های Dark Souls گیم های سختی هستند، سکیرو: شادوز دای توایس را باید در طبقه بندی extreme قرار دهید. سکیرو گیمر را زجرکش می‌کند، اگرچه که به دست آوردن پیروزی‌هایش لذت بخش است. این عنوان منحصربفرد شما را در فضایی متعادل از دو عامل خشونت و زیبایی قرار می‌دهد.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (رزولوشن 1080 پیکسلی در نرخ 60 فریم بر ثانیه).

شادو آف کلوسوس Shadow of the Colossus

سایه کلوسوس بهترین بازی پلی استیشن 4 استودیوی SCE

شادو آف کلوسوس
محبوبترین بازی های پلی استیشن 4

شادو آف کلوسوس از بازی های کلاسیک پلی استیشن است؛ این بازی زمانی که در سال 2005 برای پلی استیشن 2 عرضه شد، با گرافیک منحصربفردش همه را حیرت زده کرد.

شادو آف کلوسوس جدید قابلیت‌های HDR و 4 کی را پشتیبانی می‌کند و دنیایی زیباتر از دنیای نسخه پیشینش را در کنار گیم پلی و بار احساسی اصیلش در اختیار شما می‌گذارد. این گیم یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 محسوب می‌شود و برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال تجربه کردن بازی متفاوتی هستند.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (دو حالت: سینماتیک با رزولوشن 4 کی، HDR و نرخ 30 فریم بر ثانیه، یا پرفورمنس با نرخ 60 فریم بر ثانیه).

بیشتر بخوانید:

بازی مارولز اسپایدر من Marvel’s Spider-Man

مرد عنکبوتی مارول چیزی فراتر از یک فیلم!

مارولز اسپایدر من
محبوبترین بازی های پلی استیشن 4

مارولز اسپایدر من علاوه بر این که یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 است، بهترین بازی کومیک بوکی این کنسول هم محسوب می‌شود.

این بازی برخلاف Batman: Return to Arkham که فقط دنیای مبارزه بتمن را نشان می‌دهد، شما را وارد زندگی واقعی اسپایدر من می‌کند. در واقع در مارولز اسپایدر من برخلاف Batman: Return to Arkham شما هم پیتر پارکر مهربان و هم اسپایدر من قهرمان و فداکار را در کنار خود می‌بینید. مکانیک‌های عالی گرفته شده از اسپایدر من 2 پلی استیشن 3 و گرافیک عالی از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازی هستند.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (4 کی HDR).

د لست آف آس ریمسترد The Last Of Us Remastered

صدر جدول سوم‌شخص‌ها در لیست بهترین بازی های پلی استیشن 4

د لست آف آس ریمسترد
محبوبترین بازی های پلی استیشن 4

بازی های زیادی ما را با دوران بعد از رویداد آخر زمان روبرو می‌کنند، اما ماهیت هیچ یک از آن‌ها به خشنی، تاثیرگذاری و باور پذیری داستان جوئل و الی نیست. لست آف آس در کنسول PS3 گرافیک تقریبا تمام عیاری داشت، اما در پلی استیشن 4 کاری با شما می‌کند که کنترلر را کنار بگذارید و فقط به صفحه نمایشگر خیره شوید.

این بازی نمایانگر توانایی استودیو کالیفرنیا در خلق یک دنیای تیره و تاریک با اصول اخلاقی تیره و تاریک است، ضمن این که شما را هم مجبور می‌کند تا از صاحبان این اصول اخلاقی محافظت کنید. ظاهرا قرار است نسخه جدیدی از این بازی با نام The Last of Us Part 2 هم برای پی اس 4 ارائه شود.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (دو حالت: رزولوشن 4 کی در نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسلی در نرخ 60 فریم بر ثانیه به همراه قابلیت HDR).

بازی ویچر 3: وایلد هانت The Witcher 3: Wild Hunt

نه بهتر از کال آو دیوتی ولی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 ژانر نقش آفرینی!

د ویچر 3: وایلد هانت
محبوبترین بازی های پلی استیشن 4

ارالت (Geralt) در ویچر 3: وایلد هانت یک سیر داستانی و معیار RPG منحصربفرد را به شما ارائه می‌کند. در فضای شبه باز دنیای این گیم به ندرت چیزی را پیدا می‌کنید که شما را سرگرم نکند، و درواقع در دنیایی قرار می‌گیرید که رویدادهای ماوراطبیعی را مانند رویدادهای طبیعی به شما نشان می‌دهد. بعد از امتحان کردن این بازی بدون شک به سریال ویچر علاقمند می‌شوید.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (رزولوشن 4 کی یا کارایی ارتقاء یافته در رزولوشن 1080 پیکسلی).

بیشتر بخوانید:

بازی آن چارتد 4: عاقبت یک دزد Uncharted 4: A Thief’s End

بهترین بازی PS4 2020 کمپانی سونی؟

آن چارتد 4: اِ تیفز اند
محبوبترین بازی های پلی استیشن 4

آن چارتد 4: اِ تیفز اند مسئولیت غیرممکن فراهم کردن یک پایان راضی کننده برای مجموعه Naughty Dog را برعهده داشت و علاوه بر انجام موفق این مسئولیت توانست پارامترهایی فراتر از حد انتظارات منتقدان را ارائه کند. داستان جذاب زندگی یک برادر خودسر و یک ماجراجویی به سمت یادآوری رویدادهای گذشته از ویژگی‌هایی هستند که آن چارتد 4: اِ تیفز اند را به یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2020 تبدیل کرده‌اند. اگر از کاربران کنسول PS4 هستید، توصیه می‌کنیم که این بازی را فراموش نکنید.

دارای توانایی پشتیبانی پلی استیشن 4 پرو: بله (رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی با قابلیت HDR و نرخ 30 فریم بر ثانیه در حالت تک نفره).

بازی Ghost of Tsushima

بازی روح توشیما یک بازی مخفی کاری، اکشن، ماجراجویی و سامورایی است که توسط شرکت Sucker Punch منحصرا برای کنسول پلی استیشن ساخته شده است. این بازی جهان باز است و داستان این بازی در زمان حمله‌ی مغول‌ها به ژاپن است، شما نقش یک سامورایی به نام جین را دارید که باید برای آزادی ژاپن با مغول‌ها بجنگید.

بهترین بازی های PS4 در سال 2020
بهترین بازی های PS4 در سال 2020

جزئیاتی که در گیم پلی این بازی مشاهده می‌کنید حیرت آور است، چمنزار ها و نور پردازی در این بازی به صورت شگفت انگیزی ساخته شده است، بازی Ghost of Tsushima همانند بازی last of us منحصرا برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شده است.

مورتال کامبت 11 (Mortal Kombat 11)

شخصیت‌های اولیه قابل بازی در بازی Mortal Kombat 11 شامل 25 مبارز می‌شوند که از این میان، سه نفر از آن‌ها تازه به مجموعه مورتال کمبت اضافه شده‌اند. این شخصیت‌های جدید عبارتند از Cetrion ،Geras و Kollector.

بهترین بازی های PS4 در سال 2020
بهترین بازی های PS4 در سال 2020

بسیاری از شخصیت‌های قدیمی مجموعه هم مانند باراکا، رایدن، اسکورپیون، سونیا بلید و ساب زیرو هم در این بازی حضور دارند. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، کرونیکا هم از شخصیت‌های جدید این مجموعه است که قابل بازی نیست و توانایی کنترل زمان را دارد.

علاوه بر این‌ها، 6 شخصیت جدید هم در کمبت پک اول بازی ارائه شده‌اند که عبارتند از جوکر، نایت ولف، شنگ سونگ، سیندل، اسپاون و ترمیناتور.

معمول‌ترین سوالات مربوط به بهترین بازی های PS4 در سال 2020

متعارفترین سوالات مربوط به بهترین بازی های PS4 در سال 2020
بهترین بازی های PS4 در سال 2020
  • محبوبترین بازی پلی استیشن 4 کدام عناوین هستند؟ در جواب به این سوال باید گفت که سلیقه‌ها متفاوت هستند، اما عناوین انحصاری سونی و رد دد ردمپشن 2 در حال حاضر پرطرفدارترین بازی های کنسول پی اس 4 محسوب می‌شوند.
  • محبوبترین بازی پلی استیشن 4 برای خرید کدام عناوین هستند؟ جواب این سوال هم به سلیقه کاربر بستگی دارد؛ برای مثال برای طرفداران شرکت مارول عنوان اسپایدر من، برای علاقمندان به بازی های فوتبالی عنوان فیفا 20 و برای عاشقان بازی های RPG داستانی عنوان گاد آف وار حرف اول را می‌زند.
  • بهترین بازی های انحصاری پی اس 4 کدام عناوین هستند؟ در بین عناوین این لیست گاد آف وار و اسپایدر من بهترین بازی های انحصاری پی اس 4 محسوب می‌شوند.
  • آیا بازی های پی اس 4 قابل دانلود هستند؟ بله شما می‌توانید بیشتر بازی های این کنسول را دانلود کنید. سرویس PlayStation Now سونی این امکان را برای شما فرام می‌کند که با دریافت اشتراک ماهانه یا سالانه عناوین مورد نظر خود را از کتابخانه این سرویس دانلود کنید. این سرویس بیش از 1000 عنوان را در اختیارتان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)