;
coinex

اسپیکر و باند ماشین تا 200 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود!

تقویت و ارتقای سیستم صوتی اتومبیل شخصی، یکی از علاقه مندی های جوانان محسوب میشود. اما شاید با شنیدن اینکه اسپیکر و باند ماشین تا 200 میلیون معامله میشود متعحب شوید.

امروزه اکثر خودروهای وارداتی و خارجی از کیفیت مناسبی در بخش سیستم صوتی برخوردار هستند چه بسا که در بسیاری از آن‌ها از سیستم صوتی‌های با برندهای مشهور به همراه ساب‌ووفر و آمپلی‌فایر استفاده می‌شود. با این وجود تولیدات داخلی کشورمان همچنان توجه مناسبی به بجث کیفیت سیستم صوتی ندارد و می‌توان آن‌ها را در حد متوسط متمایل به ضعیف دانست.

به همین دلیل بازار خرید و فروش سیستم‌های صوتی بسیار پر رونق است و جوانان و حتی افراد با سن بیشتر نیز نیاز به شنیدن صدای با کیفیت دارند. انتخاب در بازار سیستم‌های صوتی به خصوص در زمینه اسپیکر امروزه کمی سخت شده است چرا که انواع مختلفی از اسپیکرها با برندهای مختلفی به فروش می‌رسد که هر کدام می‌تواند نیاز قشر خاصی از افراد را برطرف کند. گزارشها نشان میدهد، جمع کردن یک سیستم مناسب با کیفیت خوب میتواند هزینه بسیار قابل توجهی داشته باشد.

اسپیکر و باند ماشین تا 200 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود

علاقه به دنیای سیستم های صوتی مرز و جغرافیا نمی شناسد و مبالغی نیز که برای سرهم کردن یک سیستم صوتی مطلوب و راضی کننده خرج می شود انتها ندارد.

اسپیکر و باند ماشین تا ۲۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود
بهترین برند سیستم صوتی ماشین

بسیاری از کمپانی های خودروسازی محصولات خودرو را پیش از ورود به بازار به سیستم های صوتی به روز و پیشرفته تجهیز می کنند اما طبیعتا خودروهای ارازان قیمت و رده پائین بازار از چنین آپشن هایی برخوردار نبوده و عموما اگر مالک آن ها تمایلی به سیستم صوتی داشته باشد ناچار است از جیب خود و به صورت خودجوش در این راستا اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

برای بسیاری سیستم صوتی خودرو اهمیت فوق العاده ای داشته و  چندین میلیون تومان برای آن هزینه می شود. نگاهی به بازار سیستم های صوتی در ایران نشان می دهد که برند پایونیر حرف نخست  را در آن می زند و از گذشته تاکنون همچنان مشتری های خود را دارد. این برند در ایران قدیمی ترین و نوستالژیک ترین برند سیستم های صوتی خودرو محسوب می شود و عموما کیفیت بالای ساخت و صدا و استفاده از تکنولوژی های به روز و پیشرفته از ویژگی های محصولات آن است.

در ادامه با ما همراهی باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت سیستم های صوتی پایونیر، کنکورد و وکسیدر دیگر برندهای این قطعه که مرکز پخش آن ها بازار جام جم پایتخت است.

اسپیکر و باند ماشین تا 200 میلیون
قیمت سیستم صوتی ماشین

در انتها، توصیه می شود که قبل از خرید سیستم صوتی و ورود به بازار این قطعه، تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید و بدانید که چه می خواهید تا در مواجهه با تکنولوژی های مختلف موجود در بازار سردرگم نشوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص معامله اسپیکر و باند ماشین تا 200 میلیون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر