;
coinex

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی ؛ معرفی 40 عنوان برتر که نباید از دست بدهید

در این مطلب با بهترین بازی های آنلاین اندرویدی آشنا می‌شوید که می‌توانید آنها را با دوستان خودتان و دیگران انجام داده و ساعت‌ها سرگرم شوید.

با توجه به اینکه قدرت پردازش دستگاه‌های اندرویدی رو به افزایش است و جی‌پی‌یوهای قوی‌تری به بازار معرفی می‌شوند، تعداد بازی‌های اندروید از جمله بازی های چند نفره آنلاین ، بازی های استراتژیک اندروید و غیره روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

بدون شک، بازی‌های تک نفره جذابیت زیادی دارند اما اجرای بازی های آنلاین چند نفره اندروید جذابیت و هیجان بیشتری دارد. بازی‌های چند نفره، تجربه گیمینگ متفاوتی را برای بازی با دوستان یا سایر کاربران در سطح جهان رقم می‌زنند؛ اما با توجه به تعداد زیاد بازی‌های موجود در بازار، ممکن است انتخاب بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2023 و تمام دوران کار سختی باشد. برای اینکه به شما برای انتخاب این بازی‌ها کمک کرده باشیم، در ادامه مطلب فهرستی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین را گردآوری کردیم. پس با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

فهرست مطالب

بازی‌ های چند نفره اندروید بازی‌های آنلاینی هستند که می‌توانید آنها را از طریق اینترنت یا وای فای با دوستان خودتان و دیگران اجرا کنید. این ژانر از بازی‌های اندروید، بسیار جذاب و سرگرم کننده است و البته چنین ژانری برای کنسول و کامپیوتر هم وجود دارد.

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

در این مطلب شما را با بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2023 از گروه‌های مختلف آشنا می‌کنیم از جمله بازی‌هایی که می‌توانید آنها را با بلوتوث، وای فای، بین پلتفرم‌های مختلف اجرا کنید و غیره.

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی چند نفره

1. Among Us

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

پس از انتشار بازی امانگ آس، وارد عصر طلایی بازی‌های اندرویدی شدیم. امانگ آس، یکی از بازی‌های اندرویدی با بیشترین رکورد اجرا است که بعضی از بهترین بازی‌های آنلاین اندروید مثل Fall Guys را پشت سرگذاشته و در نمودارهای مختلف سطح جهان، به بالاترین رتبه رسیده است. این بازی چند نفره آنلاین، یک طرح کسر اجتماعی منحصربفرد دارد (بازی کسر اجتماعی بازی است که در آن بازیکنان تلاش می‌کنند تا نقش پنهان یکدیگر یا وفاداری تیم را آشکار کنند). کاربران می‌توانند این بازی را از طریق شبکه وای فای محلی به صورت 4 تا 10 نفره اجرا کنند.

در این بازی، شما به همراه هم تیمی‌های خودتان، سفینه‌تان را آماده اعزام به مأموریت می‌کنید؛ اما در تیم شما، افراد فریبکاری وجود دارند که به دنبال کشتن دیگران هستند. این افراد فریبکار، با سایر اعضای تیم ترکیب می‌شوند تا اعتماد آنها را به خود جلب کنند اما با پیدا شدن جسد یکی از هم تیمی‌های شما، هرج و مرج در این سفینه شروع می‌شود.

پس از شدت گرفتن ظن و تردید، رأی گیری برای پیدا کردن و بیرون انداختن این افراد فریبکار از سفینه شروع می‌شود؛ اما پیدا کردن آنها سخت است. در این بین، شما باید با حفظ سوخت سفینه، نگهداری از منبع برق و انجام کارهای دیگر، وظایف خودتان را تکمیل کنید.

می‌توانید از طریق قابلیت چت متنی این بازی و همچنین سرور دیکسورد آن با سایر کاربران در ارتباط باشید. به مرور زمان، حالت‌های مختلفی به این بازی اضافه شده و در مجموع می‌توان گفت که Among Us یکی از بهترین بازی های اندرویدی محسوب می‌شود.

ژانر: کسر اجتماعی، 4 تا 10 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید 2023

بهترین بازی های زامبی

2. PUBG Mobile

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بازی های اکشن اندروید

بدون شک، پابجی موبایل یکی از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2023 است. سبک این بازی، از نوع نبرد سلطنتی است و در آن، 100 بازیکن در یک جزیره فرود آمده و سعی می‌کنند با جمع‌آوری سلاح و شرکت در مبارزات مختلف، به عنوان آخرین نجات یافته از این جزیره رهایی پیدا کنند.

این بازی هم دارای چند حالت مختلف است که می‌توانید در آنها با دیگران تیم تشکیل دهید. پابجی موبایل یک حالت آرکید، چند نقشه جدید و قابلیت‌های مختلف دیگر هم دارد. بعلاوه، همیشه در این بازی رویدادهای جدیدی رخ می‌دهند و طیف وسیعی از سلاح‌های مختلف در دسترس شما قرار دارند از جمله نارنجک دستی، نارنجک دودزا، جعبه کمک‌های اولیه و غیره.

ژانر: نبرد سلطنتی، 100 نفره، رایگان با قابلیت خرید درون برنامه‌ای

3. Fortnite

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

فورتنایت جزء بهترین بازی های آنلاین چند نفره اندروید است که نیازی به معرفی ندارد. این بازی هم یکی دیگر از بازی‌های نبرد سلطنتی جذاب برای اندروید است؛ اما تفاوت زیادی با بازی پابجی دارد.

در این بازی، از گرافیک‌هایی به سبک کارتونی و عناصر سرگرم کننده و جذاب مختلف استفاده شده که باعث شادابی و سرزندگی بازی شده‌اند. بعلاوه، یک مکانیزم ساخت و ساز کامل در این بازی وجود دارد که در هیچکدام از بازی های آنلاین چند نفره اندروید وجود ندارد. در حال حاضر، این بازی یک حالت بدون ساخت و ساز هم دارد که یک نبرد سلطنتی کلاسیک است و شایعاتی در رابطه با طراحی حالت شخص اول این بازی شنیده می‌شوند.

بازی فورتنایت، هر هفته آپدیت می‌شود؛ بنابراین صرف نظر از اینکه چه موقع بازی را انجام می‌دهید، همیشه محتوای سرگرم کننده و جذاب در این بازی منتظر شماست. با وجود جذابیت این بازی، به دلیل استفاده از یک سیستم ساخت‌وساز و مکانیک‌های سخت سلاح‌ها، ممکن است مهارت یافتن در آن سخت باشد.

در حال حاضر، فورتنایت که جزء بهترین بازی های آنلاین اندرویدی محسوب می‌شود، در پلی استور وجود ندارد و باید آن را از منابع دیگر دریافت کرد.

ژانر: نبرد سلطنتی، 100 نفره، رایگان با قابلیت خرید درون برنامه‌ای

4. Garena Free Fire

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

اگر مایل به شرکت در نبردهای سنگین با ظرفیت پلیر زیاد نیستید، گارنا فری فایر می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. کنترل‌های بازی روی نمایشگر قرار دارند و کار کردن با آنها راحت است. می‌توانید این بازی را در مقابل 49 کاربر دیگر در یک بازه 10 دقیقه‌ای اجرا کنید به این امید که تا انتهای این زمان زنده بمانید. می‌توانید برای کسب مهارت بیشتر جهت ورود به نبردهای سنگین‌تر، این بازی چند نفره را چندین بار اجرا کنید.

اصول کلی بازی‌های نبرد سلطنتی در این بازی هم وجود دارند. شما در این بازی در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته و باید سعی کنید با پیدا کردن سلاح‌های خوب و تجهیزات پزشکی، در محدوده امن خودتان بمانید تا پیروز رقابت شوید. می‌توانید تیم‌های 4 نفره تشکیل داده و با همکاری یکدیگر، استراتژی‌های تازه‌ای بسازید.

ژانر: نبرد سلطنتی 50 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های جهان

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2023

5. Clash Royale

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

کلش رویال یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی است که می‌توانید آن را به صورت چند نفره اجرا کنید. این بازی هم طرفداران زیادی دارد و در اصل، یک اسپین‌آف از بازی استراتژی محبوب کلش آف کلنز محسوب می‌شود.

کلش رویال یک بازی کارتی است که در آن می‌توانید در مقابل سایر بازیکن‌ها در نبردهای تن به تن شرکت کرده و خودتان را به عنوان بهترین پلیر اثبات کنید. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌های آنلاین اندروید هستید، حتماً کلش رویال را تجربه کنید.

ژانر: استراتژی، 4 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

6. Last Day on Earth: Dead War

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین بازی های موبایلی

آخرین روز روی زمین، یکی از بازی های اکشن اندروید در سبک تیراندازی زامبی و استراتژی برای بقا است. در دنیای این بازی که وقایع آن مربوط به سال 2027 است، یک ویروس ناشناخته بیشتر جمعیت زمین را نابوده کرده است.

همه بازماندگان در این جهان، یک هدف دارند؛ یعنی زنده ماندن تا حداکثر زمان ممکن و تیراندازی به زامبی‌ها. هدف شما، تلاش برای زنده ماندن در برابر زامبی‌ها همزمان با ایجاد سلاح‌ها و خودروهای جدید و پیدا کردن منابع است.

ژانر: شوتر، 3 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

7. New State Mobile

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

نیو استیت موبایل هم یکی از بازی طراحی شده توسط شرکت پابجی است. این بازی که یکی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین محسوب می‌شود، در سبک بتل رویال طراحی شده و در آینده‌ای نزدیک در دنیای پابجی رخ می‌دهد. در این بازی، پس از ایجاد یک فروپاشی اقتصادی شدید در جهان، محیط زیست در اثر جنگ‌های مختلف نابود شده است. این شرایط باعث ایجاد اختلاف طبقاتی شدیدی شده و حالا ثروتمندان در جزیره‌هایی مخصوص زندگی کرده و از تکنولوژی لذت می‌برند. افراد فقیر هم در زاغه‌های بزرگ زندگی می‌کنند و تنها راه آنها برای فرار از فقر، به دست آوردن ویزا با پیروزی در نبردهای سنگین است.

گیم پلی این بازی شبیه به سبک نبرد سلطنتی است و 100 بازیکن برای به دست آوردن سلاح و منابع با هم می‌جنگند. در بازی نیو استیت، شاهد اضافه شدن قابلیت‌ها و نقشه‌های جدید هستیم و این نسخه که بازی برای موبایل بهینه‌سازی شده یکی از بهترین بازی های موبایلی محسوب می‌شود.

ژانر: نبرد سلطنتی، 100 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آیفون 2023 

بهترین بازی های PS4 

8. Asphalt 9: Legends

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین بازی های آنلاین اندرویدی مسابقه ای

بدون شک، آسفالت ۹: افسانه‌ها یکی از بهترین بازی های موبایلی محسوب می‌شود که حالا امکان اجرای آن به صورت چند نفره و آنلاین فراهم شده است. در آسفالت 9 شاهد اضافه شدن سبک‌ها، محتوا، قابلیت‌های سفارشی سازی و امکانات جدید هستیم.

گیم پلی آسفالت 9 هم بسیار روان است، گرافیک‌های بازی بسیار جذاب به نظر می‌رسند؛ به خصوص با اضافه شدن جلوه‌های رنگی نئونی و تجربه کلی اجرای بازی بسیار لذت بخش است. همچنین، در این نسخه شاهد اضافه شدن یک مکانیزم کنترل جدید برای ماشین‌ها به نام TouchDrive هستیم. اما می‌توانید از همان کنترل‌های قبلی یعنی کج کردن گوشی و ضربه زدن روی صفحه برای کنترل فرمان استفاده کنید.

یک جدول امتیاز هم به این بازی اضافه شده و با بیشتر از 60 فصل و 800 رویداد مختلف، می‌تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند.

ژانر: مسابقه‌ای، 8 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

9. 8 Ball Pool

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

بازی بیلیارد 8 Ball Pool سابقه‌ای طولانی دارد و بین بازی‌ های چند نفره اندروید از نظر تعداد دفعات اجرا، رکورد شکن است. ایده کلی این بازی، ساده است و همانطور که اشاره شد، یک شبیه ساز بیلیارد است.

همچنین به دلیل تقاضای زیاد، حالا حالت 9 توپ هم به این بازی اضافه شده و کاربران می‌توانند هر دو حالت اجرای این بازی را تجربه کنند. اگر به بازی بیلیارد علاقه دارید، 8 Ball Pool می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

ژانر: بازی بیلیارد، 8 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

10. Brawl Stars

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بازی های آنلاین چند نفره اندروید

اگر به بازی‌های اکشن تن به تن علاقه دارید، حتماً برال استارز را تجربه کنید. این بازی توسط شرکت Supercell، سازنده بازی پرطرفداری مثل کلش آف کلنز، کلش رویال و غیره طراحی شده است. در این بازی، شما در نبردهای 3 به 3 در مقابل سایر کاربران رقابت می‌کنید تا به اهداف مختلف برسید.

این بازی، چند حالت مختلف دارد از جمله حالت نبرد سلطنتی، پاداش، به دست آوردن جواهر، سرقت و غیره. همچنین، یکسری رویداد مخصوص وجود دارند که به صورت منظم در بازی برگزار شده و با شرکت در آنها، می‌توانید پاداش به دست آورید. در مجموع، برال استارز یکی از محبوب‌ترین بازی های اکشن اندروید و سبک نبرد سلطنتی است که حتماً باید آن را امتحان کنید.

ژانر: اکشن، 6 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

11. Roblox

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

برای بیشتر کاربران، روبلاکس نیاز به هیچ معرفی ندارد. اما اگر هنوز با این بازی آشنایی ندارید، این بازی هم یکی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین است که در آن می‌توانید دنیاهای مجازی ساخته و تجربیات خودتان را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

امکان اجرای این بازی به صورت بین پلتفرمی وجود دارد؛ یعنی می‌توانید این بازی را به راحتی با سایر کاربران اندروید، ایکس باکس، کامپیوتر و حتی واقعیت مجازی اجرا کنید. همانطور که قبلاً اشاره شد، این بازی رایگان، به مرور تبدیل به یک پدیده فرهنگی بزرگ شده و تجربیات جدیدی را برای بازیکنان خودش رقم می‌زند.

12. Minecraft

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین گیم های آنلاین اندرویدی

می‌توان گفت که ماینکرفت، مشهورترین بازی ویدیویی جهان است که از زمان ارایه اولین کامپیوتر وجود داشته و به تدریج به سایر دستگاه‌ها منتقل شده و حالا جزء بهترین بازی های آنلاین اندرویدی محسوب می‌شود. در این بازی که در یک دنیای پیکسلی انجام می‌شود، هدف شما ایجاد و حفاظت از دنیای اطراف‌تان با استفاده از تخیل و تصورات خودتان است.

می‌توانید ساخت و ساز، کاوش و تلاش برای زنده ماندن در دنیای این بازی را به صورت تک نفره یا با دیگران انجام دهید.

ژانر: سندباکس- تلاش برای بقا، 2 نفره

13. Call of Duty: Mobile

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

در یک حرکت غافلگیر کننده، شرکت اکتیویژن کال آف دیوتی را برای اندروید و سایر پلتفرم‌های موبایلی عرضه کرد و پس از این اقدام، محبوبیت این بازی به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد. حتی بسیاری از گیمرهای موبایل، کال آف دیوتی موبایل را به پابجی ترجیح می‌دهند که این واقعیت برای اکتیویژن بسیار خوشایند است.

پس قطعاً این بازی هم در فهرست بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2023 جایگاه مخصوصی دارد. در این بازی هم مثل سایر بازی‌های سبک نبرد سلطنتی، می‌توانید در نقشه‌های متنوع به ماجراجویی بپردازید.

همچنین می‌توانید در نقشه بقای نبرد سلطنتی با 100 نفر بازی کنید یا اینکه به صورت محلی، با دوستان خودتان تیم تشکیل دهید. اگر به دنبال لذت بردن از یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره اندروید هستید، کال آف دیوتی موبایل را فراموش نکنید.

ژانر: نبرد سلطنتی، 100 نفره، رایگان با امکان خرید درون بازی

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ 

بهترین بازی‌های زامبی PS4 

14. eFootball 2023

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین بازی های آنلاین اندروید

اگر طرفدار بازی فوتبال هستید و معمولاً بازی فیفا را روی کامپیوتر یا کنسول اجرا می‌کنید، حتماً eFootball 2023 را برای گوشی اندروید خودتان امتحان کنید. این بازی برای گوشی‌های هوشمند نسبتاً سنگین است اما همه قابلیت‌ها و امکانات مورد انتظار طرفداران فوتبال را دارد. با نصب این بازی، نه تنها گرافیک‌هایی در سطح کنسول را روی گوشی اندروید خودتان تجربه می‌کنید بلکه می‌توانید حالت‌های چند نفره و تک نفره بازی را امتحان کنید.

می‌توانید مسابقات آنلاین را به صورت بلادرنگ اجرا کنید. همچنین، امکان اجرای این بازی به صورت چند نفره آنلاین و همچنین چند نفره محلی وجود دارد. یکی از بهترین ویژگی‌های PES 2021 این است که این بازی هر هفته به روزرسانی می‌شود بنابراین، آمار و نتایج مسابقه‌های واقعی، در این نسخه هم منعکس می‌شوند. این بازی که جزء بهترین بازی های آنلاین اندرویدی است، به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار دارد.

بازی‌های اندرویدی چند نفره محلی (که باید روی یک دستگاه اجرا شوند)

15. Chess by AI Factory Limited

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید هستید، حتماً بازی شطرنج را امتحان کنید. می‌توانید این بازی را به صورت دو نفره روی یک دستگاه اجرا کنید. اگر با شطرنج آشنا نیستید، این بازی یک راهنمای جامع هم دارد که با کمک آن می‌توانید مهارت‌ها و استراتژی شطرنج خودتان را ارتقاء دهید.

این بازی، سطوح بسیار متنوعی دارد – از تازه کار تا خبره – و می‌توانید آن را از هر سطح دلخواهی شروع کنید. برای تازه کارها، یک تور شطرنج وجود دارد که به شما برای انتخاب بهترین حرکت‌ها و پیشگیری از خطاهای ساده کمک می‌کند. این اپلیکیشن کاملاً مدرن است و شما را با تبلیغات بمباران نمی‌کند.

ژانر: بازی تخته‌ای، 2 نفره، رایگان

16. Glow Hockey 2

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بازی‌ های چند نفره اندروید

کمتر کسی به بازی ایرهاکی قدیمی علاقه ندارد و حالا که نمایشگر گوشی‌های هوشمند روزبروز بزرگتر می‌شود، گیم هاکی 2 می‌تواند یکی از بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید باشد. ایده کلی این بازی هم بسیار ساده است. شما در این بازی یک ابزار برای ضربه زدن در اختیار دارید و هدف، انتقال توپ به حفره داخل زمین حریف است.

ژانر: هاکی، 2 نفره، رایگان

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

17. Chain Reaction

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

زنجیره واکنش، یکی از بازی های استراتژیک اندروید است که مکانیزمی ساده اما اعتیادآور دارد و می‌توانید آن را با دوستان خودتان انجام دهید. در این بازی، بازیکنان به نوبت گوی‌های خودشان را در یک سلول قرار می‌دهند. وقتی سلولی به جرم بحرانی برسد، گوی‌های آن سلول و سلول‌های اطراف منفجر شده و آن سلول متعلق به کاربری می‌شود که گوی را در آن سلول قرار داده است.

هدف این بازی این است که سلول‌های حریف را به پایان برسانید و با وجود سادگی ظاهری، یک بازی بسیار چالش برانگیز محسوب می‌شود.

ژانر: استراتژی، 2 تا 8 نفره، رایگان

18. Bounden

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Bounden از جمله بازی‌هایی است که شما را محدود به نمایشگر گوشی نمی‌کند. این بازی متفاوت، ترکیبی از چرخش و پیچش و رقص است. می‌توانید از گوشی خودتان، برای راهنمایی یا انجام حرکات همراه یک نفر دیگر استفاده کنید. کافیست گوشی خودتان را بردارید، از طرف مقابل بخواهید انگشتش را روی صفحه قرار دهد و بعد به صورت هماهنگ با هم برقصید.

ژانر: رقص، 2 نفره، 1.99 دلار

19. Ludo King

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

لودو یک بازی تخته‌ای کلاسیک است که بالاخره پس از مدت‌ها، شاهد انتشار نسخه اندرویدی آن هستیم. ایده کلی این بازی هم به این صورت است که توکن رنگی خودتان را با پرتاب یک طاس حرکت می‌دهید. می‌توانید به همراه دوستان‌تان، این بازی را که جزء بهترین بازی های موبایلی است، روی یک دستگاه اجرا کنید.

ژانر: بازی تخته‌ای، 4 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

بهترین بازی‌های چند نفره بلوتوثی 2023

20. Sea Battle 2

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
گیم های برتر اندرویدی

معرفی بهترین بازی های آنلاین اندرویدی را با Sea Battle ادامه می‌دهیم که یکی از بهترین بازی‌ های چند نفره اندروید محسوب می‌شود. در این بازی، کشتی‌ها، هواپیماها، مین‌ها، رادارها و امکانات مختلف دیگر در اختیار شما قرار دارند.

شما کشتی‌های خودتان را روی صفحه قرار می‌دهید، به موقعیت‌های حریف حمله می‌کنید و از امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارید، برای حمله به کشتی‌های حریف استفاده می‌کنید. می‌توانید به راحتی از طریق بلوتوث با دوستان‌تان ارتباط برقرار کرده و این بازی را اجرا کنید.

ژانر: بازی تخته‌ای، 2 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

21. DUAL!

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Dual با انتقال داده‌ها از صفحه‌ای به صفحه دیگر، تحول مهمی در بازی‌های چند نفره بلوتوثی ایجاد کرده است. در این بازی که بین 2 کاربر اجرا می‌شود، گیمرها از گوشی‌های خودشان برای تیراندازی از نمایشگر یک گوشی به گوشی دیگر استفاده می‌کنند.

این بازی، حالت رقابتی و مشارکتی هم دارد که می‌توانید این حالت‌های مختلف را با دوستان‌تان امتحان کنید.

رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

22. Real Steel

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین بازی های آنلاین

این بازی که یکی از بازی های اکشن اندروید است، بر اساس فیلمی به همین نام ساخته شده و در آن شما ربات‌های بوکسینگ خودتان را برای نبرد با سایر ربات‌ها آموزش می‌دهید. این بازی شامل عناصر اکشن است و در آن شما دائماً در حال زد و خورد با حریفان هستید. می‌توانید ربات‌های مختلف را برای خودتان گردآوری کرده و از طریق وای فای، با دیگران رقابت کنید.

ژانر: اکشن، 3 نفره

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

23. Northgard

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Northgard یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک برای کامپیوتر است که حالا می‌توانید نسخه اندروید آن را هم اجرا کنید. در این بازی، شما در نقش قبیله‌های وایکینگی ظاهر شده و باید کل نقشه را تصاحب کنید. می‌توانید با ساختن ساختمان‌ها، واحدها و نبرد با قبیله‌های رقیب، نقشه را تصاحب کرده و کنترل کامل منابع را در اختیار بگیرید.

در حالت چند نفره این بازی، می‌توانید با 8 نفر دیگر رقابت کنید. وقتی مهارت لازم را در این بازی کسب کنید، اجرای آن برای شما بسیار لذت بخش‌تر خواهد شد.

ژانر: استراتژی، 6 نفره، 4.99 دلار

بازی‌های چند نفره وای فای اندروید 2023

24. Mini Motor Racing

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی
بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2023

در بازی مسابقه‌ای مینی موتور، شما در مقابل رقبا و در خودروهایی که توسط خودتان ارتقاء یافته و شخصی سازی شده‌اند، رقابت می‌کنید. این بازی بیشتر از 50 مسیر مختلف دارد و تا 4 بازیکن می‌توانند آن را از طریق وای فای یا اینترنت در رقابت با هم اجرا کنند. با پیروی در مسابقه‌های مختلف، خودروهای بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر از تجربه مسابقه‌ای آرکید لذت می‌برید، Mini Motor Racing می‌تواند یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین برای شما باشد.

ژانر: مسابقه‌ای، 5 نفره، 2.99 دلار

25. BombSquad

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

BombSquad ترکیبی از مینی-گیم‌های مختلف است که می‌توانید آنها را به صورت محلی با حداکثر 8 نفر، از طریق وای فای اجرا کنید. کافیست از طریق وای فای به سایر گوشی‌های اندروید متصل شوید و بازی را شروع کنید. می‌توانید با دیگران تیم تشکیل داده یا رقابت کنید.

این بازی که جزء بهترین بازی های آنلاین اندرویدی محسوب می‌شود، یک بازی سخت و انفجاری و پر از گرافیک‌های جذاب و گیم پلی اعتیادآور است. می‌توانید مینی گیم‌هایی مثل هاکی، گرفتن پرچم و غیره را با دوستان‌تان اجرا کنید.

ژانر: مینی گیم، 4 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 13 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون

26. Doodle Army 2: Mini Militia

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

مینی میلیتیا یکی از بهترین بازی های موبایلی است که گیمرهای موبایل را در سطح جهان به خود جلب کرده است. می‌توانید از طریق وای فای با سایر بازیکن‌ها ارتباط برقرار کرده و با هم تشکیل ارتش دهید؛ یا اینکه در حالت مبارزه‌ای “نبرد مرگبار”، به نبرد با دیگران بپردازید. همچنین در این بازی به انواع سلاح‌ها و ابزارهای مختلف دسترسی دارید.

ژانر: مبارزه‌ای، 6 نفره

رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

27. Terraria

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

تراریا یک بازی ماجراجویی 2 بعدی است که شباهت زیادی به ماینکرفت دارد. در این بازی هم شما به استخراج منابع، کشتن دشمنان، ساخت‌وساز و کارهای سرگرم کننده دیگر مشغول می‌شوید. در این بازی جذاب و سرگرم کننده، کارهای زیادی خواهید داشت و می‌توانید آن را از طریق وای فای با دیگران اجرا کنید.

ژانر: ماجراجویی، 7 نفره، 4.99 دلار

28. Crossy-Road

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Crossy Road هم یکی دیگر از بهترین بازی های چند نفره آنلاین است که گیم پلی شبیه به Frogger دارد. شما در این بازی، یک جوجه را از بین ترافیک و افراد دیگر عبور داده و سعی می‌کنید از برخورد او با موانع جلوگیری کنید.

این بازی، از دسته بازی، اندروید تی‌وی و حالت چند نفره محلی پشتیبانی می‌کند. هر بازیکن باید دستگاه خودش را به شبکه وای فای وصل کرده و بعد شروع به رقابت با دیگران کند.

ژانر: آرکید، 2 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2023 برای رقابت با دوستان

29. Zynga’s With Friends Games

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

زینگا یک شرکت بزرگ و توسعه‌دهنده برخی از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی چند نفره است. می‌توانید این بازی زینگا را به حساب فیسبوک خودتان وصل کرده و با دوستان فیسبوک‌تان اجرا کنید. همچنین، می‌توانید امتیازات خودتان را در داشبورد گیمینگ فیسبوک به نمایش بگذارید.

یکی از بازی‌های زینگا Farmville 2 است که موضوع آن کشاورزی و مزرعه سازی است. در مجموع، بازی‌های زینگا طراحی زیبایی دارند، منابع کمی مصرف می‌کنند و حتی روی سخت‌افزارهای سطح پایین هم به خوبی اجرا می‌شوند. پس اگر به دنبال اجرای یکی از بهترین بازی های اندرویدی آنلاین با دوستان فیسبوک خودتان هستید، زینگا را در نظر داشته باشید.

ژانر: کشاورزی، اسرار آمیز، 2 نفره، رایگان

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 5 میلیون

30. Words with Friends 2

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

بازی فکری اسکربل در قالب Words with Friends 2 برای گوشی‌های اندروید ارایه شده است. در این بازی که جزء بهترین بازی های آنلاین اندروید 2023 است، شما باید روی یک تخته، با حروف به هم ریخته کلمه سازی کنید. شخصی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده بازی خواهد بود. این بازی ساده‌ترین اما جذاب‌ترین نسخه اسکربل در پلی استور است که می‌توانید آن را به راحتی با دوستان فیسبوکی خودتان انجام دهید.

ژانر: بازی تخته‌ای، 2 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

31. Draw Something

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Draw Something یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی های اندرویدی است که می‌توانید آن را با دوستان و خانواده خودتان انجام دهید. می‌توانید در این بازی، طرح‌های هنری زیبا رسم کرده و در مسابقات مختلف شرکت کنید. کافیست قلم‌تان را برداشته و شروع به نقاشی کنید.

ژانر: بازی تخته‌ای، 2 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

32. Clash of Clans

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

بدون شک کلش آف کلنز یکی از بهترین بازی های آنلاین اندرویدی است که امکان اجرای آن به صورت رقابتی یا مشارکتی با دیگران وجود دارد.

در این بازی که جزء بهترین بازی های استراتژیک اندروید است، شما و دوستان‌تان باید با ساختن ارتش، سازه‌های دفاعی و جمع‌آوری سلاح، با دشمنان جنگیده و از روستای خودتان حفاظت کنید.

با توجه به ادغام کامل این بازی با فیسبوک، دوستان شما می‌توانند در هر لحظه شما را برای حفاظت از روستا باخبر کنند. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌های آنلاین اندروید هستید، کلش آف کلنز را از دست ندهید.

ژانر: استراتژیک، 4 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 8 میلیون

33. Zynga Poker

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

می‌توان گفت که پوکر زینگا، بهترین بازی پوکر موجود در پلی استور است. این بازی با گرافیک پیشرفته و اجرای روان و بی‌وقفه، تجربه بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند. می‌توانید برای لذت بردن هر چه بیشتر از اجرای این بازی، آن را با دوستان فیسبوک خودتان انجام دهید.

ژانر: بازی تخته‌ای، 2 نفره رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

بهترین بازیهای آنلاین اندرویدی بین پلتفرمی

34. Spaceteam

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Spaceteam یکی از بهترین بازی های اندرویدی است که می‌توانید آن را به صورت چند نفره محلی اجرا کنید. اجرای این بازی هم نیاز به کار گروهی دارد. هر بازیکن، دستگاه خودش را دارد و در هر دور، دستورالعمل‌ها برای همه افراد گروه ارسال می‌شوند.

هم گروهی‌ها باید به نفر آخر اعلام کنند که چه دکمه‌هایی را فشار داده و کدام شماره گیرها را بچرخاند و غیره. این فرایند تا زمان رسیدن به ترکیب درست یا انفجار کشتی ادامه پیدا می‌کند. می‌توانید این بازی را در اندروید و iOS انجام دهید.

ژانر: بازی مشارکتی، 2 تا 8 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

35. Real Racing 3

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Real Racing 3 یک بازی مسابقه‌ای و برنده جوایز مختلف است که استانداردهای جدیدی را برای بازی‌های مسابقه‌ای رقم زده است. این بازی که با گرافیک‌های بسیار واقع گرایانه و گیم پلی روان ساخته شده، جزء بهترین بازی‌های مسابقه‌ای اندروید محسوب می‌شود.

بعلاوه، این بازی به صورت بین پلتفرمی هم قابل اجرا است و می‌توانید آن را با دوستان خودتان که دستگاه iOS دارند، اجرا کنید.

سبک، مسابقه‌ای، 8 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ هواوی

بهترین گوشی تا 30 میلیون تومان

36. Hearthstone

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Hearthstone یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که سرعت بالایی دارد. می‌توانید این بازی را به صورت بین پلتفرمی اجرا کنید. همچنین، می‌توانید روی هر دستگاهی، به اکانت خودتان متصل شده و بازی‌های قبلی خودتان را ادامه دهید.

ژانر: کارتی استراتژی، 9 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

37. Shadowgun Deadzone

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Shadowgun Deadzone یکی از بازی های اکشن اندروید است که شباهت زیادی به سری Gears of War دارد. گرافیک‌‌های این بازی در حد بازی‌‌های کنسول است و این بازی هم به صورت بین پلتفرمی قابل اجرا است؛ بنابراین می‌توانید آن را در رقابت با کاربران iOS هم اجرا کنید.

ژانر: شوتر سوم شخص، 12 نفره، رایگان

 

38. Pokemon TCG Online

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

یکی دیگر از بازی های چند نفره آنلاین Pokémon است که در این بازی شما باید کارت‌‌های مختلف را به دست آورده و میز متفاوتی برای خودتان طراحی کنید. این میز و کارت‌‌های شما، در قالب حساب مخصوص خودتان ذخیره می‌شوند.

در این بازی، به راحتی می‌توانید بین تبلت و کامپیوتر جابجا شوید و یا این بازی را با دوستان خودتان در iOS و پلتفرم‌‌های دیگر انجام دهید.

ژانر: بازی تخته‌ای، 4 نفره، رایگان

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

39. Rush Royale

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

اگر از بازی‌‌های دفاع از برج لذت می‌برید، حتماً Rush Royale را امتحان کنید. در این بازی که یکی از بهترین بازی‌های آنلاین اندروید است، شما بازیکن‌‌ها را به گروه خودتان اضافه کرده و سعی می‌کنید از برج‌تان در برابر حملات هیولاها دفاع کنید.

علاوه بر شخصیت‌‌های مختلف حالت‌‌های مختلفی هم برای اجرای بازی وجود دارد. همچنین، می‌توانید به قبیله‌‌های مختلف درون بازی پیوسته یا در تورنمت‌‌های مخصوص قبیله‌‌ها شرکت کنید.

ژانر: دفاع از قلعه، 2 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

40. Genshin Impact

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

گنشین ایمپکت جزء بازی‌‌های چند نفره معمولی نیست؛ برای اجرای این بازی به صورت چند نفره، اول باید به سطح 16 برسید و بعد می‌توانید با 3 نفر از دوستان‌تان این بازی را تجربه کنید.

این بازی که جزء بازی های آنلاین چند نفره اندروید محسوب می‌شود، در یک دنیای باز و آزاد با گرافیک‌‌های سطح بالا رخ می‌دهد. یکی از ویژگی‌‌های متفاوت گنشین ایمپکت این است که می‌توانید آن را با سایر بازیکن‌‌های PS4، اندروید، iOS و کامپیوتر انجام دهید.

ژانر: ماجراجویی، 4 نفره، رایگان با امکان خرید درون برنامه‌ای

جمع‌بندی

در این مطلب، با بهترین بازی های آنلاین اندرویدی آشنا شدید. قطعاً بازی‌‌های چند نفره جذابیت بیشتری دارند؛ چون می‌توانید به جای یک ربات، این بازی را در برابر دوستان خودتان و انسان‌‌های واقعی انجام دهید.

در این بازی، فهرستی از برترین بازی‌‌های آنلاین اندرویدی را برای شما تهیه کردیم که می‌توانید آنها را به صورت محلی، از طریق بلوتوث، وای فای، فیسبوک و غیره انجام دهید.

سوالات متداول

چه بازی‌‌هایی را می‌توان به صورت آنلاین با دیگران انجام داد؟

بازی‌‌هایی مثل امانگ آس، فورتنایت، پابجی و کلش رویال ازجمله بهترین بازی های آنلاین اندرویدی هستند که می‌توانید با دوستان‌تان انجام دهید.

بازی‌های آنلاین چند نفره جذاب کدامند؟

کلش رویال، دوآل، زینگا و BombSquad جزء بهترین بازی‌‌های چند نفره هستند. برای پیدا کردن بازی‌‌های بیشتر، بازی‌‌های معرفی شده در این مطلب را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: beebom

نظر شما درباره بهترین بازی های آنلاین اندرویدی چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر