;
coinex

نسخه های فن ادیشن سامسونگ برای سایر گوشی ها نیز در راه است!

نسخه های فن ادیشن سامسونگ برای نوت 7 و اس 20 با استقبال خوبی مواجه شد. در همین راستا کمپانی کره ای قصد دارد نسخه های بیشتری منتشر کند.

پسوند جدید فن ادیشن که در حال حاضر برای دو مدل نوت 7 و اس 20 کاربرد دارد، ممکن است در آینده نزدیک به مدلهای بیشتری از گوشی های سامسونگ نیز اطلاق شود.

هدف سامسونگ از ارائه مدلهای فن ادیشن برای گوشی های خود، ارائه محصولاتی با کیفیت اما با قیمتی مناسب تر و جلب نظر افرادی بود که شاید به لحاظ اقتصادی توان تهیه پرچمدران درجه اول کمپانی کره ای را نداشته باشند.

نسخه های فن ادیشن سامسونگ

سامسونگ تا کنون ۲ مدل موبایل با پسوند FE یا Fan Edition داشته است. یکی گلکسی نوت FE که در حقیقت همان گلکسی نوت ۷ تصحیح شده بود و دیگری گلکسی S20 FE که دیروز معرفی شد. به نظر می رسد که اما سامسونگ نسخه Fan Edition مدل های بیشتری را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ دیروز Galaxy S20 Fan Edition را روانه بازار کرد و در کمال تعجب، دستگاهی از هر نظر بهتر بود در حالی که برای مدل پایه فقط 699 دلار هزینه داشت.

با این حال، در طی این رویداد، سامسونگ اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داد که به ما می گوید چگونه این شرکت قصد دارد نسخه های بیشتری از Fan Edition دستگاه های پرچمدار Galaxy را ارایه کند. در همین حال سامسونگ تأیید نکرد که آیا این اتفاق برای خط تولید فعلی رخ می دهد یا اینکه فقط برای دستگاه های آینده ای که سامسونگ عرضه می کند، اعمال می شود.

نسخه های فن ادیشن سامسونگ

دانستن این نکته مهم است که سامسونگ نسخه های مقرون به صرفه دستگاه های پرچمدار خود را تحت عنوان “Lite” منتشر کرده است، اما سامسونگ در حال حاضر قصد دارد این مورد را به طور کامل رها کند و به نسخه Fan Edition منتقل شود که مناسب تر به نظر می رسد.

عنوان نسخه Fan Edition برای اولین بار هنگامی وارد بازار شد که سامسونگ پس از تماس اولیه گلکسی نوت ۷ را دوباره عرضه کرد و همچنین آن دستگاه یک نشان کاملاً جدید در پشت خود داشت. از آن زمان به بعد، سامسونگ در مورد نسخه Fan Edition ساکت مانده بود تا اینکه دیروز سرانجام پس از ماه ها حدس و گمان تصمیم گرفتند نسخه گلکسی S20 Fan Edition را ارایه کنند.

راستش را بخواهید، پرداخت نکردن قیمت بالا برای یک پرچمدار که هنوز همان مشخصات را ارائه می دهد جدا از برخی ویژگی های حذف شده، فکر بدی نیست. برای مبتدیان، Galaxy S20 Fan Edition تقریباً کاملاً بر روی Galaxy S20 ساخته شده است اما دارای پشت پلی کربنات و یک شاسی فلزی است.

این تقریبا همه ویژگی های دیگر از جمله صفحه زیبا ۱۲۰ هرتز را حفظ می کند که اکنون یک صفحه تخت با وضوح +FHD است. همچنین از قابلیت های 5G خود در ایالات متحده بهره مند هستید زیرا در مدل اسنپدراگون 865 و همچنین اگزینوس 990 در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه های فن ادیشن سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر