;
coinex

مدیرعامل شرکت پست تغییر کرد‌ ؛ افزایش درآمدها در دستور کار قرار گرفت

مدیرعامل شرکت پست امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تغییر کرد‌. در سمت مدیرعاملی شرکت پست رمضانعلی سبحانی‌فر جانشین حسین نعمتی شد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید!

در این مراسم که روز گذشته برگزار شد، رمضانعلی سبحانی‌فر «راه‌اندازی سیستم مکانیزه تجزیه و مبادلات»، «ارتقا سیستم شبکه مجازی و یکپارچه‌کردن آن»، «تکمیل پروژه GNAF» و «ارتقا سطح معیشت کارکنان و امنیت شغلی آنها» را به عنوان ۴ محور برنامه‌های خود اعلام کرد.

محمد جواد آذری جهرمی در مراسم تقدیر از مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی پست با اشاره به اقداماتی که در دوره مدیرعامل سابق پست انجام شده است، گفت: «در این دوره درآمد این شرکت از ۸۰۰ میلیارد در سال ۱۳۹۶ به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد در سال ۱۳۹۸ افزایش یافت و سیاست توسعه بازار به خوبی پیگیری شد.»

مدیرعامل شرکت پست تغییر کرد‌

افزایش درآمدها در دستور کار شرکت پست ایران

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، به فعالیت‌های انجام شده در زمان مدیریت حسین نعمتی پرداخت و گفت: «در این سه سال درآمد شرکت ملی پست از سالی ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ افزایش یافت. سیاست توسعه بازار و محصول در شرکت پست به خوبی پیگیری شد. آمار ترافیک از ابتدای سال ۹۸ تا ماه قبل پنج برابر شده است. بخشی از افزایش حجم مرسولات به کرونا بستگی دارد و بخشی دیگر این بود که شرکت پست به سمت B2B رفته و با شرکت‌های دیگر قرادادهای بسیاری منعقد کرد.»

تغییر مدیرعامل شرکت پست

وزیر ICT در ادامه افزود:

در سال‌های گذشته شرکت پست بیشتر از ظرفیت نیرو استخدام کرده بود و حجم بسیار نیروها مشکل‌آفرین شد. در این دوره سیاست انقباضی در نظر گرفتیم و با بازنشستگی و عدم جذب نیرو بدنه عملیاتی شرکت سبک‌تر شد. در این دوره افزایش درآمد پرسنل و مدیریت افزایش درآمد سایر شرکت‌ها دنبال شد. طرح ستاپ برای توجه به معیشت کارکنان اجرایی شد و ۵۰ درصد حقوق‌ها افزایش یافت و هم‌اکنون پستچی داریم که ۱۱ میلیون حقوق دریافت می‌کند.

آقای جهرمی به اجرای طرح «ستاپ» در شرکت ملی پست و اثرات مثبت این طرح در این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: «هم‌اکنون زمان افزایش ظرفیت ارسال مرسوله در پست است و با اجرای مکانیزاسیون می‌توانیم از جابجایی ۲.۲ میلیون مرسوله به ۵ یا ۱۰ میلیون مرسوله برسیم. رسیدن به این تعداد مرسوله، نیاز به یکپارچگی و هماهنگی در پست دارد و برای ارسال مرسولات در زمان مناسب می توانید در این حوزه از هوش مصنوعی استفاده کنید.»

وزیر ارتباطات دولت دوم حسن روحانی دستورالعمل ارسال اجباری مرسولات بالای پنج کیلو با پست پیشتاز را نامناسب عنوان کرد و گفت:

رویه‌ای که برای افزایش درآمد شرکت به مردم فشار بیاورید اشتباه و خلاف استراتژی توسعه بازار است و باید از طرح‌های خلاقانه در این حوزه استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر