;
coinex

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دل 2020 بازار ؛ چگونه دل به دست بیاوریم؟

کمپانی دل یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لپ‌تاپ‌ است که دستگاه‌های متنوعی را برای انواع نیازها به بازار عرضه می‌کند. در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دل 2020 به شما کمک می‌کنیم بهترین گزینه موجود در بازار ایران را انتخاب کنید.

به‌دنبال بهترین لپ تاپ دل 2020 اقتصادی هستید؟ یا فقط یک دستگاه ساده برای کارهای روزانه می‌خواهید؟ شاید هم یک لپ تاپ قدرتمند با سیستم پیشرفته می‌خواهید. فرقی نمی‌کند که برای چه کاری به لپ تاپ نیاز دارید؛ چون کمپانی دل گزینه‌ی مناسبی را برای هر نوع نیازی در نظر گرفته است. در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دل 2020 به شما کمک می‌کنیم که دستگاه مورد نظر خود را پیدا کنید. با تکراتو همراه شوید.

بهترین لپ تاپ دل 2020

در فهرست بهترین لپ تاپ دل 2020 ، مناسب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار ایران را مشاهده می‌کنید که برای افراد مختلف و نیازهای متنوع طراحی شده‌اند.

  • Dell XPS 13
  • Dell INSPIRON 15-5567
  • Dell G5 15 5590
  • Dell XPS 7590
  • Dell Inspiron 3493
  • Dell Inspiron 5481
  • Dell Inspiron 15 3593
  • Dell XPS 15 9575 2-in-1
  • Dell Latitude 7390
  • Dell G3 15 3590

Dell XPS 13

Dell XPS 13

لپ‌تاپ‌های کمی هستند که محبوبیت Dell XPS 13 را داشته باشند. این لپ‌تاپ سبک و قدرتمند، هم برای کار و هم برای بازی ایده آل است. مدل ۲۰۱۹ این دستگاه با به‌روزرسانی‌هایی همراهشده که آن را به بهترین لپ تاپ دل 2020 از هر نظر تبدیل می‌کند.

پردازنده جدید ۸ هسته ای اینتل Core i5 و حافظه رم ۸ گیگابایتی، عملکردی سریع و قابل اطمینان را ارائه می‌دهند که برای انجام همزمان وظایف مختلف مناسب است. این لپ‌تاپ، وزن کم و زیبایی را با قدرت ادغام کرده و حقیقتاً یک لپ تاپ همه کاره محسوب می‌شود.

مهم نیست که از لپ‌تاپ خود چه استفاده‌ای می‌کنید؛ چون صفحه نمایش لمسی ۴K باعث می‌شود تمام ویژگی‌های تصویری را با بالاترین کیفیت ممکن ببینید. این لپ‌تاپ به یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک مجهز است که باعث می‌شود، یک لپ‌تاپ کاملاً قابل حمل داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

در حقیقت، XPS 13 از آلومینیوم سبک ساخته شده و وزن آن تنها ۱/۲ کیلوگرم است. قابلیت حمل و دوام آن یک نکته مهم برای دانشجویان و مسافران خواهد بود. از جمله ویژگی‌های مثبت لپ تاپ دل مدل XPS 13 می‌توان به وب‌کم مرکزی، عمر باتری بهینه و نمایشگر 4K پیشرفته اشاره کرد. البته این دستگاه با قیمت تقریبا زیادی به فروش می‌رسد.

در ادامه خلاصه‌ای از مشخصات لپ تاپ Dell XPS 13 را می‌خوانید:

  • پردازنده: نسل هشتم Intel Core i5-i7
  • گرافیک: Intel UHD Graphics 620
  • رم: 8 گیگ تا 16 گیگ
  • صفحه نمایش: (13.3 اینچ FHD (1920 x 1080) – 4k (3840 x 2160
  • حافظه: 256 گیگ – 1 ترابایت SSD

Dell INSPIRON 15-5567

Dell INSPIRON 15-5567

همان‌طور که می‌دانید، لپ ‌تاپ‌های برند Dell تنوع و گستردگی فراوانی دارند. در مجموعه سری ۵۰۰۰‌ حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای این لپ تاپ، می‌توان از مدل ۵۵۶۷ به عنوان بهترین لپ تاپ دل 2020 یاد کرد که در جایگاه خود از دید طراحی، فوق العاده و بی‌نظیر است‌.

شاید به این دلیل که دارای بدنه‌ای صاف، براق‌ و صیقلی بوده و در عین حال فوق‌العاده زیبا و مشتری پسند است. این دستگاه در دو رنگ مشکی و خاکستری به بازار عرضه می‌شود. لپ تاپ ۱۵ اینچی Dell INSPIRON 15-5567 با آخرین متد روز دنیای تکنولوژی طراحی شده و از آخرین پردازنده قدرتمند نسل هفتم اینتل بهره می‌برد.

صفحه نمایش این دستگاه در ابعادی حدودا ۱۵٫۶ اینچی و از نوع Full HD ساخته شده و کاملا مات است. این مدل لپ تاپ Dell به دلیل استفاده از ۴ گیگابایت گرافیک  ATI برای انجام امور مالتی مدیا و گرافیکی، فوق العاده کارآمد است و وزنی معادل ۲۳۰۰ گرم دارد.

این نمونه از بهترین لپ تاپ دل 2020  را در حالت کلی می‌توان از جمله ‌لپ‌تاپ‌های نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای این برند معروف عنوان کرد که رضایت  اکثر کاربران را به خود جلب می‌کند.

Dell G5 15 5590

Dell G5 15 5590

اگر گیمر هستید و علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارید، اما به دلیل گران بودن لپ تاپ های گیمینگ توانایی خرید گزینه‌ی موردنظر خود را ندارید، جای نگرانی نیست؛ چرا که می‌توانید با هزینه کمتر از هزار دلار هم صاحب لپ تاپ گیمینگ شوید. لپ تاپ Dell G5 15 5590 بهترنی لپ تاپ دل 2020 گیمینگ است که با قیمت مناسب و مشخصات مطلوب عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این لپ 15 اینچی، نسبت به سایر لپ تاپ های گیمینگ ، دارای رم و گرافیک بسیار بالایی نیست؛ اما می‌توانید با استفاده از باتری قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت و همچنین گرافیک قابل قبول آن بازی‌های مورد علاقتان را نصب کنید. برای خرید این لپ تاپ باید حدودا 900 دلار هزینه کنید. از مهم‌ترین مشخصات این لپ تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده: 9th generation Intel Core i7-9750H
  • گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2070 with Max-Q
  • رم: 8GB – 16GB
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • حافظه: 128GB SSD + 1TB HDD – 1TB SSD

DELL XPS 7590

DELL XPS 7590

لپ تاپ XPS 7590 را می‌توان از هر لحاظ، بهترین لپ تاپ دل 2020 دانست. بدنه آلومینیومی این لپ تاپ با سطح صاف و صیقلی، باعث شده تا این لپ تاپ ظاهر زیبایی داشته باشد و هم به استحکام آن افزوده است.‌ قاب بسیار باریک دور صفحه‌نمایش و همچنین محل استراحتگاه دست و قاب کیبورد همه از فیبر کربن ساخته شده که لمس و کارکردن با آن حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.

شرکت دل روی این لپ‌تاپ از صفحه نمایش OLED استفاده کرده است. استفاده از این مدل صفحه نمایش باعث شده که رنگ‌ها با جزییات بالا نشان داده شوند. این صفحه نمایش که در اندازه ۱۵٫۶ اینچ ساخته شده، از کیفیت ۴K بهره می‌برد. تماشای ویدیو و تصاویر مختلف روی این لپ‌تاپ قطعا نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. این صفحه نمایش برای اجرای بازی‌های مختلف هم گزینه بسیار مناسبی است. همچنین بلندگوهایی که روی این لپ‌تاپ قرار گرفته، کیفیت خوبی دارند و میزان تولید صدای آن‌ها به میزانی است که می‌تواند یک اتاق کوچک را پر کند.

پیکربندی این لپ تاپ نیز نشان از قدرت بالای آن دارد. پس با خیالی راحت می‌توانید انواع برنامه سنگین مانند فتوشاپ را بر روی این لپ تاپ اجرا کنید. در این پیکربندی از پردازند‌ه‌های نسل نهم اینتل استفاده شده است. رم آن‌ ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی آن از نوع SSD است که ۲۵۶ گیگابایت گنجایش دارد.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

همچنین بهره‌مندی از پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia GeForce GTX1650 4GB DDR5 با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی سبب شده تا به راحتی اکثر بازی‌های حال حاضر را بتوانید بر روی این لپ‌ تاپ اجرا کنید. باتری با شارژدهی بالا هم از دیگر‌ مزیت‌های این لپ‌تاپ لوکس به شمار می‌رود. از جمله نکات مثبت این دستگاه می‌توان به سخت‌افزار قدرتمند، رزولوشن صفحه نمایش، طراحی زیبا و پورت‌های متنوع آن اشاره کرد که البته با قیمت نسبتا بالایی هم فروخته می‌شود.

Dell Inspiron 3493

Dell Inspiron 3493

لپ تاپ Dell Inspiron 3493 از جدیدترین محصولات شرکت دل به شمار می‌رود و به‌راحتی می‌تواند بهترین لپ تاپ دل 2020 لقب بگیرد. وزن ۱.۶ کیلوگرمی این لپ تاپ باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را با خود جابه‌جا کنید. صفحه نمایش این دستگاه مات و در اندازه ۱۴ اینچ از نوع HD بوده که برای انجام امور دانشجویی مناسب به نظر می‌رسد. همچنین پورت‌های متنوع و به روزی که بر روی لپ تاپ قرار گرفته خیال شما را از اتصال لوازم جانبی راحت می‌کند.

دل اینسپایرون ۳۴۹۳ با آخرین تکنولوژی روز طراحی شده و از جدیدترین پردازنده قدرتمند اینتل نسل ده Core i5 بهره می‌برد. ۸ گیگابایت حافظه رم نیز این پردازنده را در انجام امور پردازشی همراهی می‌کند. برای حافظه داخلی نیز یک ترابایت حافظه از نوع هارد دیسک در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه پرسرعت SSD قرار گرفته است. این امر موجب شده است تا سرعت اجرای برنامه‌ها بالاتر رود و فضای ذخیره‌سازی کافی برای فایل‌ها در اختیارتان قرار گیرد.

Dell Inspiron 5481

Dell Inspiron 5481

شرکت دل با طراحی و ساخت مدل‌های بی نظیر دو در یک، عمده نیازهای بازرگانان، مدیران و کسانی که پیوسته در حال سفر و جابجایی هستند و به استفاده از لپ تاپ و تبلت به طور همزمان نیاز یا علاقه دارند را رفع کرد.

از جمله محصولات جدید اینسپایرون دل که نمونه‌ای دیگر بهترین لپ تاپ دل 2020 محسوب می‌شود، مدل ۵۴۸۱ با صفحه نمایش ۱۴ اینچی، بدنه ای مقاوم، نازک و با وزن اندک است که نظر طرفداران و علاقه مندان فراوانی را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

صفحه نمایش این لپ تاپ  به‌ شکل لمسی است و با مشخصات HD (1366 x 768) LED Backlit Touch Display همراه است. این دستگاه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای را دارد و به عنوان تبلت هم قابل استفاده است. دکمه پاور در قسمت بالای کیبورد جای گرفته و در قسمت راست آن یک درگاه USB 2.0  و قفل لپ تاپ و شیار کارت خوان و در سمت دیگر آن پورت HDMI، سوکت شارژ، دو پورت USB 3.1 G1، میکروفون و جک هدفون قرار گرفته اند. نکته دیگر اینکه این نسخه دارای ویندوز ۱۰ است.

Dell Inspiron 15 3593

Dell Inspiron 15 3593

لپ تاپ دل انسپایرون 3593 بهترین لپ تاپ دل 2020 از لحاظ قیمت به شمار می‌رود. این لپ تاپ از پردازنده جدید و نسل دهمی اینتل مدل Core i5-1035G1 بهره برده که یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود. این لپ تاپ برای کاربردهای مهندسی و طراحی، گزینه‌ای بسیار ایده آل است. با توجه به استفاده از یک SSD M.2 نوع NVME، دیگر نیازی به ارتقاء آن نخواهید داشت. این لپ تاپ از نرم افزار اختصاصی Dell Mobile Connect برای ارتباط گوشی‌های موبایل با لپ تاپ بهره می‌برد.

ویژگی دیگر این مدل، استفاده از رابط‌های I/O متعدد است. دو عدد رابط USB 3.1 نسل اول، یک رابط USB-C، رابط HDMI، رابط HDMI، جک RJ45 و یک رابط USB 2.0 از جمله رابط‌های این لپ تاپ هستند.

8 گیگابایت حافظه رم آن با فرکانس 2666 مگاهرتز، به سادگی تا 32 گیگابایت قابل ارتقاء است. لپ تاپ Dell Inspiron 3593 یک گزینه بسیار مناسب در این رده قیمتی است. از جمله ویژگی‌های مثبت این دستگاه می‌توان به سخت‌افزار مناسب به نسبت قیمت، امکان ارتقاء SSD، HDD و حافظه رم، پشتیبانی از Dell Mobile Connect و رابط‌های I/O متعدد اشاره کرد. در ادامه خلاصه‌ای از مشخصات Dell Inspiron 15 3593 را می‌خوانید:

  • پردازنده: Intel Core i5-1035G1
  • گرافیک: NVIDIA GeForce MX230 2GB
  • حافظه رم: 8 گیگابایت نوع DDR4
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با پنل TFT و وضوح 1080×1920
  • حافظه ذخیره سازی: 1 ترابایت هارد دیسک به همراه 128 گیگابایت SSD M.2

Dell XPS 15 9575 2-in-1

Dell XPS 15 9575 2-in-1

ویژگی‌های Dell XPS 15 9575 2-in-1 هم باعث شده تا به‌راحتی بتوانیم این دستگاه را بهترین لپ تاپ دل 2020 بدانیم. از جمله ویژگی‌های جالب توجه این لپ تاپ، رم DDR4 16، شکل ظاهری زیبا و طراحی مناسب صفحه کلید است.

این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های دل به شمار می‌رود. Dell XPS 15 9575 2-in-1 به پردازنده‌ی قدرتمند Core i7 مجهز است. کاربر به‌راحتی می‌تواند از این دستگاه به عنوان یک تبلت هم استفاده کند. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی می‌توان به وزن کمتر از ۲ کیلوگرم و پشتیبانی از شارژ سریع (۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

این دستگاه طرفداران زیادی داشته و همواره در لیست بهترین لپ تاپ های دل قرار می‌گیرد. در پایین خلاصه‌ای از مشخصات این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

  • پردازنده:Core i7
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ UHD 3840 × 2160

Dell Latitude 7390

Dell Latitude 7390

لپ تاپ های سری Latitude دل به علت کیفیت بالا و مقاومت مناسبی که دارند بیشتر در امور صنعتی مصرف می‌شوند. لپ تاپ Latitude 7390 یک لپ تاپ جمع و جور و سبک وزن است. این امر موجب شده تا به راحتی در هر مکانی بتوانید از آن استفاده کنید. این لپ تاپ از یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی با وضوح Full HD بهره می‌برد.

پنل IPS و روکش مات سبب شده‌اند تا حتی در نور شدید هم به راحتی بتوانید از لپ تاپ خود استفاده کنید. در قسمت پورت‌ها نیز مجموعه‌ای کامل را شاهد هستیم تا تمامی نیازهایتان بر طرف شود. همچنین یک اسلات سیم‌کارت نیز برای این لپ تاپ پیش‌بینی شده تا در هر جایی بتوانید به اینترنت متصل باشید.

از جمله ویژگی‌هایی که Dell Latitude 7390 را به بهترین لپ تاپ دل 2020 تبدیل می‌کند می‌توان به بدنه مقاوم و کیفیت ساخت بالا، باتری با شارژدهی بالا و پورت‌های متنوع اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

شرکت دل برای انجام امور پردازشی از یک پردازنده نسل هشتمی Core i5 در این محصول استفاده کرده است. این پردازنده چهار هسته‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود. ۲۵۶ گیگابایت حافظه پرسرعت SSD نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. با این مشخصات شما به راحتی می‌توانید از اکثر برنامه‌ها بر روی لپ تاپ خود استفاده کنید. البته انتظار اجرای برنامه‌های سنگین را بر روی این لپ تاپ نداشته باشید. باتری این محصول نیز در استفاده عادی تا حدود ۱۲ ساعت می‌تواند شما را همراهی کند که مقدار بسیار خوبی به شمار می‌رود.

Dell G3 15 3590

Dell G3 15 3590

سری G از لپ‌ تاپ ‌های شرکت دل با امکانات متعدد و سخت افزاری قوی به بازار عرضه شده اند. لپ تاپ G3 یک لپ تاپ قوی مناسب برای گیمینگ و انجام کارهای سنگین است. همانطور که از اسم این محصول مشخص است یک لپ تاپ ۱۵ اینچی است.

صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ی دقیق ۱۵.۶۰ اینچی دارد و به پنل IPS با وضوح FULL HD در رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و روکش مات مجهز شده است. این صفحه نمایش از کیفیت خوبی برای گیمینگ برخوردار است. ضخامت ۲۱ میلی‌متری و وزن ۲.۴ کیلوگرمی هم باعث شده تا در جابه‌جایی آن مشکل خاصی نداشته باشید. در قسمت پورت‌ها شاهد کمبودی نیستیم و همه‌ی پورت‌های مورد نیاز کاربر در دو طرف بدنه تعبیه شده‌اند. کیبورد جزیره‌ای مجهز به نور پس‌زمینه و تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بال از دیگر ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ به شما می‌روند.

شرکت دل در پیکره‌بندی این لپ‌ تاپ حرفه‌ای خود از پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند نسل نهم Core i7 9750H اینتل، پردازشگر گرافیکی NVIDIA GTX 1650 با ۴ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 اختصاصی و ۸ گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده کرده که هنگام اجرای بازی‌های روز، سرعت و کارایی بالایی از خود نشان می‌دهند.

حافظه‌ی داخلی نیز از یک هارددیسک با گنجایش یک ترابایت به‌‌همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه پرسرعت SSD تشکیل شده که ظرفیت مناسبی برای ذخیره‌ی انواع فایل‌های حجیم و پرسرعت را هم‌زمان ارائه می‌دهد. به گفته شرکت دل در مصرف روزانه این لپ تاپ تا ۶.۵ ساعت می‌تواند شما را همراهی کند. البته در نظر داشته باشید که در حین انجام بازی این مقدار کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:‌ pcmag

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر