;
coinex

بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی؛ این نرم افزارها را از دست ندهید!

بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی؛ این نرم افزارها را از دست ندهید!

در این مقاله قصد داریم 10 عدد از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی را به شما معرفی کنیم. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

در چند سال اخیر تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های همراه به استفاده از سرویس‌هایی مانند پاندورا، اسپاتیفای، گوگل موزیک پلیر، یا اپل موزیک روی آورده‌اند با وجود این هنوز هم کاربرانی هستند که به مجموعه آهنگ‌های خود گوش می‌دهند و از این سرویس‌ها به دلیل کیفیت نامطلوبشان در پخش موسیقی استفاده نمی‌کنند.

اگر که شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به مجموعه آهنگ‌های خود پایبند مانده‌اید و نرم افزار گوشی شما توانایی لازم برای پخش آن‌ها را ندارد، توصیه می‌کنیم که این مطلب را بخوانید. در این نوشتار به معرفی 10 نرم افزار موزیک پلیر برتر اندروید پرداخته شده است.

بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی

بلک پلیر

بلک پلیر

قیمت: رایگان/ 2.69 دلار

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی برای پلتفرم اندروید، بلک پلیر (BlackPlayer) است. این اپلیکیشن یک نرم افزار ساده اما بسیار کاربردی و بدون تبلیغات است که توانسته در مقایسه با سایر نرم افزارهای موزیک پلیر اندروید فاصله کمتری را بین شما و ترانه مورد علاقه‌تان باقی بگذارد.

این نرم افزار بر مبنای ساختارهای جدولی قابل تنظیم ساخته شده است و به کاربر این امکان را می‌دهد که ساختار جدولی مورد علاقه خود را انتخاب کند. بلک پلیر از چند ویجت و تم متفاوت و یک اکولایزر و ویرایشگر تگ ID3 هم بهره می‌برد و علاوه بر این می‌تواند انواع فایل‌های صوتی را پخش کند.

این نرم افزار یک برنامه ساده و مناسب است؛ نسخه رایگان این موزیک پلیر زیبا ابزارهای پایه را در اختیار شما می‌گذارد اما اگر که شب و روز خود را با شنیدن آهنگ سپری می‌کنید، توصیه می‌کنیم که نسخه پیشرفته این نرم افزار را خریداری کنید.

جت آدیو اچ دی

جت آدیو اچ دی

قیمت: رایگان/ 3.99 دلار/ 2.99 دلار

محال است که به دنبال یک موزیک پلیر اندرویدی باشید و بتوانید از جت آدیو اچ دی (jetAudio HD) صرف نظر کنید. اپلیکیشن جت آدیو اچ دی یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی است. نرم افزارهای برند جت آدیو از چندین سال پیش تا به امروز در کنار کاربران سیستم عامل اندروید بوده‌اند.

این نرم افزارها در عین سادگی قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارند و حال نوبت به نسخه جت آدیو اچ دی رسیده است؛ این موزیک پلیر زیبا از جهات مختلفی در مقایسه با سایر محصولات موجود ارتقاء یافته است تا کاربران بتوانند تجربه متفاوتی از شنیدن آهنگ را کسب کنند.

جت آدیو اچ دی علاوه بر این یک اکولایزر 24 حالته، ویرایشگر تگ، پلی بک MIDI و چند ویجت و افکت ساده صوتی را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. این نرم افزار در یک نسخه رایگان و دو نسخه پولی عرضه شده است؛ نسخه‌های پولی فاقد تبلیغات هستند و تم‌های بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارند.

مدیا مانکی

مدیا مانکی

قیمت: رایگان/ 2.49 دلار

مدیا مانکی (MediaMonkey) نقش یک اسب قدرتمند را در دنیای نرم افزارهای پخش کننده فایل‌های صوتی ایفا می‌کند. این نرم افزار چندین قابلیت پیشرفته مانند ابزارهای مورد نیاز برای اجرای کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و توانایی مرتب سازی فایل‌های صوتی بر مبنای دسته بندی‌های مختلف مثل نام خواننده و سراینده را دارد و به یک اکولایزر پیشرفته هم مجهز شده است.

با همه این تفاسیر مشخصه‌ای که مدیا مانکی را به یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی تبدیل می‌کند، توانایی این نرم افزار از طریق وای فای در همگام سازی کتابخانه موسیقی بین گوشی همراه و رایانه کاربر است. شاید مدیا مانکی کمی پیچیده به نظر برسد اما یک نرم افزار کاربردی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این موزیک پلیر می‌توان به رابط کاربری ساده اما بسیار کاربردی آن اشاره کرد.

ان 7 پلیر

ان 7 پلیر

قیمت: رایگان/ 3.49 دلار

ان 7 پلیر (n7player) برنامه‌ای است که می‌خواهد در مقایسه با دیگر نرم افزارهای برتر موزیک پلیر اندروید یک تجربه متفاوت از موسیقی را در اختیار شما بگذارد. این نرم افزار به جای ارائه کردن یک لیست از فایل‌های صوتی که بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی شده‌اند، یک کتابخانه موسیقی مرتب را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید به راحتی به هر ترانه‌ای که می‌خواهید، گوش دهید.

ان 7 پلیر به یک اکولایزر ده بانده، ویرایشگر تگ، قابلیت هنجارسازی میزان صدا و چند ویژگی سودمند دیگر مجهز است؛ البته بیشتر قابلیت‌های این نرم افزار تنها ظاهری هستند به همین دلیل اگر که کاربردهای پیشرفته برای شما اهمیت دارند، بهتر است که یک نرم افزار دیگر را نصب کنید در غیر این صورت اگر که می‌خواهید از یک نرم افزار زیبا استفاده کنید، ان 7 پلیر بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

نوترون موزیک پلیر

نوترون موزیک پلیر

قیمت: رایگان/ 5.99 دلار

نوترون موزیک پلیر (Neutron Music Player) نیز یکی دیگر از بهترین موزیک پلیرهای اندروید است. هرچند احتمالا این نرم‌افزار برای عده زیادی چندان شناخته شده نیست اما کاربردهای بسیار زیادی دارد. این نرم افزار به یک موتور صوتی 32 / 64 بیتی مجهز شده است که به گفته برنامه‌نویسان به طور مستقل از سیستم عامل اندروید کار می‌کند. نوترون موزیک پلیر قیمت بالایی دارد اما ساخته شده تا موسیقی را با کیفیت بهتری پخش کند. این نرم افزار از چندین قابلیت ویژه مانند یک اکولایزر داخلی و قابلیت پخش فایل‌های خاص صوتی مثل MPC و flac بهره می‌برد.

فونوگراف

فونوگراف

قیمت: رایگان

فونوگراف (Phonograph) یکی از جدیدترین و البته یکی از بهترین نرم افزارهای موزیک پلیر اندرویدی است. این نرم افزار ظاهر ساده، حجم سبک و کاربرد آسانی دارد و به همین دلیل از بهترین نرم افزارهای موزیک پلیر اندروید محسوب می‌شود.

فونوگراف تقریبا در اجرای هر نوع فایل صوتی موفق است و به دلیل داشتن یک رابط کاربری زیبا حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. این نرم افزار علاوه بر این، تم‌های تصویری مختلفی را در اختیار کاربران می‌گذارد. کاربران در کنار این ویژگی‌ها با نصب این نرم افزار یک Last.fm یکپارچه، ویرایشگر تگ، ویجت صفحه خانه و چند ابزار پخش موسیقی را هم دریافت می‌کنند. فونوگراف ظاهر بسیار ساده‌ای دارد و برای آن دسته از کاربران ساخته شده است که می‌خواهند با آسودگی خاطر به ترانه‌های مورد علاقه خود گوش دهند.

پلیر پرو موزیک پلیر

پلیرپرو موزیک پلیر

قیمت: رایگان/ 4.99 دلار

پلیر پرو موزیک پلیر (PlayerPro Music Player) یکی دیگر از برترین اپلیکیشن های موزیک پلیر اندروید است که تاحدی ناشناخته باقی مانده است. این نرم‌افزار توانایی پخش فایل‌های تصویری و پشتیبانی فایل‌های صوتی Hi-Fi ( فایل‌های 32 بیتی با فرکانس 384kHz) را دارد؛ پلیر پرو از یک رابط کاربری زیبا با چند تم قابل دانلود، نصب و تنظیم هم بهره می‌برد و علاوه بر این می‌تواند یک اکولایزر پنج بانده و چند افکت صوتی، ویجت و قابلیت جالب مثل عوض کردن آهنگ‌ها از طریق تکان دادن گوشی همراه را در اختیار کاربران بگذارد. شما می‌توانید برای تجربه کار با این این نرم افزار، ابتدا نسخه نمایشی رایگان آن را دریافت کنید.

پاور امپ

پاور امپ

قیمت: رایگان/ 3.99 دلار

پاور امپ (Poweramp) مدت زمان زیادی است که به عنوان یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی شناخته می‌شود. این نرم افزار پوسته‌ها و تم‌های زیادی دارد و کاربران می‌توانند آن‌ها را از طریق کوگل پلی استور دانلود کنند. پاور امپ یک نرم افزار بسیار باهوش و کاربردی است و می‌تواند ویژگی‌های پخش زیادی مانند قابلیت اجرای بدون وقفه فایل‌های صوتی را در اختیار کاربران بگذارد.

شما می‌توانید با نصب پاور امپ چند لیست پخش، ویجت، تنظیمات قابل تغییر و یک ویرایش تگ را هم در اختیار بگیرید. این نرم افزار تا به حال توانسته است توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند.

پالسار موزیک پلیر

پالسار موزیک پلیر

قیمت: رایگان

پالسار موزیک پلیر (Pulsar Music Player) گل سرسبد بهترین نرم افزارهای موزیک پلیر اندروید است. این نرم افزار ظاهر بسیار زیبایی دارد و از چند لیست پخش هوشمند و یک ویرایشگر تگ، قابلیت بازپخش بدون وقفه و تایمر غیرفعال سازی بهره می‌برد.

پالسار می‌تواند کروم کست (Chromecast) را هم پشتیبانی کند. تعداد ابزارهای این نرم افزار به اندازه تعداد ابزارهای بعضی از نرم افزارهای پولی پیشرفته نیست، اما با این وجود شما می‌توانید تقریبا همه نیازهای خود را با آن برطرف کنید. اگر که به دنبال یک نرم افزار کاربردی، کم حجم و زیبا هستید، توصیه می‌کنیم که این موزیک پلیر را انتخاب نمایید.

شاتل پلاس موزیک پلیر

شاتل پلاس موزیک پلیر

قیمت: رایگان/ 0.99 دلار

شاتل پلاس موزیک پلیر (Shuttle+ Music Player) به عنوان یکی از برترین موزیک پلیرهای اندروید برای همه کاربران این سیستم عامل شناخته شده است. این نرم افزار از طرف سازنده‌اش برای مدتی بروزرسانی نشد، اما با این وجود هنوز هم کاربردها و قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای دارد.

از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به یک اکولایزر شش بانده، بازپخش بدون وقفه، توانایی نشان دادن متن ترانه‌های نصب شده بر روی فایل‌های صوتی، چند تم زیبا و … اشاره کرد. اگر که از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه زیادی به موسیقی و ابزارهای مرتبط با آن دارید، می‌توانید از قابلیت‌های پشتیبانی کروم کست، ویرایش سازی تگ ID3 و جست و جوی پوشه‌ای این برنامه هم استفاده کنید. شاتل پلاس موزیک پلیر یکی از آن دسته نرم افزارهایی است که هر کاربر باید آن را روی گوشی همراه خود نصب کند.

نوبت به شما رسیده است. اگر شما نیز فکر می‌کنید جای خالی موزیک پلیر اندرویدی که استفاده می‌کنید در این لیست خالی است، آن اپلیکیشن را با بیان نقاط قوت و ضعفش بیان کنید. منتظر دیدگاه‌های شما هستیم.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر